Synnytys lähestyy...iik!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mininen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon mukana ;) toivotaan et masutytöt myös... sitä jäin viel miettii tässä et jos nyt jo on näin malttamaton (mulla siis huomenna 39+0) nii mites sit ku rupee poksuu viikot 41+ :D ...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kaikki halukkat mukaan vain :wink
Kyllä itel ainaki tuo yliaika tuntu niin turhauttavalta :oops: joka ilta mietti et voisko jo tänäyönä ja sit heräs aamulla kiroillen :grin
Täytyy tänää syödä ravintolas ittesä ähkyks ja ja ja.. Ei, en edelleenkään sorru kotikonsteihin :smiley-angelic002
Sit jos alkaa paukkumaan yli, niin sit kyllä kokeillaan kaikki a:sta ö:hön ja unohdetaan pelkät S:sät :grin
Ainoo että tuolla makkarissa nykyään vain kuorsataan ja piereskellään, että se siitä :grin Ukko ei edes enään suostuis koko hommaan :grin Viimeks sain pakit muistaakseni 3vk ennen laskettua, kun on kuulemma häijyä tökkiä toista :p

Eeville kivaa ravinteli-iltaa! Nauttikaahan!

Ja kaikille yhteisesti: toivottavasti pallerot lähtevät yöllä viimein kohti maailmaa! Erityisesti niillä, joilla laskettu aika on jo käsillä tai ylittynyt!
Mä taidan olla vuorossa vasta vähän myöhemmin. :rendeer Tänään ei edes haittaa, kun on ollut varsin mukava päivä joulutorilla ja kotosalla. Kyllä mä jaksan vielä vähän odotella.

Nyt kyllä vois sanoa että tämän päiväinen kaupunki/ravintola keikka hakkaa kolmet ässät mennen tullen..jos tällä kävely määrällä ja herrrkullisella pihvi annoksella ei lähe vauva pihalle niin sit ei millään..selkä ainakin on ihan tulessa ja maha roikkuu ihan kuin se tippuis irti kohta :D:D katotaan tapahtuuko jotain.. ;)

Täälä ei paljoa kävelty, mutta maha todellakin täynnä ruokaa :D Paikalllisessa käytiin vielä kuuntelemassa hyvää musiikkia muutama tunti. Täälä ei kyllä mitään sen kummosempia tuntemuksia ole :D ..joka toisaalta on ihan kiva isännän kuntoa katsoessa :D Maha kyllä toimi todella hyvin pitkin päivää ja kerkesinkin jo elätellä vähän toivoita.. Huoh.
Kroppa on täynnä nestettä ja nilkat turvoksissa!! O.o ..ihan uutta tässä raskaudessa!

Hmm, tuntemuksia sittenkin! :D Harjotus supistuksia ja alakerran vihlontaa! Piltillä on kamala meno päällä.. +se potkii ihan eri paikkaan kuin ennen. Ilkeestä muljuamisesta päätellen voisin veikata, että pää ei ole kiinnittynyt :D Nii ja mikäs sen mukavampi tuntemus kuin huono olo! Arrg, taas...
Eli toisinsanoen nää tuntemukset on ihan vääränlaisia.. :D
Ehkä mä koitan saada unta jos vaikka tuo paha olo katoais..

Eipä tullu yöllä lähtöä ;) aika hukassa kyllä tuntemuksetkin, toooodella harvakseltaan tulee kipeitä supistuksia ja selkää jomottaa mut ei näillä vielä tänä päivänä synnytä... eli se tietää mulle huomisaamuna anatomian tenttiä, voi kyynel :confused:

Yllättäen mullakaan ei tullut yöllä lähtöä. :laughing002 Mutta hei, nyt aamulla oli ehkä yhteensä kolme minuuttia kestänyt menkkajomotus selässä. :cool05 Ei tosiaan sen pidempään kestänyt, mutta pienestä on ilot revittävä tässä tilanteessa. Ehkä mä vielä joskus synnytän.

Tekis hirveesti mieli leipoa jotain, mutten taida viitsiä, kun on tullut muutenkin herkuteltua koko pitkä viikonloppu. Mies ei oikein makeista jutuista välitä, niin saan aina yksin vetää kakut sun muut. :smiley-ashamed008

Täälläkään ei tullut lähtöä yöllä, vaan inhokkini oksu-tauti tuli kylään :sad001 Ei kauheen kaksinen yö kun välillä tuli yläpäästä ja välillä alapäästä.. Toki onneks vessassa on roskis kun tulee molemmista päistä.. Aamu menny torkkuessa sohvan nurkassa. :confused: Nyt on kyl voimat niin loppu et melkein toivoo ettei ihan vielä käynnistyis...

Joo o..ei pelkoa että vauva syntyisi..ei oikeestaan muita oloja kuin säryt lonkissa yö unien aikaan ja vessassa ramppaamista :D:D huomenna sit soittavat mulle sen ajan sinne polille..jännittää hivenen..pelkokin on hieman lieventynyt nyt..tai että en ole yö unia menettänyt sektio asian takia...

Silkki..tosi mälsää toi oksitauti homma..mä inhoon kans yli kaiken..pitkään aikaan ei sitä ole onneksi ollut (koputan puuta) koitahan pärjätä :)

Hiljasta pitelee joo.. :D Pari kipeempää harjotus supistusta ollut ja nivusia jännästi puuduttanut.
Ihme on tapahtunu ja aamulla makuuhuoneen puolella meni peittojen heilutukseksi! :D (ööö, vissii 2kk tauko ollut :D ) En kyllä muutosta olotilaan ole huomannut :D

Täällä supisteli sillon 5. ja 6. päivä ihan reippaasti ja eilen sitten enää mitään supisteluja :grin. Tänäänkin ollut aika rauhallista. Ylihuomennahan ois laskettuaika!!! :) Mutta eipä tässä kai mitään hätää ole, kun olo on hyvä... :rolleyes:

joo todellakin vois jo rueta syntymään.. nilkat on ihan turvoksissa ja kipeenä ollu jonkun aikaa ja perjantain jälkeen alko ihan älytön kipu nivusissa, tuntuu niinku ois ratsastanu sata hevosta putkeen pitkän tauon jälkeen! :D itelläki aamut on ruennu alkamaan sillä että jaahas.. eipä tullut taaskaan lähtöä, vaikka aina välillä supistelee jopa kovaakin.. mutta vieläkin ne on niin epäsäännöllisiä! Noo, eipä kukaan vauva ole tietääkseni mahaan jääny! :D

Miten teillä yleensä tulee ne supistukset..liikkeessä vaiko levossa?? Itsellä ne "supistukset" mitä on tullut niin yleensä levossa
Tänään veetty taas tyttöä pulkassa tuolla pihalla..mut ei tuntunu missään..toivottavasti jotain on tuolla alapäässä tapahtunut niin käynnistäminenkin onnistuisi paremmin:confused:

itellä tulee kans vaan levossa.. liikkeessä ei sitten ei mitään! Itekki toivon että oispa jo paikat pehmeempänä ja olisi vauva valmis tulemaan! odotan innolla sitä päivää! tuntuu aina vaan välillä että taas yksi päivä lisää menny ja ei mitään.. turhauttaa kyllä tämä odottaminen!

Tääl tulee vähä molemmissa :\ Tänää on ollu outo päivä.. Vasen jalka ei oikein jaksa kantaa ja kävely näyttää hyvittavalta :grin Tiedä sitte onko samaa kuin esikoisesta, että painaa hermoon vai onko joku vain jossain jumissa.. Tai sitte sain aamusesta jumppatuokiosta heti urheilijan vamman :grin

Takaisin