Ei täällä vielä mihinkään valitettavasti lähdetty ja mies otti kyllä haasteen vastaan, mutta päätettiin jättää miehen kanssa Ässäilyt huomiselle tai ylihuomiselle, kun tulee taas kotiin

Mutta toivotaan kyllä ainoa syy miksi tulee tällä viikolla kotiin päin olisi se, että lähtee kuskaa mua sairaalaan
Älä lue alleviivattua tekstiä, jos muiden limajutut ovat sinusta yökköjä
Eilen illalla sitten irtosi limatulppaa!
Ainakin luulen niin, kun oli juuri sellaista hyvin joustavaa kiinteää kirkasta limaa, jota vaan tuli ja tuli, kun se oli vähän sellaista, että sitä pystyi ns. vähän vetämään ulos. 
Aamulla naureskelin itselleni, kun huomasin ajattelevani innoissani jotain limaa ja että tuleeko sitä lisää vai ei.
Selvästi joistakin meistä odottavista äideistä tulee vähän höperöitä tässä viimeisillä metreillä
Mäkään en ole tosiaan edes soittanut sairaalaan, kun on niitä supistuksia tullut, ja hyvä niin, koska loppuneet on sitten kesken kaiken.
Kivut olleet kuitenkin sellaiset, että oon pystynyt seisomaan tai makaamaan sängyssä jalat suorassa.
Esikoisesta kuitenkin muistan, että ne OIKEAT supistuskivut on sellaiset, että pistää tosiaan mut aika nopeasti polvilleen ja sängyssä menen "sikiöasentoon", kun supistus iskee.