Synnytys lähestyy...iik!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mininen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hah, kerrankin jotain oireita ilmassa. Ei nyt sentään oikeita supistuksia, että ei niin lupaavia kuitenkaan :grin
Aamusta ajattelin lonkissa olevan outo tunne ja päivällä sitä outoa tunnetta ollut häntäluun seudulla. Kaupassa tuli taas paineen tunne alapäähän.. Muutenkin kamala jomotus ja kolotus ollut tuossa ympäri lantion seutua.. Ekan kerran tuli pitkästä aikaa mieleen, että kyllä se synnytys taitaa oikeesti lähentyä :) Tuli vaan niin osuvasti mieleen esikoisen pari vikaa päivää mahassa kun jalat napsahteli alta vuoronperään :)
Nyt oliskin pitkät pyhät pikkusella aikaa syntyä, mutta nyt vasta rv38+5 :oops: Tosin siihen alkuperäseen laskettuun ei olis kuin 5pv :p
Kaikinpuolin kaikki olis valmiina, säärikarvat yms ajettu ja laskut maksettu, joten kävis mulle! :happy119

Toivotaan marzi että pikkunen olis vähä pelästynyt ja päättäisi tulla ihan itekseen maailmaan pikapuolin! :)
Cherrylle peukkuja! :)

Eevi..mäkin kans toivon että nyt ku tietää että jotain vois tapahtuakkin ens viikolla niin kroppa ja mielikin rupee rentoutumaan..jos se vaikka sais synnytyksen käynnistymään itsestään ;)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Käkkiäinen: Mä lupaan ainakin odottaa sinne jouluun asti, mutta kukakohan lupais odotella mun kanssa sinne joulun yli? :anyone Eipä taida löytyä kavereita siihen jengiin. :grin

Mulla ei oo kyllä niin mitään kerrottavaa. Joulu lähestyy, synnytys näemmä ei. Ei sillä, että mitään jaksaisin tehdä, mutta sehän ei oo mitään uutta. Tasan samat kivut ja supistukset kuin viimeiset 15 viikkoa. No okei, nyt selkään sattuu vielä enemmän kuin aiemmin, mutta lantion alueella täsmälleen samat paineet ja kivut. Ja siis nykyään sattuu myös jalkateriin ihan hitosti, jos on jalkeilla. Se vissiin on merkki lähestyvästä synnytyksestä. Ai ei vai? :BangHead

Mutta kovasti tsemppiä kaikille, joilla tapahtuu. Eiköhän tässä viikonlopun aikan muutama joulutonttu taas pompsahtele maailmaan! :santa

Hyvää itsenäisyyspäivän aamua kaikille!!! Yhdessä koossa vieläkin :D tänään kumminkin viikot 40 kasassa <3 jännitys tiivistyy itse kullakin..
Jos tänään ei synny niin huomenna otan kaupungilla kunnon spurtit..shoppailua ja maha täyteen hyvää ruokaa hyvässä ravintolassa...pitäsköhän mennä thaimaalaiseen jotain tulista popsimaan ;)

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! !

Hei tänään olis tämä 6pv ja perjantai! (Lapset syntynyt 4 ja 5pv, molemmat olleet perjantai päiviä.) Joten eiks tän kuuluis syntyä tänään?! :grin Mutta missä mun synnytystuntemukset on??!! :smiley-angry016 Hitto, ei tainnu toteutua tää mun päivämäärä "suunnitelma." :wink Noooh, huomena sitte ravintolaan mussukan kanssa ja ensi perjantaina uusi yritys :rolleyes:
Marzille kovasti tsemppiä loppuaikaan! :) Eiköhän pikkuinen sieltä pian päätä maailmaan tulla :)

Siis ihan mieletöntä... Oon eilen puunannu tuolla kotona koko päivän ( putkiremppa loppui) pessyt seiniä ym. Kaikkea.. Alkuillasta tuli suht kovia paineita keskivartaloon ja vauva liikkui toosi kovasti, mut yöllä ei tullut muutakuin pientä pistoa, eli luulen, että me mennään yli ja huolellisesti :D no mutta olenhan tietysti tehnyt vauvan kanssa sopparin, että muuton jälkeen, taitaa olla äidin tyttö :laughing002 Hänellä on kyllä ihan paras paikka tuolla omassa yksiössä muuttopuuhan aikaan.
Nyt kyllä pikkusen väsyttää jalkoja, mut pakko mennä jatkamaan.
Niin siis tänään starttasi vika virallinen raskausviikko :love7 Fiilis mainio, kohta pieni rakas sylissä

Hyvää itsenäisyyspäivää ja tsemppii taas kaikille :santa

Heippa kaikille! Vihdoista viimein saan aikaseksi raapustella tänne jotain, eikä pelkästään vaan lue muiden kokemuksia. :oops: Täällä odotellaan ensimmäistä pientä kääröä. Laskettu aika olisi 30.12. :) Keskiviikon lääkärikäynti toikin sitten uusia tuloksia. Kohdunsuulla on alkanut tapahtua. :oops: Lääkäri sanoi, että synnytys voi käynnistyä minä hetkenä hyvänsä, mutta voi mennä muutaman viikon päähänkin riippuen kuinka nopeasti avautuminen etenee. Lääkäri totesi kuitenkin, että tuskin laskettuun asti päästään. Pieni paniikki siinä sitten iski.. mieskin ajeli liikennevaloissa päin punasia lääkärikäynnin jälkeen. :smiley-ashamed008 Jotenkin oli ajatellut mielessä, että kyllä sinne h-hetkeen vielä on aikaa ja yhtäkkiä sinne ei välttämättä olekaan niin kauaa. Täällä siis elellään entistäkin odottavimmissa merkeissä. Öisin heräilee pieniinkin kipuihin, että joko nyt mennään. :p Toivottavasti alkais pian kuitenkin jotain tapahtua. Jos vielä parin viikon päästä ollaan samassa tilanteessa, voi olla hermot koetuksella. :rolleyes: Vauvan kannaltahan olisi tietenkin parempi, jos vielä muutaman viikon pysyisi masussa, viikkoja kuitenkin kasassa vasta 36+4. Supistukset on välillä aika kivuliaita, mutta hyvin epäsäännöllisiä. Alaselkä on ollut sen sijaan ajoittain tosi kipee nyt viikon ajan. :mad: Mies on kyllä hieronut (lämmitellyt) selkää aina pyydettäessä, onneksi. :love017
Hurjasti tsemppiä kaikille loppu odotukseen ja tietenkin synntykseen. :love2 Ja oikein hyvää itsenäisyyspäivää! :)

Mirkkuli, samalla linjalla mennään.. :) koti siivottu ja yläkertaan kanniskellut tuolilaatikoita, pöydän yms.. Kantanut puita sisälle ja järjestellyt makuuhuoneen uusiksi, ja ja ja eikä mitään!! :D Tosin, mä kyllä tänää muistin että viimeks laskettunapäivänä siirsin kasallisen kiviä toiseen paikkaan ja ei sekään mitään tuntemuksia aikaiseksi saanut :O Sitte vasta illalla alkoi tapahtumaan :)
Joten en ole vieläkään alkanut uskomaan, että siihen synnytykseen mitkään kotikonstit auttaa :D

Täälläkään ei vielä ole päästy tositoimiin :grin. Eilen illalla supisteli koko illan, muttei säännöllisesti. Nyt myös vähän supistelee ja ekaa kertaa supistelut säteilee sisäreisiin... :)

Käytiin äsken nyt "vikoilla treffeillä" miehen kanssa syömässä, sitten ei varmaan hetkeen pääsekkään minnekkään. Kohta mennään sitten vielä saunaan ja sitten katotaan illalla tuntematon sotilas.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja katotaan mikä tän päivän "saldoksi" saadaan :grin.

Täällä ei mitään..saldona yksi supistus..vaikka oon tuusannut melkein koko päivän...aamusta leivottii ja valmisteltiin itsenäisyyspäivän ruokailua anopille ja mun vanhemmille..oon imuroinu ja pessy lattiat..ja vaaan yksi supistus.. :eek:nyt illasta oltiin pihalla ja kävin tuon meidän stirbulan kans vähän kävelemässä ja vedin sitä pulkassa :D:D jos kohta saunan lämmittäs...seksiä ei olla sit isänpäivän hommailtu ja ei sitä viitti väkisin jos ei oo haluja :confused: no huomenna kaupungille miehen kanssa kahtestaan ja alkuviikosta polille ;);)

Täällä taas on itsenäisyyspäivän kunniaksi supistellut kipeesti ja säännöllisesti mut se aikaansaava voima viel uupuu... tää ois ollu niin komia syntymäpäivä mut tuntuu olevan tytöllä ihan oma tahto ;) kauheen kova paine ja painon tunne vaan tuolla kohdunsuun tienoilla, kävellessä tuntuu et vauvan pää tipahtaa ulos hetkenä minä tahansa :) ihan niin helposti se ei taida kyllä vielä tälläkään kertaa tulla ;)

Täällä supisteli alkuperäisen la:n kunniaks koko eilisen päivän. Illalla säteilivätkin jo sisä- ja takareisiin, mutta yöksi loppuivat. Tänää olis sitten virallinen la ja alan kyllä oleen malttamaton et tulis jo..

Mä oon kyllä kade noille teidän supistuksille :) Mäkin haluun :D:D
Tuliskohan niitä tänään kun lähetään kaupungille shoppailemaan..olis mukava että paikat olis edes jotenki pehmenny/auennut jos ne nyt maanantaina tai tiistaina käynnistelee...olis se vaan mukavempaa kun se että lähtee ihan nolla tilanteesta...

Sama juttu marzi, nää "harjotus" supistukset on kyllä niiin koettu, että vois alkaa pikkuhiljaa jotaa tapahtuu! Mut jeee, tänään rv 39+0!! :) Mieskin taitaa alkaa olemaan jo aika kärsimätön tähä odotukseen kun joka päivä nyt kysellyt, et jokos tänää lähetää :laughing002
Tänään olis ne "vikat treffit" tääläkin :) Lapset pääsee meijän porukoille yöksi, joten nyt olis taas kerran Pimulla hyvä aika syntyä :grin Alkaa vähä kyllä tuntuu, että laskettuun asti mennään.. :mad:
Ei sen puolee, kyllä tässä laskettuun jaksaa kivasti, jos nuo pahaolo kohtaukset pysyis poissa :confused: Toivottavasti vaan tulis ajallaan eikä matkis veikkaa ja tasan viikon myöhässä :oops:

Ai juu, piti kertomani kaverin unesta.. :) Hän siis näkee toisinaan ns.enneunia.. Oli nähnyt unta et viikon sisällä mein neiti syntyy ja et olis 2,5kg sekä 40 cm. :wink Saas nähä pitääkö paikkansa...

Hieman eilistä kipeämmin alkoi tämä aamu. Kivan kuuloisia treffejä ollut ja tulossa muilla! :grin Me oltiin eilen kaksistaan kotosalla koko päivä :) Nautiskeltiin. Mies meinas et kun neiti lähtee syntymään ni synnytys kestää n. vuorokauden :eek: Mielenkiinnolla odotellen millai käy..

Tänään olis tiedossa ystävän vauvakutsut :) Ilmotin tänää et jos ei näy, ni oon lähteny sairaalan suuntaan :grin

Niin sitä vaan herättiin taas ihan omasta sängystä vaikka illalla supisteli monta tuntia 5-8 min välein :mad: isäntä tosin on jo monta kuukautta sitten veikannu syntymäpäiväksi huomisen joten hän otti aikas rauhallisesti nuo eilisillan kipuilut. Ei kuulemma lähdetä vasta kun ensi yönä ;) eihän siinä, kelpaa mulle kyllä... oon Eevi niiiin samaa mieltä siinä et nää ennakoivat ja harkkasupistukset on niin koettu et joutais jo tositoimiin. Ahdistavaa kun sattuu ja kolottaa ja koko lantion seutu on jossain ihme käymistilassa eikä mitään kuitenkaan tapahdu! Isoveljetkin alkaa olla hermoraunioita kun odottavat niin kovin siskoa syntyväksi...nuorin (9 v.) totesikin pari päivää sitten että ei se varmaan synny ikinä...no onneks se taitaa tulla kuitenkin tässä kuukauden sisään oli miten itsepäinen neiti tahansa :) mukavaa päivää kaikille, mä yritän lukea tenttiin joka olis maanantaina... jotenki jääny vähälle ku olen ollu niin varma siitä et ollaan synnärillä sillon :rolleyes:

Meijän vauvat vois Inkeri tehä diilin, että ensi yö olisi hyvä yö ;) Joo, pidetään tästä kiinni :grin
Tuo joka aamuinen "hitto, ei vielkä mitään" on aika raastavaa :mad: Varsinkin kun tuo keskivartalo tosiaan on ihan käymistilassa niinku kuvailit :grin

Takaisin