Anisalle tsempit täältäkin! =)
Viimeks sanoin ettei mitään tuntemuksia... hihhi ois pitänyt olla varmaan ihan hiljaa :D Viime yönä oli sitten sillaset supistukset puolen tunnin ajan et olin ihan varma et tulee lähtö... Mutta just kun ajattelin et täytyy varmaan äijä herättää niin olo kummasti helpotti. Ehkä baby vaan ilmotti että tuloilla ollaan :)
Moni tosta väsymyksestä valitteli... Mä meen nukkumaan yleensä 20-21, herään pissalle 23-00 aikaan ja jatkan uniani, sitten herään pissalle 2-4 välillä ja jatkan uniani ja sitten saatan herätä vielä 6 aikaan pissalle ja senkin jälkeen jatkan uniani vielä 2-3 tuntia :D Että en voi valittaa etten sais nukuttua. Kivut on kyllä kovat kun kääntää kylkeä mut kun on paikoillaan sängyssä niin on yllättävän hyvä olla.
Muutenkin oon päässyt tässä raskaudessa tosi helpolla, ei oo ollut pahoinvointia, närästystä on vasta nyt ilmaantunut, kiupuja nyt tietty on ollut mut ihan siedettäviä nekin ja joo oonhan mä keränny kiloja ja raskausarpia mut eipä ne mua häiritse. Niin ja se tärkein, mun mieliala on ollut tosi hyvä koko ajan :) Ja tästä päästäänkin siihen että epäilen synnytyksen sitten olevan vaikea kun kaikki muu on mennyt niin hyvin :D