Hah, kerrankin jotain oireita ilmassa. Ei nyt sentään oikeita supistuksia, että ei niin lupaavia kuitenkaan 
Aamusta ajattelin lonkissa olevan outo tunne ja päivällä sitä outoa tunnetta ollut häntäluun seudulla. Kaupassa tuli taas paineen tunne alapäähän.. Muutenkin kamala jomotus ja kolotus ollut tuossa ympäri lantion seutua.. Ekan kerran tuli pitkästä aikaa mieleen, että kyllä se synnytys taitaa oikeesti lähentyä :) Tuli vaan niin osuvasti mieleen esikoisen pari vikaa päivää mahassa kun jalat napsahteli alta vuoronperään :)
Nyt oliskin pitkät pyhät pikkusella aikaa syntyä, mutta nyt vasta rv38+5
Tosin siihen alkuperäseen laskettuun ei olis kuin 5pv
Kaikinpuolin kaikki olis valmiina, säärikarvat yms ajettu ja laskut maksettu, joten kävis mulle!
Aamusta ajattelin lonkissa olevan outo tunne ja päivällä sitä outoa tunnetta ollut häntäluun seudulla. Kaupassa tuli taas paineen tunne alapäähän.. Muutenkin kamala jomotus ja kolotus ollut tuossa ympäri lantion seutua.. Ekan kerran tuli pitkästä aikaa mieleen, että kyllä se synnytys taitaa oikeesti lähentyä :) Tuli vaan niin osuvasti mieleen esikoisen pari vikaa päivää mahassa kun jalat napsahteli alta vuoronperään :)
Nyt oliskin pitkät pyhät pikkusella aikaa syntyä, mutta nyt vasta rv38+5
Kaikinpuolin kaikki olis valmiina, säärikarvat yms ajettu ja laskut maksettu, joten kävis mulle!

Eipä taida löytyä kavereita siihen jengiin. 
Hitto, ei tainnu toteutua tää mun päivämäärä "suunnitelma."
Hänellä on kyllä ihan paras paikka tuolla omassa yksiössä muuttopuuhan aikaan.
Fiilis mainio, kohta pieni rakas sylissä
Jotenkin oli ajatellut mielessä, että kyllä sinne h-hetkeen vielä on aikaa ja yhtäkkiä sinne ei välttämättä olekaan niin kauaa. Täällä siis elellään entistäkin odottavimmissa merkeissä. Öisin heräilee pieniinkin kipuihin, että joko nyt mennään. 
Ja oikein hyvää itsenäisyyspäivää! :)