Synnytys lähestyy...iik!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mininen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ko on kumma jos ei tässä lähipäivinä rupee jotain tapahtui..maha edelleenkin pinkeenä ja yks vähän tiukempi suppari tullut :D eikä muutenkaan tunnu mitenkään seesteiseltä tämä olo :p:confused:

Ninnu..meillä on kummit pyydetty ko etukäteen mutta matkaan tuli mutka pari päivää sitten..joudutaan etsimään ehkä vahvistusta kummeihin kun kävi ilmi että kyseisellä pariskunnalla on parisuhdehuolia joten heidän yhteisestä taipaleesta ei tiedetä vielä :( toivon todella että he selviävät tästä..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Nythän mä vasta hokasin, että kun tuolla "Omilla sivuilla" on tuo aikajana, missä raskauden etenemistä on kuvattu tuolla sydämellä, niin että eihän se vauva tiedä tulla ulos tuolta massusta ennen ku on tullut laskettu aika täyteen, kun siinä kohtaa lukee vasta vauvalle viesti, että "kirjaudu ulos"!! :taunt014 Täytyy repiä hiukan huumoria tuostakin, kun alkaa näköjään enemmän tai vähemmän porukkaa ahistaa se, ettei vauvoja kuulu!!!

Toivotaan ninnu että kohta alkaisi jotain tapahtumaan! :)
Meillä ei ole vielä kummeja kysytty :) kolmannen lapsen kohdalla joutuu jo vähä miettimään ketä pyytää, kun ei ihan ketä vain siihen hommaan halua.. Mutta on tossa vähä jo suunniteltu.

Anteeksi, en voi sille mitään että alkaa kieltämättä vähän ahdistaa. :( Kun kuitenkin toivoisin että ei tarvitsisi käynnistää, vaikka tärkeintähän on että vauva tulee turvallisesti mahan tälle puolen.

marzi, kurjaa että teillä on tullut mutkia matkaan kummien kanssa. Noi on kyllä hankalia juttuja, itsekin oon miettinyt että voiko pyytää kummiksi vain pariskunnan toista osapuolta. Meillä on niin että miehellä ja mulla on eri kummilapset, eli meitä ei oo pyydetty molempia vaikka ollaan oltu yhdessä jo pitkään, mutta toiset voi ehkä loukkaantua sellaisesta...?

Meijän äiti ei uskalla enään soittaa, kun ajattelee, että ollaan pian synnyttämässä ja ei vastata, hän laittaa viestiä :) tulisikohan siihen vastattua paremmin siellä synnytyksen tiimellyksessä :laughing002:laughing001 Äipät

Mulla kanssa masu on melkein kokoajan ihan piukeena suppareista, mutta kipeitä ei juurikaan ole.. Ja niin alhaalla ..

Nenä oli välillä tosi tukkoinen, nyt hieman helpottanut, nukun kahdella tyynyllä + kaikki ne ympärillä olevat :laughing002

Ninnu: Meillä on kummit jo valmiina

Täällä kärvistellään suht kipeiden supistusten kans! Reilu pari tuntia on supistellu 10minsan välein ja näemmä kipeemmäksi käyvät...... Soitin jo synnärillekki tollona... :D Sinne sit kun ei enää kotosalla pärjää... Panadolia on tullu parin gramman edestä otettua ja liikenteessä on oltava. Saapa nähä miten tää etenee....... Jännittää!

Tsemppiä loppumetreille!

Minäkin oon kärvistelly koko yön, puolesta yöstä lähtien, säännöllisesti tulevien supistusten kans! Mulla on jo monta tuntia supistellu noin 10 minsan välein, mutta vaikka ne kipeetä tekee tuolla alavatsalla ja alaselässä, en oo vielä ottanu mitään särkylääkkeitä. Oon toistaiseksi siis pystyny kestämään sen kivun. En tiedä oisko meillä edes mitään sellasta lääkettä mitä mä saisin ottaa. Samalla on saanut juosta sit välissä vessassa tyhjennyksellä, et kyllä nää nyt ihan oikeilta oireilta vaikuttais, ei ole vain mun mielikuvituksen tuotosta, joten saa nähdä kauanko tässä pystyy vielä olemaan kotona.:confused:

Näköjään kohta on lisää vauvoja tulossa :):)

Tsemii TMJ ja P_K :gen014

Mua jännittää tämä päivä...en saanut oikeen nukuttua :sad001 nyt pyörii mielessä että olenko menossa tekemään itsestäni pellen sinne näine mun juttejeni kanssa...on nimittäin kokemusta sellaisestakin ekan odotuksen ajalta kun lääkäri toi erittäin selvästi ilmi sen että olen tullut turhaan.. vaikka en ollut edes itse pyytänyt käyntiä polilla, vaan neuvolan täti ja terveyskeskuslääkäri teki tämän päätöksen...oli todella kivaa olla kuuntelijan paikalla heidän sijaansa :mad: Mutta yritän nyt nauttia tästä aamusta kun pääsen hetkeksi pyörimään kaupunkiin ja ihan omassa seurassa:wink

Pinkeä maha on johonkin hävinnyt, ehkä ihan hyvä, koska eilen oli kyllä tosi tuskainen olo..en jaksanut edes päivällistä syödä...mukavaa keskiviikkoa kaikille...nii joo VERONPALAUTUKSET pätkähti tilille JIHUUUU

Onnea sinne synnytykseen!! :) <3 Hengessä ollaan mukana! :)
Mä en oo ikinä ottanu mitää särkylääkettä kun on alkanu supistelee, voiks niinkin tehdä?! :grin (Tai siis eihän se hidasta tms supistuksia?)
Jeee juu veronpalautukset :grin Pääsee nekin tuhlaa vikoihin lahjoihin :) Saas nähä kuinka hajalla illalla olen, kun minä en kaupoilta pois tule ennen kun kaikki on hommattu :grin

Ikävää että marzi sulla meni ekalla kerralla noin ikävästi toi tapaaminen :sad001 Toivottavasti tällä kerralla on asiallinen lääkäri, tsemppiä! :)

Heheee täällä myös tilille tupsahti veronpalautukset :grin

No nyt on äksöniä kerrassaan! Vauvoja rupeaa ihan urakalla pullahtelemaan. Vaan ei kiirettä vielä kaikilla beibeillä, täällä 38 viikkoa täynnä ja nukuin viime yönä varmaan 10 tuntia yhden vessakäynnin taktiikalla. Yöunet senkun paranee vaan. :p

Tsemppiä sinne synnytyspuuhiin TMJ ja P_K!

Kylhän nää lilypie janat alkaa suht lyhyiltä näyttämään!! :eek: Ihan pelästyy aina kun sitä katsoo :grin Ite järkytyin kun tajusin, että la on jo ensi viikolla! Mä oon jotenkin ihan uhohtanut millä viikoilla mennään, kun olen yrittänyt olla niitä laskematta ettei aika käy pitkäksi :) ..joka lauantai vain totean, että viikko taas vähemmän! :)
Nii ja täälä kans surkuttelen tota marzin juttua, tainnu olla jollaa hoitajalla huono päivä :mad: Luulis että aina olis parempi katsoa kuin katua!

Kiitti kiitti. Täällä ollaan yhdes koos edelleen :/ 3cm auki mut ei enempää edistystä toistaiseksi. Puolilta päivin kotiin ihmettelemään vielä jos ei ala tapahtua. Plääh. Eevi: Mä otin muka Panadolia supistuksiin mut ei se kyl mitään auttanut. Puol 5 aamulla saik Opamoxia 15mg ja 1g Panadolia ja pötkötin taju pois aamu kaheksaan. Mut hei hirmu tsempit kaikille :) Maali häämöttää jo!

Voi että teidän kanssa, kun lähitte ihan ryminällä kaikki synnyttämään :grin. Ja paljon onnea pakerrukseen :).

Mä niin toivon, ettei täällä sittenkään tapahtuis vielä mitään. Kyllä mulle sittenkin tuli ihan kunnon flunssa. Hyvä kun jaksaa pystyssä olla. Onneks mun äiti on kultainen ja lupas tuoda lääkitystä mulle töistä päästessään. Ajattelin "tilata" niitä panadol HOT -juomia, strepsilssejä ja sit sitä nenäsumutetta, mitä sai raskaanakin tunkea nokkaan..? Jos ei noilla lähde, niin ei sit millään :grin

Voi onnea vaan kaikille synnytyksen alkumetreillä oleville! :)

Oonkohan mä jotenki törkeä kun en osta kenellekkään joululahjoja? :D miehenkin kanssa sovittiin ettei osteta mitään toisillemme... Vanhemmilta en oo enään vuosiin saanu lahjoja, saati sisaruksilta. Siskon lapsille aattelin antaa rahaa kun ne on teini-ikäisiä eikä niille oikein voi muuta antaa kuin rahaa tai lahjakortteja.. (muuten tulee vaan valitusta että on vääränlaista tavaraa tms.) Miehen vanhemmille annetaan varmaan pullot ja suklaata ja ne nyt kerkee ostaa koska vaan.

Mä en ole vuosiin ostanut oikein kelleen tutuille lahjoja. Ollaan tehty sopimukset sisarusten ja kavereiden kesken, ettei osteta mitään. Vanhemmilleni olen aina tehnyt joululaatikot joululahjaksi ja välillä leiponut joulukakut. Kummilapset on ainoa kenelle ostan jotain ja sitten tolle mun miehelle. Mutta tosiaan, meillä jokavuos menee tää lahjojen osto vähän yli miehen kanssa, kun molemmat ostaa about toisilleen joku 10 lahjaa :grin. Mutta tää on ollut ihan meidän tapa vaan ja kiva juttu, kun molemmat tietää tasan tarkkaan mitä toinen haluaa ja tarvitsee, niin ei tule koskaan mitään turhaa.

Mutta siis ei ole yhtään törkeää S_uski :).

Niin, ja mun mielestä just pullot ja suklaa on kaikkein parhaat lahjat, kun niille on aina käyttöä, eikä ainakaan jää nurkkiin pyöriin :grin

Niin ja kun ei miehen kanssa oikein kumpikaan nyt tarvita mitään ja musta on ihan älytöntä että mies ostaa aina jotain koruja jotka sitten lojuu käyttämättöminä kaapissa kun en niitä raaski käyttää :D Mä kyllä tiedän et vauva tulee samaan ihan varmasti joululahjoja yhdeltä sun toiselta taholta, et sen puolesta tulee vähän paha mieli kun ite ei oo lahjojen ostajille hankkinut mitään :D

Me ajateltiin tehdä (minä teen, jos saan aikaiseksi) sellaiset isot piparisydämmet ja sitten sellaisen vauvan jalan muotoisen piparin siihen ja koristeet. Ajateltiin, että voisi olla tämän joulun hittilahja meiltä, lähi suvulle :) ja toki kummeille :) jahka nyt saatais projekti remppa/muutto alta pois.. Eilen saatiin vauvan huoneeseen sänky koottua ( isi kokosi) eli pikkuhiljaa valmistuu kaikki, ihanaa:hello2:love7
Meillä tosiaan mies jo kovasti toivoisi synnytystä käynnistymään, itse vielä ajattelen, että odottaisi muuton yli.. Yöt alkaa olemaan kyllä aika tuskaisia, enkä mä juuri mitään voi edes muutossa tehdä.. Tänään sovittiin, että sunnuntai olisi hyvä päivä vauvan tulla, hih, ihan kuin me voitais siihen vaikuttaa.. Ainakin heti muuton jälkeen olen luvannut sitä yhtä ÄSSÄÄ ja paljon jos vielä vaavi masussa :laughing002

Takaisin