Onhan tommonen tosiaan aika ikävää, mut en oo sitä sen enempää miettinyt (ihan oman mielenterveyden kannaltaki :) )
Onneks ei oo tarvinnu huolehtia liikkeiden laskusta vaan päinvastoin, milloin saisi "bilehirmulta" rauhan
Tosin eilen oli hieman hiljaisempi päivä, mut liikkeitä tuntui kumminkin.
Pitääköhän paikkaa semmonen väite, et jos raskausaikana on närästystä niin sen seurauksena vauvalla olis syntyessään paljon tukkaa?
Jostain luin, mut en muista sen tarkemmin.
Onneks ei oo tarvinnu huolehtia liikkeiden laskusta vaan päinvastoin, milloin saisi "bilehirmulta" rauhan
Pitääköhän paikkaa semmonen väite, et jos raskausaikana on närästystä niin sen seurauksena vauvalla olis syntyessään paljon tukkaa?

. Ei oikein kierrä veri enää jalkoihin... No, mä toivon, että se pitää paikkansa, että raskausaikana tuleva selluliitti lähtis sitten pois viimeistään imetyksessä.. ? (Jos teillä on jotain eriävää tietoa, niin älkää pliis kertoko mulle, koitan vielä pitäytyä tossa uskossa
ja sitten lisäksi mun kohtu on hirveesti alkanut aina liikkeiden välillä (ja välillä niiden aikaankin) supistelemaan hurjasti. Ei ole mitenkään liian kovia ne supistelut, mutta niitä on nyt noin 3-4 päivää tullut ja välillä tosi säännöllisestikin ja rentoutuminen on hankalaa...
Itsellä paha tapa touhottaa liikaa, että menee ylikierrosten puolelle, vaikka väsy painaa ja pitäis todellakin nyt ottaa rennommin ja lepäillä.