Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On syntyny joo! Klo 11 näki päivän valon. :) Ei menny kauaa siinä touhussa. Ja oli kyllä hyvät lääkkeet. :D Nyt pötkötellään neitin kanssa osastolla ja ite suht pirtee, kun sai kuitenkin 6 h nukuttua yöllä. Mies tais nukkua vähemmän, mitä vahtaa sitä jalkapalloa yöllä, joten se lähti nyt unille. :)

Onnee tosi paljon tytöstä brjo!!! :)

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Ihan hyvä, että päätin tänään ottaa rennosti ja olla vain kotona.
Tänään saanut ravailla wc:ssä, ja kun tarve tulee niin heti on pakko päästä :confused:

Saas nähdä alkaako puhelin soimaan tuossa tunnin päästä, kun läheiset alkaa olla kotiutuneet töistä... "joko nyt?"
Blaah... :rolleyes:

No nyt on kyllä jotain tapahtumassa..limatulppaa, ei enää pelkkä epäilys siitä:grin! Vetämättömyys kans vaivannut- ja yhteensä kolmisen tuntia jo torkkunut - supparit kivasti vahvistuu maatessa.

Huomenaamulla yliaikakontrolliin - ellei sitten synnyttämään:p! IIIIIK jännää....

41+2 :clock..

Voi että, ihanaa ku ees jollain tapahtuu! Täällä ollaan lambia päivän jäljessä, yliaikakontrolli perjantai aamulla! Haaveilen tietenkin synnyttäväni tuota ennen, mutta epäilen vahvasti. Ei tulppia, eikä mitään. Supistelee joo, jatkuvasti! Mutta ei tarpeeksi kipeesti..

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Nuo supistukset tässä loppuvaiheessa (kivuliaat ja ei kivuliaat), jotka ei johda loppujen lopuksi mihinkään (ei ainakaan synnyttämään) on kyllä niin turhauttavia ja sitten ne vaan loppuu ja tuntuu, että on kärsinyt ihan turhaa :confused:

Itelläki tuli tuossa siivotessa vaan väsy, mutta ei minkäänlaisia suppareita. Eikä oikein vieläkkää. Semmosta menkkajomotusta on kyllä ollu koko päivän siitä limatulpan irtoomisesta asti. :o
Nyt kyllä jännittää meijän kaikkien puolesta, missä järjestyksessä mennään! ;)

Suppareita tullut pari tuntia 5-7 min välein. Aika lieviä kyllä ovat, mutta varmuudeksi tultiin lasten kanssa vanhemmille odottelemaan että lähteäkö vai eikö lähteä synnärille. Huomenna siis la joten nyt kyllä toivon ettei olisi väärä hälytys

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla on nyt tullut tunnin-parin ajan aika voimakkaita supistuksia iltapäivän metsälenkkikävelyn jälkeen, mutta ei ne kyllä satu että en tiedä onko ne mitään sen kummempia. Tajusin kyllä juuri, että en edes varmaan osaisi kellottaa supistuksia! Missä ne ohjeet siihenkin on? Eikä mulla ole edes kelloa, vaan pelkästään vanha erittäin simppeli nokia, jolla ei varmaan saa mitään helposti kellotettua.

Sekä mies että appivanhemmat tuntuu olevan sitä mieltä, ettei tää tule syntymään vielä piiiitkään aikaan. Nyt ne jo miettii, että miten ne voisi jäädä tänne pidemmäksi aikaa tai koska pääsisi uudestaan, sitten kun tää ei synny ennen niiden paluulentoa. Miestä koitin saada polttamaan mulle synnytys-CD:n valmiiksi, niin ei se kuulemma vielä viitti ja kyllä se sen hyvin vielä ehtii myöhemminkin tehdä. Just.

Sillon kun mulla käynnistyi esikoisen synnytys niin mä kattelin vaan suurinpiirtein aina et kello on nyt ton verran, nyt alkaa supistus ja se kesti minkä kesti sit taas kun seuraava alko niin vilkasin et ok menny 15 minsaa tai 7 minsaa ja lopuks sit jo 3 minsaa jne. En juurikaan katellu et kauanko yks kestää vaan ihan vaan et paljonko suurinpiirtein oli väli ja hyvin hahmotti niinkin. Itse en kokenut tarviivani siihen mitään sen kummepaa laskuria tai muuta, enkä koe tarviivani nytkään.

Onnea Brjo vauvasta!

Mä olen nyt osastolla, lapsivedet meni iltapäivällä/alkuillasta kesken jalkatreenin. :grin Seksiä oltiin puuhailtu aikaisemmin päivällä. Supistuksia ei tällä hetkellä kummemmin, eikä kohdunsuulla ollut tapahtunut mitään joten taitaa kestää jonkin aikaa että päästään tositoimiin. Mulla on streptokokki b positiivinen, joten antibiootin vuoksi piti tulla sairaalaan jo nyt.

Pihla, tsemppiä!! :)
Miullaki alkanu tulla kippeitä supistuksia 5-10min vällein ja vähän verensekasta vuotoa. Jospa tässä pääsis viimestään huomenna itekki synnärille. :)

Mäki taisin muistaakseni vain paperille kirjoittakaa ajan, kun tunsin supistuksen.
En mä jaksanut mitään alkaa laskeskelee kauanko kestää :)

Ja Pihlakin päässyt jo sairaalaan asti!

Kyllä nyt edetään sellaista tahtia, ettei tässä enää kohta muista, että ketkä kaikki on edes vielä raskaana :grin

Mä niin toivon Jenni89, että pääset synnyttämään pian :Heartred
Mites muuten sun vointisi? Onko päänsäryt rauhoittuneet yhtään?

Niin en meinaa miekkää pyssyy perässä ketkä vielä oottaa. :)
Sammaa toivon itekki. Tunttuu vaan että loppuu ku seinnään nuo supparit. Saapi nähä miten yö mennee. Mites tässä, pääkivut jatkkuu. :(välillä onneks ei oo ollenkaan, mutta tullee takasi tunnin parin päästä. Muuten vointi on ihmeen hyvä.

Mites teillä muilla vointi? Gemini? :)

On tuo päänsärky kyllä kauhea vaiva.. Onneksi oot saanut edes pienet hetket olla ilman särkyä :\
Ja kohta toivottavasti loppuu kokonaan :Heartred

Mun vointi on ihan hyvä ollut tänään. Aika paljon kyllä väsyttänyt, vaikka nukuin ihmeen hyvin viime yön ja tänään vaan loikoillut kotona.
Tänään ei ole pahemmin ollut mitään synnytykseen liittyviä oireita.
Vatsaa vähän kiristellyt, mutta taitaa johtua enimmäkseen vauvasta, kun tilaa ei ole ja silti yrittää kovasti pyöriä :p
Vauva vaikuttaa vähän jotenkin levottomalta, kun tuntuu ettei malta olla ollenkaan paikoillaan.

Takaisin