Mä olen alkanut näkemaan tosi omituisia unia viime aikoina. Tosin muuten sitten nukun todella hyvin putkeen koko yön, ei pissaherätyksiä tms. mikä tuntuu tosi hassulta kun välissä on ollut aika monta niitä unetontakin yötä.
Joo, mut niihin uniin. Eka näin unta, että "poikakaveri" oli ilmeisesti ollu jonkun toisen naisen kanssa, kun tuli kotiin huulipunaa suupielessä. Mähän olin unessa aika raivoissani, miten raskaana olevalle voi tehdä tuollaista...hieman ennen heräämistä tajusin, että se on mun ex, jonka kanssa olen seurustellut joskus 14 vuotta sitten eli ei tarvinnut aamulla purkautua omalle kullalle asiasta...tai siis naureskellen hänelle tuosta kerroin myöhemmin päivällä.
No sitten näin yhtenä yönä ihan lyhyen pätkän unta, jossa vauva oli kuollut mahaan...KAMALA tunne herätessä, mutta onneksi pikkutyypin tilannetaju oli täydellinen ja hän muksi muo oikeen kunnolla mahasta, että tajusin sen olevan todellakin unta.
Viimeyönä näin unta, että lapsivesi meni...oli kiva herätä siihen tunteeseen, kun piti sitten tarkistaa asia. Mieskin sanoi, että ootko varma, ettei sänky ole märkä

Mä ihmettelen näitä mun unenlahjojani...aamulla heräsin 6.30 juomaan miehen kans kupin kahvia ennen kun se lähti töihin, lenkitin koirat ja katsoin aamutelkkaria kahdeksaan asti. Sitten otin valehtelematta sellaiset 2,5h aamupäiväpäikkärit. Silti iltapäivästä väsyttää... Kai tää on kropan tapa ilmoittaa, et nyt mama täytyy hiukan himmata tahtia