Miitu ja Mamma84, toivottavasti teidän vauvat vielä kääntyy! Juuri mitään en perätilaraskauksista tiedä, mutta onks teille kerrottu mitään mahdollisia syitä, miksi vauva olisi perätilassa?
Mua kyllä jännittää synnytys aika paljon, tämä on siis 2. kerta, ja eka järkytti pahasti kivuliaisuudellaan. Vaikka epiduraali auttoikin sitten kun sairaalaan päästiin, mutta sitä ennen oli 12h kivuliaita supistuksia joista noin 4h aivan tajuttoman kipeitä. Ehkä täytyy ottaa selvää tens-laitteesta, jos sellaisesta olisi jotain apua. Ponnistusvaihe ekalla kerralla kesti reilun tunnin, ja sekin oli mun mielestä tosi kamalaa. Ei oo tarkoitus pelotella ketään, nämä vaan nyt on alkaneet pyöriä mielessä tosi paljon kun synnytys lähestyy; just se efekti että nyt jännittää varmaan enemmän kuin ekalla kerralla, koska tiedän sen olevan mulle niin kivulias, että ei pysty ees kuvailemaan.
Pitäis varmaan jo pikkuhiljaa pakata sairaalakassi. Kuitenkin jännityksestä huolimatta odotan niiiiin paljon että saisin uuden pikku rakkaan jo syliin <3