No höh! Toivottavasti nyt sitten käynnistyisi itsellään jo aiemmin, jenni89! Sisätutkimus sentään vois pistää vähän vauhtia.
Mulla kanssa tuntuu, että maha ratkee, ja turvotus on lisääntynyt tosi paljon viime aikoina. Laskin, että sen vikan ultra-arvion perusteella vauva voisi nyt olla jo noin nelikiloinen, apua! Eilen piti käydä ostamassa uudet suurempaa numeroa olevat kengätkin, kun mitkään vanhat ei enää mennyt kunnolla jalkaan. Ja mies tosiaan auttoi ne sitten mulle, heh.
Odotin niin, että jos jotain tapahtuisi nyt tänään kun on LA, mutta ei ainakaan vielä. Illalla oli kyllä vähän jotain pientä alavatsa- ja alaselkäkipua, mutta se meni sitten ohi. Miehen vanhemmat alkaa käydä vähän kärsimättömiksi, kun joutuvat viikon päästä lähtemään kuitenkin kotiin (Englantiin), ja jos ei vauvaa siihen mennessä kuulu niin joutuvat sitten tulemaan uudestaan myöhemmin kesällä katsomaan. Ja säätkin on niille sattuneet oikein sopiviksi, sadetta joka päivä ja vielä lunta kesäkuussa! Mutta itse kyllä tykkään, että nyt loppuaikoina on viileätä eikä kamalia helteitä.