Synnytys lähestyy! Fiilikset, merkit, oireet, ajatukset..:)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aubrey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En sitte tiiä, voiko tää olla merkki lähestyvästä synnytyksestä, mutta oon kirjaimellisesti asunut vessassa tän illan.. :D Vatta ihan sekasin... noh ehkä otan mutsin neuvosta vaarin ja laitan varoiksi jonkun suojan petiin.. hällä kuulemma synnytykset yleensä alkanu sillä että vatta on sekasin ja tyhjentänyt ittensä. :D sitte päivän parin päästä mennyt vedet ja muksut syntyneet.

Greyjana hei jos aiot synnyttää ni mulle kans niitä synnytystaikoja, meillä on samana päivänä LA joten en hyväksy sitä että saat synnyttää näin paljon aiemmin !! :grin:grin

Semmosta tuli taas pohdiskeltua että pitäskö sitä synnytystä nyt alkaa sit käymään teoriassa päässä läpi (supparit, hengailuasennot odotellessa aukeamista, semmosta kaiken pienen huomioon ottamista) kun jos nyt ens yönä vaikka lähtis tykittään niin hitokseen kipeitä suppareita ettei järki kulje ni en osais olla rauhallinen ja ajatella loogisesti kellottamista, sairaalaan soittoa, lähtemistä jnejnee.. :meh: pohdiskelenkohan liikaa..:grin

Nyt tää vauva on tosi levoton...ja just kun olin nukahtamassa nii esikoinen huutaa... Huoh jospa nyt nukkumaan ja huomenna päivä uus. Supistuksia sillon tällön vieläki mutta ei kipeitä

Täällä kans vauva tosi levoton.. oli jo melko säännöllisiä ja kipeitä supistuksia reilun tunnin ja loppu sit yhtäkkiä.

Greyjana hei jos aiot synnyttää ni mulle kans niitä synnytystaikoja, meillä on samana päivänä LA joten en hyväksy sitä että saat synnyttää näin paljon aiemmin !! :grin:grin

Semmosta tuli taas pohdiskeltua että pitäskö sitä synnytystä nyt alkaa sit käymään teoriassa päässä läpi (supparit, hengailuasennot odotellessa aukeamista, semmosta kaiken pienen huomioon ottamista) kun jos nyt ens yönä vaikka lähtis tykittään niin hitokseen kipeitä suppareita ettei järki kulje ni en osais olla rauhallinen ja ajatella loogisesti kellottamista, sairaalaan soittoa, lähtemistä jnejnee.. :meh: pohdiskelenkohan liikaa..:grin
Kyllä sä pohdiskelet liikaa :DDD

Yks vielä (kello on 1.33 yöllä). Onko muumeilla kuono vai turpa? Siitä asti ku oman mahani huomasin muistuttavan muumin päätä, oon pohtinu tätä :confused:

Tänään 17-02 kirurgian poliklinikalla arpomassa lääkärien kaa, mitä olis fiksu tehdä. Koko vatsan magneettikuvaus oli ehkä hirvein kidutuksen muoto, jota osaan kuvitella: Puoli tuntia selällään laitteessa, joka tärisee niin että toistaiseksi karmeimmat supistukset käynnistyy, vauva reagoi laitteen ääniin riehumalla ja itse et saa liikahtaakaan ja hengitystä pitää myös pidättää.
Lopputulos, ei leikata, jatketaan antibiootien kanssa suoneen. Diagnoosi joku yleistulehdus.

Täällä taas vaihteeksi kellotettu eilinen ilta ja yö suppareita...Oli kyllä niin tuskanen yö et huhhuh...Nyt tullu parit napakammat jo...Onneksi on tänään äp aika nii saa valittaa...Pääsee käyrille ja kahtovat alakerran tilanteen..Radikin menee päin seiniä varsinni tuo aamuarvo ...joka toinen aamu saan huippu tulokset ja toinen menee ihan päin pr?(¤##" :shifty: Olen kypsä tähä "joko nyt mennään" tilanteeseen :oops: Nii ja nyt tullu toi turvotus ...Kiva ku sormet on nyt jo aamusta nakin pätkät et tuntuu ettei pysty edes kirjottaa...jalakojen tilalla tukit ...huoh... Kiitos ja anteeksi valitus :yuck:

Onpa kiva huomata, että muillakin on huono päivä. Tänään ei lueta positiivarijuttuja. :P

Eilen alkoi jäätävä alaselän jomotus, tietenkin nyt just kun jäin esikoisen kanssa kahdestaan kotiin pariksi päiväksi :mad:

Yöllä supisteli pari tuntia säännöllisesti ~10 min välein... Maha ennätys alhaalla. Istuessa se lepää tuossa reisien päällä. Painetta alakerrassa. Mietin tuossa että onko nää vaan ilmavaivaa... ja sit tuli mieleen terkan lausahdus, että jos näillä viikoilla alkaa painaa ja kakattaa niin se on sitten se pää.... Uskallanko siis istua pöntölle :laughing005

Itsellä ainakin on tässä kakattanut ja ihan kunnolla viime yön eikä sieltä mitään päätä ole syntynyt :D

Kyllä täälläkin selkeästi pää tuntuu persuksissa asti ja pissalla saa juosta koko ajan kunpa nyt vatsakin alkaisi toimimaan.

Ite istuin tuossa aamulla pöntöllä ja vauva rupes puskemaan yhtä aikaa alaspäin, jalkapohjat erotti vatsan läpi kun punkes minkä sai.. Piti ite ottaa tiukka haliote mahasta kun rupes pelottaa että molskahtaa pönttöön koko mukula! :D

mulla supisteli 22-02..sit tuli jäätävä kipukohtaus mahaa.. ekaa 15min hengittäminenki sattu mahaa.. jokane liiike ja vauvan jokane potku satttu sikana liikaa.. sit ootin ja ootin nii viel puol tuntii oli maha kipee vähä niiku vasemmalt alhaalta.. lääkkeen otin puol 2 noita suppareita varten ja toi koko aikane 45min kipu alko siitä puolen tunnin päästää. en sit tiiä oisko pitöny lähtee näytille ku niin kovat kivut, nyt meen neuvolaa ja sanon siellä.. mietin kyllä sitä ku tuolta alhaalta mitää tuu ja tuutti tukossa :D

On mulla jotain toivoa vielä ja uskoa ihmisiin, kun jaksan iteki olla vielä onnellinen ku muilla edistyy asiat jotenkin :D Hyvältähän tuo felicia kuulostaa :)!

Mul on joka ilta ja yö nyt vessareissun jälkeen oman tulkinnan mukaan ollu ilmat jotenki niin jumissa suolessa, et tuntuu ihan hirveeltä alaselässä (joo en ymmärrä) :D Oon tulkinnut näin, koska se kipu helpottaa jos jaksan heilua pöntöllä tarpeeks että pääsee ilmat pois :D Ensin jaksoin innostuu, että hyvä supistaa mut ei kai sitte.. Eipä kai toisenlaisessa tilassa pierut selkään asti satu, toivottavasti.

Yhes koos edelleen.... piti käydä kävelyllä niin että oikein hengästyy. Esikoisen kohdalla sitä lähti sitten seuraavana aamuna synnyttää. Nyt tuntuu että pitäs ottaa jo päikkärit zzzzzz. ..

Takaisin