Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehkä mulla itellä ei häiritte nuo kyselijät ja tämän norsumaisen olemuksen toteajat, kun oon ehkä vähän ite sellanen lipsauttelija. :oops: En tietty koskaan pahalla mitään toisten ulkomuodosta sano, mutta jostain syystä onnistun monesti lipsautteleen toisten mahoista. Ehkä mulla on sitten liian hyvä olla tämän oman mahan kanssa, ettei se niin häiritse vaikka kyllä toki siitä jo eroon haluaisin. :p

En miekkää siitä suuttunu, ku huvittaa tää ihtteekkii olla näin iso. :D mutta eipä tätä mahhaakkaa ennää pitkkään oo, ni saavat sitte totutella pienempään olomuotoon :D

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Ja tsemppiä jenni89 huomiseen! Pittääpä tarkkailla huomenna, miten sulla lähtee synnytys käynnistymään. :) Täällä toivotaan kovasti itsestään käynnistymistä ja mielellään lähi päivinä. :)

Kiitos kovasti! :)miepä ilmottelen väliaikatietoja tännekki :)

Siullekki toivotaan luomukäynnistymistä! :)

Mä niin haluan jo tän mahan pois, kun koko ajan on sellainen olo, että vatsa repeää. Siltä se myös vähän näyttääkin, kun noita arpia vaan ilmestyy ja aikaisemmin tulleet vaan punertuu..
Enkä mä meinaa saada enää edes omia sukkiani jalkaan!
Mun tyttökin tossa yks päivä kysyi, että haluanko sen laittavan mulle sukat, kun näytti kait senkin silmissä niin säälittävältä touhulta :oops:

Ja mä niiiiiiin haluaisin shoppailee uusia vaatteita :grin
Viikonloppuna olin kaupoilla oli pakko jotain ostaa, niin ostin sitten laukun :p

Ja jos vaan Jenni89, jaksat ja ehdit niin infoa ihmeessä!
Täällä kyttään sitten vähän väliä, että missä mennään :grin

Täällä ollu sammaa, tyttö kysyny muutammaankkii otteesseen jotta tarviinko apua sukkien tai kenkien kans, että kyllä hän voi ne laittaa :D

Juu, ilmottelen :)

On ne suloisia, kun ne huolehtii jo nyt :Heartred

Mä otin pienen riskin ja annoin tytön ottaa yhden kaverin yökylään.
Tällä hetkellä ei ole muuta kuin pientä särkyä alaselässä ja alavatsassa, mutta johtunee luultavasti ihan tämän päivän kotitöistä ja pakkailusta muuttoa varten.
En jotenkin jaksa uskoa, että mitään tulee tänä yönä tapahtumaan :)
Vauvakin se vain hikottelee :Heartred

Kiitos paljon tsempeistä! :)yrittäs vaan vielä saaha unenki ni ois vähä levänneempi huomenna. :D

Tsemppiä huomiseen, jenni89 (tai siis aamuun, mä elän vielä eilistä)!

Synnytystä ennakoivista merkeistä mun kokemus kahden synnytyksen perusteella on se, että sellaisia ei välttämättä ole. Mulla ei ennen synnytysten käynnistymistä ollut tullut yhtään kivuliaita supistuksia, eikä vuotanut mitään normaalista poikkeavaa, ei väritöntä eikä värillistä. Mulla ei ole tietoakaan, miltä limatulppa näyttää, eikä lapsivedestäkään käsitystä, kun molemmilla kerroilla ne meni vasta synnytyssalissa lähellä ponnistusvaihetta.

Tiesinhän tietysti molemmilla kerroilla, ettei synnytys kaukana ole, kun syntyivät viikoilla 40+6 ja 41+2, mutta synnytyksiä edeltävinä iltoina ei ollut mitään viitteitä synnytyksen käynnistymisestä. Esikoisen kohdalla heräsin supistuksiin aamulla n. 4.30, ja ne alkoi heti niin rajuina ja kivuliaina, ettei jäänyt epäselväksi, että se on menoa. Siitä 8 tunnin päästä poika oli syntynyt. Toisella kerralla heräsin supistuksiin n. 2.30 aamuyöstä, ja tyttö syntyi kuuden jälkeen aamulla. Mun synnytykset on olleet kai keskimääräistä nopeammat, eikä mitkään oppikirjasynnytykset, mutta tosiaan voi siis alkaa varoittamatta ja edetä nopeastikin.

Samaan tyyliin odotan tän kolmannenkin menevän, joten osaan olla stressaamatta ennakkomerkkien puuttumisesta. Ja olen luottavaisin mielin, että ehdin saada uuden kodin asuttavaan kuntoon ennen vauvan tuloa, kun en usko tämänkään ennen laskettua aikaa syntyvän. Toisaalta tiedän, että ei tämä välttämättä samoin mene kuin edelliset, joten yritän muuttoon liittyen ottaa huomioon senkin vaihtoehdon, että synnytys alkaakin aiemmin.

Kiitti tsempeistä Ailiina! :)eiköhän tää homma kottiin hoijeta ;)nyt vaan kieltämättä vähän jännittää, ku eka käynnistys ni ei oo mittään tiettoo mitähän se tullee olemaan. No, ei jaksa ottaa ressii, menneepähän omalla painollaan :)

Kyllä se hyvin menee jenni89 :)
Ja toivotaan että lähtee siitä hyvin vauhtiin, ettei pitkään tarvitse kärvistellä :)
Itsellä tosissaan kakkonen tuli käynnistyksellä, silloin ei ollut paikoissa tapahtunut mitään ja käynnistettiin tipalla. Tippa laitettiin joskus ehkä yhdentoista aikaan aamupäivällä ja likka oli pihalla seuraavana aamuna 4.24, eli ei nyt kamalan kauaa kestänyt :)
Täällä myös jännäillään väliaikatietoja :)

Nii, siinähän sen sitte näkkee miten alkaa paikat aukeemaan. :)toivon kyllä itekki että alkais heti tapahtumaan, ettei välillä passiteta kottiin sieltä synnäriltä kiirreempien alta pois. :o
No ei kyllä oo pitkään menny :)
Raportoin aina välillä mitä tapahtuu :)

Tsemppiä jenni89 synnytykseen!!! Oon niin kade että pääset tosi toimiin... :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Tsemppejä tarvitaanki. :)kiitos niistä kaikille! Kyllä työ muutkkii vielä pääsette. ;)

Voi tsemppiä jenni89!! Mä oon itse menossa yliaikaisuus kontrolliin torstai aamuna ja alkanu se käynnistys nyt jo jännittää, vaikka tuskin ne torstaina vielä edes laittaa hommaa käyntiin… Kerrot sitten kokemukset käynnistyksestä, onhan siinäkin monta tapaa ja kaikilla kroppa reagoi miten reagoi… Ihanaa päivää sulle, saat pian nyt sen vauvan :wink:Heartred!

Jess! Viime yönä ennen nukkumaanmenoa irtoili lisää limatulppaa ja aika samanlaista mitä kuvailin aikaisemmin, kirkasta sekä ei niin kirkasta, mutta ei siitä sen enempää :grin

Jos tänään tulee lähtö niin en kyllä tiedä miten jaksaisin.. Nukahdin vasta kolmen aikoihin ja heräsin tuossa kuuden jälkeen. On huono olo ja väsymys älytön.

Odottavat on fiilikset, kun heti herätessä miettii, että olisiko tämä se päivä :oops:

Oi miten jännä päivä jennille tulossa! toivotaan pikaista käynnistymistä!

Täällä toinen täysin oireeton yö, oikein levännyt olo:)!
Kenties tyyntä myrskyn edellä:wink, toiveissa..

Illalla nostelin lampaita raavaille miehille:p- tulivat ostamaan muutamia yksilöitä- on niin hyvä olla, eikä tää tunnu tästä huonontuvan- mihinkäs vauvallakaan sitten olis kiire!?

Tosca, täällä kans se yliaikaiskontr torstaiaamuna, toivon kyllä etteivät silloin kaynnistele (kun ei mitään syytäkään pitäis olla), pelkään vaan että silloin pitäis jäädä koko juhannukseksi osastolle..lääkärit ei varmaan kerkee ketää tarkistella kotiinlähtöön grillailuiltaan:grin! ja mä niin toivon että se yks, max kaks yötä riittäis osastolla.. että maanantaina mieluummin- jossei sitten ensiyönä.:smiley-angelic001 vielä kun kerkeis kotiinkin juhannukseksi!
näillä toiveilla menee takuulla syntymä torstai-illalle ja kotiin pääsee vasta maanantaina:confused013- jo on ongelmat..

Kiitos tosca! :)juu mie kerron kuhan on koitos ohi, jotta minkälainen kokemus oli.

Gemini, johan se rupes sielläki hommat alkamaan! :)nyt peukkuja että tapahtuis muutaki. Yritäppä lepäillä, ni saisit voimia. :)
Itellä väsyttää hulluna, mutta alko sopivasti närästys ni ei paljo nukuttu ennää ja nyt ei ennää voi nukkuu. Jospa se siitä. :)

Tsemppiä tosiaan sulle Jenni89 koitokseen! :Heartred

Täytyy katsoa, jos sitä nukkuisi tuossa päivällä, kun tyttö menee kaverilleen kylään :)

Tässä vaiheessa sitä tosiaan innostuu kaikista synnytykseen liittyvistä merkeistä :dance008

Takaisin