Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mullakin tullut vaaleanounaista vuotoa jo useamman kerran mut synnärillä eivät ole olleet huolissaan koska "valkovuoto voi olla minkä väristä vain" mulla siis tuli yksi ilta valkovuodon ympärille sellainen vaaleanpunainen rinkula joka oli imeytynyt pöksyihin...noh jos tietävät noin hyvin näkemättä niin hyvä niin...

Voi, että mä oon niin teidän fiiliksissä mukana! Täällä vaan paikat kipeenä ja menkkajomotusta, mut ei kunnon suppareita kuulu, kävely vaan hankalaa. Ja kolmen päivän päästä la! Ihan älytöntä, että ollaan jo näin pitkällä, eikä vauva oo vielä syntyny. Mä oon onneks nukkunu nyt pari yötä tosi tukevasti, joten olisin ihan heti valmis synnärille.
Harmi kyllä gemini tuo sinun yö! Ehkä Se olikin tarkotus viettää vielä laatuaikaa miehen kanssa ja sitten ens yönä elämä taas mullistuu. :)
Tuntuu kyllä olevan yksi murhe tuo muksun hoito synnytyksen ajaksi, vaikka varmasti Se kuitenkin kaikilla lopulta hyvin järjestyy. Meilläkin pappa eilen vaan heitti, että sehän on juhannus viikon päästä, että pittääpä lähtä mökille. Eipä siihen voinu sanoa kuin jaa. Toivotaan nyt että syntys ennen juhannusta, niin ei ois mummu ja pappa mökillä ainakaan synnytyksen aikaan tai sitten työnnän neitin niiden mukaan. Äh, mä en kyllä ois halunnu juhannus vauvaa. Eipä tuosta taida enää tulla alku kesäkuun vauvaa. :D

Masunasukki, en usko, että sun huolissaan tarvitsee olla :) Jos tuota pientä vaaleanpunaista vuotoa tulee silloin tällöin tässä loppuvaiheessa.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00733, tuossa on kerrottu syitä miksi raskauden lopussa saattaa tulla.

Jos vuoto olisi yhtään sellaista kunnon verenpunaista, niin mä lähtisin saman tien näytille.

Brjo, minkä ikäinen sun tyttös on? :)

Neiti on pian 1v9kk. Oikein tomera tapaus eikä yhtään kyllä "äitissä kiinni", että varmasti pärjää missä tahansa seurassa muutaman tunnin. Enemmän se taitaa olla mummussa kiinni ja eilenki piti vähän itkasta, kun tuli lähdön hetki mummulasta. :D Äiti kun lähtee, niin vilkuttaa vaan tomerasti, että ala mennä jo.

Ihana, helpottaa kyllä varmasti, kun toinen on niin reipas :Heartred
Eli hyvin voisi sitten lähteä myös mukaan mökkeilemään, jos näyttää siltä, että tarvetta on :)

Täällä taas ollut loistava päivä, vaikka yöllä menikin kahteen asti supistellessa..joka kerta sillain vähän tuntuvampia kun aiempana yönä, mutta jättävät silti lopulta rauhaan! Loppuyö meni oikein makoisasti! ei tullut sunnuntaivauvaa - josko sitten vaikka tiistaina..

Nyt pitäis yrittää vähän nukkua kun ei taas tulevasta yöstä tiedä, lapsetkin lähti kaikki mummulaan pariksi tunniksi..vähän kyllä asennoitunut että menee yli juhannuksen sinne käynnistykseen asti..muillla vaan tuntuu olevan niin kiire tässä ympärillä! anoppikin soitteli jo hermostuneena(ja meillä siis ei ole tapana kanssansa soitella)..ei liene luota siihen että poikansa kyllä ilmoittaa kun lähtö tulee:rolleyes:, tai lapsi on syntynyt..

vaivatkin kaikonneet, hyvin jaksoi viikatteella taas kaataa nokkospöpeliköitä ja kantaa vettä laitumille - ainut mikä hidastaa on se tunne että pitäisi nyt levätä että jaksaa varmasti synnyttää! mutta kun on kesä! ja niin ihanaa touhuta pihalla!
Ja meidän pikku pupunpoikaset on tulleet illalla pesästä:bunny, se on aina hieno hetki-ja kivat muutamat viikot kun niitä palleroita saa hoivailla ennen uusia koteja!

40+6!!

Mutta oon mä vähän kateellinen noista värillisistä vuodoista..niitä yrittää tihrustaa aina yöllisten vessakäyntien yhteydessä (mulla ne on aina olleet merkki vrk:n sisällä tapahtuvasta synnytyksestä) - mutta ei tuu kun kirkasta..ei edes mitään limatulpan tapaista..

Vaikka mä toivoisin, että vauva tulisi NYT, niin oon kyllä liian väsynyt synnyttämään.. :rolleyes:
Mä menin sitten nukahtamaankin tossa aikaisemmin noin tunniksi, vaikka päiväunia koitan välttää.
Nyt on sitten väsymyksen lisäksi kamalan huono olokin ja oon huonolla tuulella.

Ihan uskomatonta, kun mikään ei ole hyvä.
Suutuin sitten miehellekin siitä, että oli antanut mun nukkua, vaikka tietää että mulle tulee paha olo ja tuun huonolle tuulelle, jos nukun päivällä..
Pyysin tietty anteeksi, kun toinen oli vain ajatellut, että kaipaan lepoa eikä se sen syy tietenkään ole, että sammuin.
Onneksi mies on ymmärtäväinen ja enemmänkin huvittunut mun sekoilusta :Heartred :grin

Mä en oikein tuosta mun vuotamisesta innostunut, kun uskoisin sen johtuvan vain tuosta Ässästä eikä tarkoita mitään..:p

Lambi, et oo ainut ilman värimuutoksia vuodoissa... Ei oo miullakkaa minkäänlaisia näkyny. Tuntuu vaan että lisääntyy eritys. :D

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Ja kyllähän tuo ässä varmaan toisi tosissaan jotain vaaleanpunaista pöksyyn asti..mutta ei onnistu kuulemma enää:grin, houkuttavuus nolla:p - ja ystävä vielä kertoi eilen että pitäisi kuulemma uusien tutkimusten mukaan tehdä KOLME KERTAA peräkanaa että alkaisi käynnistää synnytystä..o_O, helpompi odottaa sitä ballonkia..

Eipä täälläkään ole ollut minkään värisiä vuotoja koko raskausaikana. Eiliset alaselkä- ja alavatsakivutkin johtui varmaan vaan seksistä. Pitää vissiin aktivoitua sen suhteen nyt loppuaikoina, kun synnytyksen jälkeen tulee väkisinkin luultavasti melkoisen pitkä tauko. Mutta kolme kertaa päivässä??? Hyvä kun olis edes 3 kertaa viikossa. :grin

Siis, kolme kertaa IHAN putkeen..? huh-huh..
Silloin joskus onnistui kyllä, mutta nyt ja tässä tilassa niin enpä tiedä.. :grin

Joo ei meillä ainakaan mies ole treenannut tarpeeksi, että kykenisi moiseen suoritukseen. :rolleyes: Toista oli silloin ennen, huoh...

Heh, hyvä idea. :grin Miehellä alkaakin ennen juhannusta 5 päivän vapaat, josko siinä joutais... Täytyykin varata paljon piimää ja jogurttia jääkaappiin (niitä kuulemma pitää tällaisissa tilanteissa tankata), jotta pysyy tuontanto yllä... :rolleyes:

Eli kaikki vaan harrastamaan kunnon kosteaa kiimasta seksiä ! (sit vauvalle tulee paniikki ja ajattelee ettei kestä enää, pakko päästä pois :''D) :D vähän välillä meinaa rupee naurattaa ku masu tiellä kesken puuhien .. ja varsinkin kun tuota omaa tavaraa tulee enempi kuin normisti, niin tulee sitten revettyä nauruun välillä kesken tohinan, kun miehen naama ihan .. hmm. Hahah :D erittäin tarpeellinen tieto, jne :DD:D: vähän levoton sunnuntai ilta miulla täällä nähtävästi ........

Olen myös kateellinen punertavista vuodoista! Sitä ollaan täällä odoteltu ku kuuta nousevaa! Aiemmat muksut syntyny vrk:n sisällä tuhruvuodosta! Rv 40+5, eikä toivoakaan että pian alkaisi tapahtua..

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon kyllä kanssa heittänyt miehelle, että voisi kokeilla sitä ässää useamman kerran peräkkäin. Nyt varsinkin kun mitään actionia on niin harvoin, niin tuosta partnerista on vielä tullut niin herkkä ettei se yksi kerta vaan ehtisikään vaikuttaa kohdunsuuhun mitenkään. Mur! Mutta eipä meillä kyllä kummallakaan ole sellainen vaihde nyt päällä, että kolmeen kertaan venyttäisiin.

Mulla ei ole tullut vuotoa, eikä selkeää limatulppaa, tai mitään muutakaan konkreettista. Voikohan se synnytys vaan alkaa ihan yhtäkkiä ilman aiempia tuntemuksia? Muuten nimittäin menee varmasti heinäkuulle tuo syntymäpäivä.

Annisla, itselläni ei esikoisen kohdalla ollut mitään ennakkovaroitusta synnytyksen lähestymisestä ja syntyi 39+6

Nyt on sitten kaiken maailman oireiluja ollut jo jonkun aikaa, mutta ei vaan lähde kehittymään.
Tuntemukset on kylläkin voimistuneet ja niitä tulee päivittäin, joten ehkä se on sitten se kehitys...o_O

Tänään alkoi ahdistaa, kun ihmiset vaan nyt jankuttaa, että miksi ei ole vieläkään syntynyt ja pitäisi jo syntyä.
Moni tietenkin haluaisi nähdä vauvan mieluiten saman tien ennen kuin muutetaan, kun sitten ei tiedä milloin ihmiset sitten näkisi, jos vauva ei tule ennen kuun viimeistä viikonloppua..

Sanoin miehelle ihan vain ohimennen, että "Täällä foorumilla mainittiin, että miehen pitäisi kolme kertaa tulla putkeen, jotta oikeasti saisi jotain vaikutusta aikaiseksi".
Mies kääntyi katsomaan mua päin ja totesi epäuskoisena, että " Vai kolme kertaa?"
"Niin", vastasin ja jatkoin "Mutta kaikistahan miehistähän ei tietenkään ole siihen"
"Eli pitäisikö mun tulla tänään sitten kolme kertaa putkeen?", mies kysyi vähän leikkisään äänensävyyn, johon itse vastasin kiusoitellen "Niin kuin sanoin, kaikista miehistä ei ole siihen".
Miehen ilme oli sitten just sellainen, että "Katotaanko?"

Haaste heitetty :grin

Takaisin