Synnytykseen viittaavat oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EkM89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Illalla ja nyt yöllä tullut limaista verta ja ruskeaa vuotoa ja alavatsalla menkkamaista kipua eilisestä saakka, kuitenkin niin että oon pystyny nukkumaan. Olisikohan se ollut sitä limatulppaa? Aika paljon sitä tuli

Voi hyvinkin olla juuri sitä limatulppaa :)

Miksi nämä raskaudet/synnytykset/sen lähenemiset ovat tällaisia mysteerejä? :D

Viime yönä jouduin taas pöntöllä ollessa avittamaan kakkoshädällä, että sain massan ulos. Siis iso paperituppo ja sillä tuin välilihan ja emättimen puolelta samalla. Kesken kaiken tuntui ihan kuin olisi vesi-ilmapallo puhjennut, joka kasteli siis paperia ja käsiä myöten ja iso osa holahti pönttöön. Ihmettelin tuota ja kyllä minä vaan pari kertaa sitä vessapaperia haistelinkin :D
Ihan kuin sokerilitkua. Sillä mietinkin, että oliko tuo nyt lapsivettä, valkovuotoa vai mitä?
Yöllä alkoi kyllä tulla supistuksia, mutta niitä tullut kipeinä vain 10-13min välein. En ole jaksanut kunnolla edes kellottaa.
Ei kuitenkaan vieläkään niin kipeitä kuin pitäisi (esim pystyn kyllä puhelinta räplätä/makaamaan paikoillan, mutta kuitenkin sellaisia, että herään niihin) ja kestävät lyhyen aikaa (15-30s noin).

En usko, että taaskaan mitään edistää, mutta oli pakko johonkin päästä kirjoittamaan, kun ei tämä voi kuin naurattaa miten sitä hämääntyy ihan pienistä asioista :bored:

Mäkin olin ihan hämmennyksissä kun en tienny tuliko lapsivettä. Soitin synnärille ja ne sano että jos se oli vettä, nii kalvojen puhjettua sitä pitäis tulla lisää, koska se uusiutuu 3-4 tunnin välein.

Frozenflower se voi hyvinkin olla ollut lapsivettä. Kannattaa soittaa synnärille vaikka ihan vaan varmuuden vuoksi.

Mulla taisi irrota se limatulppa viime yönä. Tosin eipä se vielä mitään tarkoita kun mulla ei oo mitään viitteitä synnytyksen alkamiseen. Ei supistele kipeästi, ei ole tullut lapsivettä, ei mitään. Maha on ehkä vähän laskeutunut, mutta ei muuta. :rolleyes:

Täällä kans oireettomuus jatkuu.. Eipä ollut eilisellä kovakouraisella tutkimuksella mitään vaikutusta :(

Oireetonta on täälläkin... Tai no turhautumista on havaittavissa, mut se ei taida olla oire. :D

Miksi nämä raskaudet/synnytykset/sen lähenemiset ovat tällaisia mysteerejä? :D

Viime yönä jouduin taas pöntöllä ollessa avittamaan kakkoshädällä, että sain massan ulos. Siis iso paperituppo ja sillä tuin välilihan ja emättimen puolelta samalla. Kesken kaiken tuntui ihan kuin olisi vesi-ilmapallo puhjennut, joka kasteli siis paperia ja käsiä myöten ja iso osa holahti pönttöön. Ihmettelin tuota ja kyllä minä vaan pari kertaa sitä vessapaperia haistelinkin :D
Ihan kuin sokerilitkua. Sillä mietinkin, että oliko tuo nyt lapsivettä, valkovuotoa vai mitä?
Yöllä alkoi kyllä tulla supistuksia, mutta niitä tullut kipeinä vain 10-13min välein. En ole jaksanut kunnolla edes kellottaa.
Ei kuitenkaan vieläkään niin kipeitä kuin pitäisi (esim pystyn kyllä puhelinta räplätä/makaamaan paikoillan, mutta kuitenkin sellaisia, että herään niihin) ja kestävät lyhyen aikaa (15-30s noin).

En usko, että taaskaan mitään edistää, mutta oli pakko johonkin päästä kirjoittamaan, kun ei tämä voi kuin naurattaa miten sitä hämääntyy ihan pienistä asioista :bored:

Mäkin mietin, että toi kyllä voi olla ollut lapsivettä, kun eikö se just oo vähän makean tuoksuista ts. kannattais ehkä soittaa synnärille kuitenkin?

Ja itsellä ei mitään oireita, että synnytys olis alkamassa ikinä. Et yritän nyt vaan olla tylsistymättä ja miettiä, että ihan luksustilanne, kun ei ole yhtään mitään tekemistä eikä mitään sovittuna. :rolleyes:

Herättiin tuossa juuri esikoisen kanssa, niin vessassa käynnin jälkeen laitoin siteen housuihin, sillä nyt holahtelee varsinkin kumartuessa aina jotakin. Kunhan saan esikoisen kanssa syötyä, niin ajattelin soitella synnärille :eek:

Esikoisen kohdalla vuoto oli vaaleanpunaista, tämä on ihan kirkasta ja tämän aamuisen haju on spermaa muistuttava..

Täällä jännätään taas toisten puolesta, että raporttia odotellaan! :grin ps. sanoinko jo, että alan tylsistyä... Olen kuullut tuosta spermamaisesta hajusta aiemmin muiltakin, että mun veikkaus on, että lapsivettä on!

Toivotaan odette, että teille tulisi lähtö piakkoin! En tiedä kumpikohan olisi kivempaa, että oireita tulee kokoajan ilman että synnärille tulee lähtö vai oireet alkaa vasta sitten kun oikeasti tulew lähtö synnärille :D

Mies on tänään juuri koulutuksessa, mutta jos ei sinne synnärille kiire ole, niin ehtiihän sitä varmaan kolmelta iltapäivälläkin.. Tosin pääsee hän koulutuksesta lähtemään keskenkin. Tuntuisi vain turhalta, että yhden kokeen takia joutuisi käymään koulutuksessa uudestaan, kun heillä koe on noin yhden aikaan :oops:

No nyt sit loppu ne pienetkin supistukset ku jo aattelin että tässä joskus pääsis synnyttään jo :$ tänään 41+1 ja mulle riittää tää raskaus :-D

Antaa palaa frozenflower! :grin Mä just eilen mietin, että en osaa päättää kumpi on turhauttavampaa: se, että ei ole mitään merkkejä, että synnytys lähestyisi vai se, mikä teillä aika monella muulla on, että on kaikenlaisia oireita ja kipuja ym, mutta mitään ei sitten kuitenkaan tapahdu.

No, sovin itselleni yhden vapaaehtoiskeikan maanantaille, etten ihan turhaudu kotiin, että katsotaan tuleeko sunnuntaina lähtö. :cool:

Illalla ja nyt yöllä tullut limaista verta ja ruskeaa vuotoa ja alavatsalla menkkamaista kipua eilisestä saakka, kuitenkin niin että oon pystyny nukkumaan. Olisikohan se ollut sitä limatulppaa? Aika paljon sitä tuli

Mullahan alko synnytys tolla lima-veri vuodolla. Siellä siis kohdunsuu ja -kaula kypsyy ja aukee ja sillon katkee pieniä verisuonia niin siitä vuoto. Mulla alko vuoto aamusta ja sit väheni ja rusehtu. Poika kuitenkin synty illalla klo19.20.
Tsemppiä siis!! Ja toivottavasti sullakin nyt synnytys alkais!!

frozenflower, mä kun olin just tulossa kirjottamaan että eiköhän toi merkkaa sitä, että kohta tulee sulle lähtö! :grin tsemppiä!!

Odette, mä luulen että ihan sama onko oireita vai ei, niin siihen tilanteeseen ei vaan ole tyytyväinen :rolleyes: joko niitä oireita odottaa ja turhautuu, kun mitään ei tule tai sitten niitä oireita tulee ja turhautuu kun mitään ei tapahdu :hilarious:

Yön aikana tullut muutama tippa verta ja taas pyyhkiessä irtosi pieni määrä kellertävää limaa. Yöllä heräsin noin viisi kertaa ja joka kerralla tuli kipeähkö supistus. Pari tuntia tässä ollut hereillä, niin selkä särkee melkein taukoamatta ja välillä tulee kovia menkkakipuja selän ja mahan puolelle.
Niin ja se päänsärky loppui illan aikana. Paineet oli illalla vielä 130/75, eli nekin hiukan laskeneet mutta ei vielä normaalit mulle. Enää en kuitenkaa mitään raskausmyrkytystä pelkää :)

Mulla on tullut tänään sellaista punertavaa (verensekaista) limaa. Varmaankin seurausta tiistain rajummasta sisätutkimukimuksesta. :) Mua ei kauheasti haittaa vaikka ei ole mitään oireita. Mulla kun on sovittuna jo käynnistys, jos ei sitä ennen poika tule omillaan ulos. Jotenkin se vaan helpottaa omaa oloa kun tietää koska tämä raskaus viimeistään päättyy. Mieluummin sitten menen oireettomana sinne asti kuin kärvistelen ja kyttään josko saisi jo lähteä. :) Esikoinen tuli yllärinä kun ei silloinkaan ollut oireita ja oletin, että menee yliaikaiseksi. Saa nähdä mitä tämän kakkosen kanssa käy.

Just kävinki valittelemassa siitä, ettei mitään oireita eilisen lekurikäynnin jälkeen niin äsken sitten lähti limatulppa. Tai tuskin ainakaan voi mikään muukaan olla ko oli suunnilleenki teelusikan kokonen klöntti suhteellisen kiinteää kuiten, väristä nyt ei voi mitään päätellä ko muutenki ollu koko päivän rusehtavaa vuotoa sen eilisen tutkimuksen jälkeen.

Takaisin