Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä se vauva on meillä kaikilla ennemmin tai myöhemmin sylissä. :)♡
Kiitos kauheesti tsempeistä! Kyllä nuilla jaksaa oottaa edistystä :)hyvä homma ni saat levättyä.

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Eikä tää näkkyy oo vielä varmmaa miullakkaa saanko vauvan millon.. Nyt suoraan sanottuna vituttaa. Hoitaja sano:"tämä ei ole käynnistysaika vaan lääkäri arvioi onko sinulla tarpeeksi hyvät lääketieteelliset syyt käynnistykselle. Onhan sinulla niitä päänsärkyjä ollut mutta katsotaan mitä lääkäri sanoo ja ONKO TILAA OTTAA SINUT SISÄLLE." Että tämmöstä täällä... käyrillä olin 20min ja nyt ootan että pääsee lääkärille.

Voi ei!
Säkin oot tässä henkisesti ehtinyt valmistua tulevaan ja nyt sitten sanovat tuollaista.. :confused:

Tää on niin turhauttavvaa.. Käynnistys vasta viikon päähän, eli laskettuunaikaan.. Voitte vaan uskkoo miten on hermot riekaleina. Itkettää vaan, ku pois pääsin. :(

Voi paska! Olipa ärsyttävä reissu sulla jenni89! Jospa sun vauveli ois innostunu tästä reissusta ja päättäs nyt itekseen tulla ulos, otahan kaikki keinot käyttöön!
Lambi,täällä ollaan samoilla miettellä, että sais vauva tulla nyt tai sit ens viikolla, ettei tarvis juhannusta olla sairaalassa. Mulla la huomenna, joten saapa nähä kuinka täsmällinen vauva tulee. :)

Niin pittää yrittää. Ja onnneks se mieslääkäri teki vähän ronskimman sisätutkimuksen ni jo jottain vaaleenpunasta sain paperiin vessareissulla. Pittää kaikkesa nyt yrittää.

No höh! Toivottavasti nyt sitten käynnistyisi itsellään jo aiemmin, jenni89! Sisätutkimus sentään vois pistää vähän vauhtia.

Mulla kanssa tuntuu, että maha ratkee, ja turvotus on lisääntynyt tosi paljon viime aikoina. Laskin, että sen vikan ultra-arvion perusteella vauva voisi nyt olla jo noin nelikiloinen, apua! Eilen piti käydä ostamassa uudet suurempaa numeroa olevat kengätkin, kun mitkään vanhat ei enää mennyt kunnolla jalkaan. Ja mies tosiaan auttoi ne sitten mulle, heh.

Odotin niin, että jos jotain tapahtuisi nyt tänään kun on LA, mutta ei ainakaan vielä. Illalla oli kyllä vähän jotain pientä alavatsa- ja alaselkäkipua, mutta se meni sitten ohi. Miehen vanhemmat alkaa käydä vähän kärsimättömiksi, kun joutuvat viikon päästä lähtemään kuitenkin kotiin (Englantiin), ja jos ei vauvaa siihen mennessä kuulu niin joutuvat sitten tulemaan uudestaan myöhemmin kesällä katsomaan. Ja säätkin on niille sattuneet oikein sopiviksi, sadetta joka päivä ja vielä lunta kesäkuussa! Mutta itse kyllä tykkään, että nyt loppuaikoina on viileätä eikä kamalia helteitä.

Voi helvetti..
Tosi harmi Jenni89, että kävi noin :sad001
Onneksi sulle NYT edes varattiin se aika itse käynnistykseen eikä mihinkään muuhun!
On tuo kyllä kuitenkin inhottava tilanne.

Mutta ei sitä tosiaan tiedä, jos päästäänkin molemmat jo tällä viikolla tositoimiin, kun on samana päivänä LA.
Toivotaan parasta! Ja viimeistää sitten laskettuna päivänä synnytät :wink

Itseänikin huolestuttaa tuo vauvan koko, että meneekö sinne neljään kiloon tai ylikin..
En ole kovin hyvin pystynyt pitää kiinni ruokavaliosta ja säännöllisistä syömisistä.
Koitan nyt välttää liiallista makeansaantia, jos se tosiaan voi saada vauvan tokkuraiseksi synnyttyään.

Muokattu viimeksi:
On se rasittavvaa. Oli vähä nolo kävellä siellä kassi mukana.. Sano vaan lääkäri että kerran oot tähänki asti kestäny ne pääkivut, ni oo niissä vielä viikko. Niinpä. Eiköhän myö vielä tällä viikolla nää pyöräytetä ;)

Nyt oli vauvan painoarvio 3,5kg. Saapi nähä paljo on synttyissään.

Meikäläinen haaveili jonkinlaisesta puheesta tänään lääkäriltä et käynnisteltäis jossain vaiheessa mutta eih... kotiin odottamaan vauvan oman tahdon täyttymistä. Sisätutkimus sai aikaseks selkäkivun mut mitään supistusten kaltaisia ei ole. Itku tuli jo kaikesta väsymyksestä ja harmituksesta. Viikko laskettuun aikaan että pitäis varmaan ammentaa kärsivällisyyttä ihan tosissaan.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Voimia hemmari loppuajan ootukseen! ♡ miunki pittää se viikko vielä oottaa. Jospa ne vauvat alkas olla jo kypsiä itekki ja puhkosivat kalvot. :D

Täällä näin käyty neuvolassa ja pää kuulema jo niin syvällä ettei sitä tunne .. eli se tuo vklopun kauhea tuskailu alapäässä onkin tehnyt hyvin työnsä (tänään LA) .. kyllä vielä haaveillaan että tänään nyt kerkeis tapahtua vielä jtn ! Onhan tätä päivää vielä jäljellä .. mutta ensiviikon perjantaina ois sitte käynnistys, JOS ei nyt ennen sitä ittekeen tule ! :)) huiii .. eli vajaa pari viikkoa enää jos ei aijemmin !!

Tähän mennessä kaikki, mikä voisi olla lähelle supistuksen tapaista - onkin päätynyt vessareissuksi .. kakkaa vaa tulee muttei vauva .. prkl ! :'D

joillain tuo tiivistahtinen kakkaaminen on enteilly lähestyvää synnytystä...

Hitto soikoon jos mut käännytetään torstaina kans tuollai niin mä kahlitsen itteni patteriin ja ilmotan etten lähde ennen kuin vauva on otettu ulos. Mä en nyt oo nukkunu käytännös ollenkaan 3 vuorokauteen kun sattuu ihan tauotta koko ajan, joka ikinen supistus tuntuu tossa sektio arvella siltä kun joku painais siihen palavaa tupakkaa, lantioon sattuu vaikka olis paikallaan eikä ees hengittäs, sit viel kaikki tää turvotus, mä en saa enää edes silmiä kokonaan auki ja nään pisteitä nyt koko ajan...

Odecca, toivottavasti sinnuu ei käännytetä kottiin. En oo miekkää nukkunu ku yössä ehkä sen 5h, ku ei saa unta tältä pääkivulta ja sitte ku saa ni herrää sen parin tunnin vällein siihen. :/tsemppiä siulle torstain lääkärikäynnille! ♡

Voi ei miten kävi jenni89 :sad001! Ei voi sanoa kuin tsemppiä jatko odotukseen!! ja hemmarille myös!

Oi karmea miltä nuo odeccan oireet kuulostaa!:confused:

kannatan kyllä kahleiden ottamista mukaan torstaina! ja termospulloa ja makuupussia- pakkohan tuohon on jo apua saada!

Jippiiii, eli lisää lähestyvään synnytykseen liittyviä oireita mun listaan.. eli just tuo vessassa ravailu! :grin

Odecca, sanot vaan suoraan, että haluaisit olla selväjärkinen, kun vauva syntyy! :eek:
Itse ainakin alkaisin varmaan oikesti sekoamaan, kun nyt jo tuntuu pahalta nämä valvomiset ja kivut.

mulla tuo yöuni on tällä hetkellä 1-2h yhteensä koko yön aikana ja toi on aina semmosia vartin pätkiä et ihan tosissaan alkaa syömään päätä. Mä nukahdan ekan kerran tossa 3-5 jälkeen yöllä ja tosiaan en voi päivällä nukkua edes vartin tirsoja kun ne vaikuttas yöhön niin et valvosin sit ihan koko yön. Saa nähä millä voimilla täs synnytetään vai ehtiikö pää leviämään ja iskemään pahimmillaan psykoosi ennen sitä... Nyt on illasta taas supistellu ihan napakasti mutta oon aivan varma et ei näistä mihkään ole ja nää loppuu taas kohta kokonaan

Takaisin