Mrs. Peek-a-boo
Näppärä viestien naputtelija
Kaksi eri henkilöä on sanonut neuvolassa, että pään ei tarvitse olla vielä kiinnittynyt, mutta jos se on riittävän syvällä kuopassa, niin ei ole enää napanuoran luiskahdusriskiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kirjotat ihan mun tämän päiväsiä fiiliksiä. Menkkajomotusta, maha kuralla ja limaa/ räkää... :) omasta mielestäni vaan tuo limatulppa tuli jo tiistaina niin en tiedä mikä "räkä" tämä nyt oli... :D
Oon tehny itelleni siivoussuunnitelman alkuviikolle jos vauva ei oo syntyny, eli tulis jo nyt viikonloppuna... :)
Iik mä en tiedä menikö vedet mut pönttö oli punanen pissalla käynnin jälkee. Alko jännitää nii että aloin itkee :D päivystykseen soitin ku ei oo vauva vielä kiinnittyny nii nyt pitäis vaan seurata et tuleeko vettä lisää ja lähtee sit näytille jos tulee
Mulla tota kesti ainakin viikon ennen synnytystäJokohan täällä ois jonkun sortin merkki lähestyvästä synnytyksestä.. Vai kuvitelmaa vaan. Puolen tunnin sisään on joutunu kahdesti käymään vessassa, kun suoli alko toimii yllättävän hyvin ihan kerrasta. Eipä oo tapahtunut aiemmin tän raskauden aikana. Tai sit tää on vaan tätä toiveiden elättelyä...
Lohduttavaa. No, ehkä mä sit voin olettaa et jossain maybe viikon päästä oltas jo lähellä h-hetkeä!Mulla tota kesti ainakin viikon ennen synnytystä