Täällä kanssa toinen tulossa ja mulla taas alkoi supistuksilla, kalvot puhkastiin synnärillä, jolloin vast vedet meni.
Ja siis vaikka kuinka asennoitu, et kipeetä tulee tekemään, niin olihan se kipu jotain ihan omaa luokkaansa ja luojan kiitos, on olemassa kivunlievitys. Luomunahan mä olin aluksi menossa! :D
Ma oli laskettuaika, ja silloin tuli muutama suppari, tiistaina alkoi limatulppaa irtoomaan ja siit alkoi sit ns kipeemmät supistukset, jotka jatkui sinne keskiviikkoon ja tuli välillä 5 min välein ja välillä 15 min - mut ei siin paljoa lepäilty (nukuttu), joten lähdin hakee synnärilt kipuun jotain helpotusta. Keskiviikkona sit illalla, kun olin huilaamas päivystyksen puolella, niin alkoi ne oikeasti kipeet supistukset :D ne kyllä yllätti ja varsinkin ku kipu oli reisissä ja takapuolessa, mitä en ollut odottanut. Tää itse synnytys onneksi kesti vaan 8 tuntia, mut olin niin raato, etten olisi kyllä selvinnyt ilman epiä (tai mitään kivunlievitystä) - kroppa oli niin ylikierroksilla jo pelkästään valvomisesta. Poika oli lopulta maailmassa puolneljä torstai aamuna :D ja mä selvisin!