Synnytyksestä toipuminen

  • Ketjun aloittaja Mannaryyni
  • Aloituspäivämäärä
Aretha, älä! Mää vedän vissiin täällä ihan enkkoja meidän sakissa tässä jälkivuodossa kun 8 viikkoa tuli viime torstaina täyteen! Jälkitarkastus oli myös torstaina ja kaks viikkoa odotellaan josko loppuu ja sitten yleislääkärin kautta lähete gynekologiselle tutkimuksiin! Kaavinta odottaa aika varmasti! Odotan jo "innokkaan"
 
Mitenköhän pitkään sellainen yleisväsymys kestää synnytyksen jälkeen? Vaikka tää mun väsymys on vaan vähäisiä yöunia ja matalaa hb:ta (111). Nyt lantionpohjalihaksia pystyn tekemään jo pidempiä aikoja vaikka virtsaa en pystykään pidättämään.
 
Itselläkin vähä sama kun Arethalla eli tänään on ollut vuodoton päivä! Mutta näitä on ollut ennenkin eli vielä odotellaan...
 
Se onni et on ollu kylmä kesä, ettei kauheesti harmittanu vaikka vuosin 5,5 viikkoa niin kuin uimisen kannalta. Loppuispa kaikilla vuodot jo, ei oo kivaa...
 
5-6 viikkoa jälkivuotoa on vielä ihan normaalia, mutta mä soittaisin 7 viikon kohdalla, koska se jälkivuoto on inhaa...
 
Mulla on jälkitarkastus vasta kkn päästä. Vuoto on ollut loppu muutaman päivän. Eilen kyl havaitsin ihan pikku tipan... Epparihaava on hienosti parantunut ja ulkopuolella ei taida olla enää tikkejä. Joskus haava tuntuu kiristävän ja mua jännittää miltä eka kerta seksiä mahtaa tuntua... Kokemuksia? En tiiä millon uskaltaisi kokeilla :sad001
 
Mulla esikoisen jälkeen eppari oli pitkään kipeä. Seksiä meillä oli muistaakseni jälkitarkastuksen jälkeen eli n.6-7 vkon päästä synnytyksestä. Ei ollut enää silloin kipeä. Seksi jännitti mutta ei sattunut yhtään!
 
Jälkitarkastuksesta suoriuduttu. Päähäni jäi helisemään lääkärin sanat siitä, että lantiopohjalihaksia voisi harjoitella. Oliko tämä kenties hienovaraista vihjailua toosani löysyydestä? Enkä edes alakautta synnyttänyt. Voi perhana kai se on ryhdyttävä treenaamaan, vaikka kuvittelin ettei siellä tilanne niin huono olisi. En sentään pissi vielä housuun, mutta sekin varmaan edessä ellen tee asialle jotain.
 
Jeeee! Nyt on jo toista päivää pikkuhousunsuoja ollut ihan puhdas! :D Josko se ny vihdoin olisi loppu tää jälkivuoto! Vaikkakin terkka oli sitä mieltä tänään että pitäis ensi viikolla sinne soitella ja käydä lääkärissä, mut et jos vuoto on loppu niin voinhan mää soitella mutta tuskin mää minnekään lääkärille lähen... Niskurointia?
 
Oli melkein TAAS 5 päivää vuotamatta ja nyt taas, mutta epäilen että nyt ois ne menkat tuloillaan kun naama kukkii :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Se vuoto mihinkään loppunut. Jotain ihme könttejä (anteeksi graafisuuteni) tulee edelleen, jippijee.
 
Mulla ei ennemmin olekaan ollut tällasta "putkea" vuotamattomia päiviä... Toivottavasti ei nyt vaan tuu takas vuodot... Ärrr...
 
Joo ei se mullakaan loppunu ihan kokonaan vaikka jo aikasemmin vähän sellasta tuulettelinkin :mad:
Ja koska mulle on jo jälkitarkastus tehty, niin en pääse ees jatkotutkimuksiin neuvolan kautta jos tarve tulee vaan pitää ite varata aika päivystyksen kautta ja sehän täällä toimiikin todella hyvin. Argh.
 
Mulla menossa jo se 9 viikko vuotamista eli sais todellakin loppua nyt! Mää en ala jos ei loppunu nyt!! :mad:
 
Mulla oli jo 1,5 vk vuotamatta ja eilen taas. Toivottavasti ei ole menkat vielä!!! Muutoin ei yhtään tunnu menkoilta, mut joku liru tuli.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla oli jo 1,5 vk vuotamatta ja eilen taas. Toivottavasti ei ole menkat vielä!!! Muutoin ei yhtään tunnu menkoilta, mut joku liru tuli.
Sama, tuli yhtenä päivänä vaan vähän verta ja taas loppui, Weird.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mullakin pieni liru tuli tänään mutta en kyllä vuodoksi laske vaan oli jo ihan ruskehtavaa ja liman sekaista (anteeksi kuvailu) :D Ei siis enää sitä verta mitä oon vuotanu viikko tolkulla
 
Olin varautunut vuotamaan kuin seula jonku pari kk:ta, mutta alun alkaenkin vuoto ollut tosi "pientä" ekat pari pvää tuli enemmän, kotia kun pääsi vuoto oli jo tosi pientä ja pikkuhousunsuojilla pärjännyt, nyt reippaaseen viikkoon ei oo sidettä tarvinut käyttää. Ihanaa! :) jälkitarkastus olis parin viikon päästä.
 
Takaisin
Top