Synnytys lähestyy...iik!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mininen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi ja voi, mä ihan kateellisena luen noita ilmoituksia pikku tonttutyttöjen ja -poikien syntymistä! Mäki haluaisin jo tavata oman pikkuiseni :greet008!!

Vaikkakin kivointa olisi jos syntyisi vasta maanantai-illan jälkeen, täs ois ohjelmaa siihen asti suunniteltuna :oops: ... ja onhan mulla laskettukin vasta ens viikon perjantai, et jospa vaavi malttaisi vielä hetken, vaikka äiti alkaa olla malttamaton! :rolleyes:

Täällä ollaan edelleen kotona. Koko päivän supistellu, lähinnä 10 min välein, muutamat lyhyemmätkin (5-8min) välit ollu, mut ei oikein toivottua suuntausta ole toistaiseksi ollu.

Jatkamme siis odottelua...

Nooni..nyy pääsin rojahtamaan sohvalle..koko päivän ollut menossa..elikkäs tänään oli se polilla käynti..en jäänyt siis sille tielle :D
Vauva on hilkkua vaille 4kg kuten olen uumoillutkin..lääkäri oli sitä mieltä että mahtuu tulee pihalle alakautta..jota siis hartaasti toivon..puhuttiin tästä mun pelosta ynm..mielenrauhoittamiseksi laittoivat mut magneetti kuvaan jossa kuvattiin lantio..lääkäri soittaa huomenna että miltä näyttää...
Sisätutkimuksenkin teki..mutta ei tainnut olla paikat kovinkaan kypsät...ainut että kanava ei ole niin ylhäällä että olis jotenkin matalalla..mitä lie...mutta jos vauvaa ei kuulu niin 16.12 on varattu mulle käynnistys aika..en vain ymmärrä miksi pitää oottaa niin kauan..ehkä sen vauvan pitää olla sitten vielä isompi :mad::mad:
Olivat niin sitä mieltä että tämä kaveri tulis pihalle ennen sitä..mä en vaan jaksa uskoa :D mut katotaan saiko tuo sisätutkimus mitään aikaan..tällä hetkellä aika kipee värkki ja välillä vähän supistaa.. :confused::D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Pidetään peukkuja sulle marzi, että pikkunen tajuais tulla pian ulos :rendeer.

Kyllä alkaa oleen jo todella monella lähtö ihan nurkan takana, mä jännäilen täällä teidän puolesta :wink.

Mä alan kovasti epäilemään, että mun tyyppi tulee varmaan just sen kaks viikkoa yliaikaisena eli jouluaattona ulos. Mutta ei kai tuotakaan nyt vielä kannata alkaa stressaileen :grin. Ja tällähetkellä siis vieläkin niin puolikuntoinen, että saa vauva ihan rauhassa vielä pysyäkkin masussa :).

Jännät paikat senkun vain lisääntyy täälä!! :)
Joo voi lahjat! Ok, haluun ostaa porukoille koska ne aina muistaa meitä synttäreinä,jouluna ja välillä muuten vain (häissäkin iskä makso melkein kaikki ruuat ja äiti ties mitä.) O.o veljen kans sovin että ei aleta vaihtaa paketteja. "Lapset" muistaa kummeja aina paketeilla ;) +miehellä on nuoria pikkusisaruksia, joten mun tehtäväksi nekin tietty jää >:|
Oli niin "nautinnollinen" kauppareissu lasten kanssa että! :D mut joo, ei uusia tuntemuksia siltikään! :D
..kurkun sain kipeeksi ja miehen pelästytettyä kun "en ollut vastannut 7h puhelimeen" :D (imessage ei pelittäny jostaa syystä ja soittoja en ollut kuullut kaupassa :D )

Mää lähen taas. Katotaan kuin käy. Kipeetä teke ja iiiiiiso köntti verensekaista limaa havaittu. Kipeet supparit ollu koko päivän. Mää niin toivon että oon auennu lisää ja vauva olis tajunnu tulla alemmas.

Täältäpä tulee uutisia! Eli pikkuveli saapui maailmaan klo:04.01 tänä aamuna. Herran strategiset mitat ovat 3410g ja 53cm. Hah, meidän yläkäyrän yläpuolella kasvanut suuri vauva. Hyvin meni ja äiti ja vauvva voivat mainosti. Kirjoittelen enempi päivällä sitten. Tsemppiä muille joilla vauvvat on vielä masussa :) :)

Täällä on jo toinen yö kärvistelty supistusten kanssa. Nyt aattelin kellotella niitä, kun tuntuu, et on saanu ehkä vähän edes nukuttuakin jossain välissä. Itsestä nuo supparit alkaa kyllä tuntuun voimakkaammilta, kestävät kyllä sen minuutin verran, mut käy tosiaan kipeämpää. Tai sit mä oon vaan niin väsyny jo niihin, et musta vaan tuntuu siltä, onhan niitä tässä jo 30 tuntia tullu, mut eiköhän me tänään ainakin näytillä käydä jossain välissä.

TMJ_ paljon Onnea pojasta ja onnea koko perheelle myös <3
Tammikuisistakin ensimmäinen syntyi 2min vaille puolen yö.
Mäkin halluun omani jo

Onnea TMJ..ihanaa kun vauvoja pulppuaa :wink
Täällä ei mitään tuntemuksia ole ollut sitten eilis illan...ei tainnut lääkäri tarpeeksi ronkkia :grin Oon kyllä siivonnut ja saunonut..seksi ei maistu..enkä tiiä kohta mitä mä täällä enää siivoon kun on niin puhdasta :p Kätilö sanoi että lanttulaatikkoo kun syö niin vauva tulee ulos, mä epäilen että kyllä jotain tulee ulos mut väärästä reijästä...:)
Mut kivaa kun on pitkä v-loppu tulossa...

Onnea TMJ:lle!! Mä koitan kans jo löytää kaikenlaisia lähdön merkkejä... Vähä olis itellä semmone aaninki et viikonlopun aikana vois jotai tapahtuu. Jotenki erilaisia masutuntemuksia ollu eilen ja viime yön nukuin kun tukki, enkä heränny vessaan ku vasta klo 4 aikaan...

OT: Meillä sataa lunta!!! Mahtavaa!!!!

Nyt tuntuu, että vauvoja syntyy ihan urakalla vaikka tänään on vasta 5. päivä. Lupaahan joku odotella mun kanssa tonne joulun tienoille? Tai siis eihän mulla laskettuun ole kuin 5 pv, mutta olen aivan varma, että yliajalle menee. Olenkin asennoitunut jo pidempään, että joulunpyhinä sitten. Pienelle sanoin tässä yksi päivä, että koitahan viikon päästä syntyä kun jos menee jouluun niin saat sitten puolet vähemmän lahjoja:grin

Mulla ei kuitenkaan vielä ole mitään suurempaa turhautumista kun olo on edelleen kömpelö, mutta hyvä. Mitäs tässä siis enempää valittelemaan. Ei muuta kuin odotellaan vaan. Nyt voisi vaikka aloitella noita itsenäisyyspäivä siivouksia niin saa ajan taas hyvin kulumaan.

Jakselua kaikille odottajille!

Käkkiäinen16, mulla kanssa la:aan 5 päivää :) . Tänään aamulla vielä olin varma, että ylitte menee niin että ropisee, mutta saas nähä... Tänään neuvolassa sanottiin, että pää on nyt kiinnittynyt ja nyt hetken ollut jo aika kipeitäkin supisteluja o_O. Mutta nyt ekaa kertaa lähiaikoihin todellakin toivon, ettei vielä tuliskaan :grin. Vielä olo sen verran flunssanen. No, eipä nuo taida paljoa kysellä lupia tulla, että tulkoon kun aika on :).

IIK IIK IIK...äsken tuli soitto polilta, koko päivän oon oottanut magneetti kuvien vastauksia...no lääkäri sanoi että vauvan pitäis mahtua tulemaan, mutta siellä on kyllä jokin ahtaampikin kohta...no ne tarjos mulle jo ens maanantaille sektio aikaa, mutta mä sanoin että sitähän minä just pelkään, etkö ole mua eilen kuunnellut????:mad:
No nyt ne sit ens maanantaille tai tiistaille laittaa ajan sinne polille ja pitää sit varautua jäämään osastolle siinä mielessä että käynnistävät..eilen saatu aika oli sinne 16.12 ja niin pitkälle ei ollut tarkoitus laittaa sitä aikaa :grin
Joten me saadaan vauva jo ehkä ensi viikolla, olen enempi kuin iloinen, johan uutta tulokasta on tässä ooteltu:rolleyes:

Takaisin