Synnytyksestä palautuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jutsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla linea negra näkyy vielä,tänään kuukausi synnytyksestä. Kunnon tumma viiva häpyluusta rintojen alle :D

Ensimmäinen kunnon jumppa takana ja hyvältä tuntui!Tämän rääkin jälkeen uskalsin ostaa kuukausikortin kyseiseen paikkaan :) oon niin kaivannut jumppia kävelyn rinnalle ku pelkästään sitä on tehty koko raskausaika aina tähän päivään asti.Jätin heti kun kuulin olevani raskaana kaiken rankan liikunnan pois..mikä nyt jälkikäteen tuntuu turhan varovaiselta mutta kun halusin turvata raskauden kaikin mahdollisin keinoin. Voittaja olo :)

Mullakaan ei tietoa lineanegran katoamisesta. Itsellä synnytyksestä kuusi viikkoa aikaa ja näkyy edelleen yhtä tummana kuin ennenkin.

Mulla näkyy myös linea negra edelleen selvästi :) VilliVadelma, mä lueskelin eilen netistä, että yleensä sen häviämisessä taitaa mennä useampi kuukausi, jopa puolesta vuodesta vuoteen tai ylikin. Hyvä niin - miehen mielestä se on hirmu söpö :grin eikä tuo muakaan kyllä haittaa :)

Ei mullakaan ole ollut koskaan linea negraa vaikka kaksi poikaa on.. :D

Voihan väsymys. Viime yö ei mennyt ihan putkeen. :( Toivottavasti tällaiset yöt on harvassa, kun ei jaksaisi moista menoa montaa yötä. Ensin kaveri ei meinannut millään nukahtaa ja itse nukahdin ehkä klo 2. Sitten klo 4 alkoi kätinä joka jatkui klo 7 asti. Sitten nukuttiin klo 9 asti jolloin herättiin. Väsyttää.

Mulle toi linea negra on nyt vasta ilmestynyt, siis synnytyksen jälkeen ja napa on jotenkin kans ihan tumma (törkeän iso sen lisäksi). Raskausaikana ilmesty vaan mahakarvat, sellasta vaaleeta untuvaa, joka nyt on poissa ja tilalla toi tumma raita. Outoa...

Mulle toi linea negra ilmestyi kans vasta nyt synnytyksen jälkeen! Olin ihan äimänä kun tajusin.

Mulle kyllä ilmestyi raskausarpia ihan raskauden aikana jo :) Huolimatta jumalattomasta rasvan hölväämisestä!

Ccix, huomasin saman, että napa tummui! Tosin kun kuorin ihoa suihkussa, väriä lähti pois. Mutta linea negra oli minullakin näkyvissä vasta synnytyksen jälkeen, tosi ohuena näkyy edelleen.

Kauanko muuten jälkivuoto ruukaa kestää ku on tehty sektio? :o mulla tullu synnäriltä asti pelkästään haaleaa verensekaista limaa,eli pelkkää oikeaa verta ei ole tullut oikeastaan ollenkaan..?!

tipitii: Mulla esikoinen syntyi sektiollla ja jälkivuoto kesti n. 6vkoa. Tosin viimeiset kaksi viikkoa oli hyvin niukkaa vuotoa. Varmasti yksilöllistä kauan kestää. ;)

Nyt reilut kolme viikkoa alatiesynnytyksen jälkeen edelleen niukkaa jälkivuotoa on.

Äiti ihmetteli et miksei jälkivuodon aikana saa mennä saunaan. Onko se niin, että reitti on tavallas viel vähän niinku avoinna ku vuotaa, ni pöpöt pääsee pesää? :grin

Ei mun pessää oo menny mitään pöpöjä vaikka oon saunassa käyny :) käyn siis ihan joka viikko pari kertaa,vuoroin omassa sähkösaunassa ja vanhemmilla ulkosaunassa ja alakerrassa on kaikki hyvin :D

heinukka: Olen minä ainakin käynyt saunassa. En kyllä mitään hulluja löylyjä olen ottanut, mutta hetken olen löylyssä viettänyt.

Minäkin sellaisen ohjeen olen saanut, että saunoa saa mutta kannattaa käyttää omaa laudeliinaa... En sauno hirveästi muutenkaan mutta olen käynyt saunassa nyt ennen jälkitarkastusta.

Juu, kyllä täälläkin on saunottu! Ihan parin ensimmäisen viikon aikana en käynyt, mutta tällä viikolla otin jo melkoset löylytkin.

On tämä ihme touhua! Yöhikoilut ovat jääneet pois, mutta herään siihen, että olen aivan jäässä. Iho on myös kuiva kuin korppu.

Mäkin oon saunonut! Ja paljon :)

Ja yökylmyys on täällä myös, varsinkin illalla nukkumaan käydessä hirrrrmu kylmä. Ja yösyötön jälkeen ei tiedä kuinka syvälle peiton uumeniin pitäis kääriytyä että olis lämmin!

Takaisin