Synnytyksestä toipuminen

Mulla raskauskiloja vielä vajaa 15 , jos ne saa pois ni oon tyytyväinen mutta unelma ois jos vielä 5 kiloa sais siitä :)
 
Mä oon ruvennu liikkumaan oikeen urakalla mut puntari näyttää samaa kokoajan! :eek: kroppa on kyllä kiinteytyny mut ei yhtää kiloo oo lähteny :D pitäis pudottaa -20kg et pääsis normaalipainoo. Voiko olla että kroppa hakee viel itteensä raskauden ja synnytyksen jälkee minkä takii paino ei lähe putoomaa?
 
Mulla raskausdiabetes oli onni onnettomuudessa jos palautumisesta puhutaan. Normaali epäterveellinen herkuttelu kun piti vaihtaa terveelliseen lautasmalliin puolivälissä raskautta, niin mulla kävi niin päin että laihduin raskauden aikana. Tai siis tottakai maha kasvoi, mutta monet sanoivat että esim naama oli loppuraskaudessa kaventunut. Ja niinhän siinä kävikin että jo pari viikkoa synnytyksestä olin 6kg laihempi kuin ennen raskautta. Ja sen näkee myös ulospäin. Kummallista kun ei reidet enää hinkkaa yhteen kävellessä :D nyt olen tehnyt päivittäin n. Tunnin vaunulenkkejä ripeällä kävelyllä ja toiveissa olisi että tämä kunto pysyisi. Ei enää takaisin vanhaan rapakuntoon, kiitos.

Ainoa mikä vielä vähän harmittaa on hieman lörpöttävä maha. En ole uskaltanut tehdä vielä vatsalihaksia, mutta ehkä senkin aika vielä tulee tässä lähipäivinä :)
 
Takaisin
Top