Synnytykseen viittaavat oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja EkM89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ollut taas vähemmän noita alapäätuntemuksia. Lonkatkin tänään olleet paremmat kuin moneen päivään. o_O Toivon, ettei pää ole taas lähtenyt pois keskilinjasta.

Mulla on maha laskenut tosi paljon tosi nopeesti. Mies vaan totes töistä tultuaan, että onpas laskenut. :) Nyt toinen sitten odottaa, että lähtö tulee kohta. :D

Onkohan täällä nyt jotain kipeitä supistuksia olevinaan, kun aina supistaessa koskee alamahaan. Mun kipukynnyksellä ei tunnu pahalta, mut kuitenki selkeetä kipua.. Ja säteilee alaselkään samalla. Vai onkoha tää jotai muuta.. :D

Yhdyn Odetten kannustusjoukkoon! :happy093.

Tähän mennessä reilu 30 tuntia epäsäännöllisiä supistuksia. Ainut pidempi väli oli yöllä, kun nukuin kerrankin jopa 4 tuntia heräämättä! Pisin väli pari kertaa vajaa 2h, mutta muuten keskimääräinen väli 12-20min. Vauva liikkuu tosi vähän ja hillitysti. Silti ne liikkeet sattuu. Aiheuttaa lähes aina niitä kamalia sukkapuikkokipuja :hungover: Panadolia pakko ottaa se 3g päivässä, kun selkä särkee ja tulee menkkapolttoja

Eipä täs mitään tapahdu.. Supistusten väli edelleen se 5-10min, kesto sama. Jonkun verran aiheuttaa kipua, mutta en silti sanois että on kivuliaita. Eli tuo vaan sellasen hetkittäisen lievän kivun tunteen mikä säteilee selkään. Ehkä täs lähitulevaisuudessa sit jotai tapahtuu. :P

Eilen illalla ja tänään aamulla supisteli ihan lupaavasti, mutta yöllä ei mitään ja nyt ei mitään. Voisi jo pikkuinen tulla, tänään on jo rv 41+0.

Eipä täs mitään tapahdu.. Supistusten väli edelleen se 5-10min, kesto sama. Jonkun verran aiheuttaa kipua, mutta en silti sanois että on kivuliaita. Eli tuo vaan sellasen hetkittäisen lievän kivun tunteen mikä säteilee selkään. Ehkä täs lähitulevaisuudessa sit jotai tapahtuu. :p
Mikäs on tilanne rosmarinaa?

Mikäs on tilanne rosmarinaa?
Ei tapahtunut mitään yön aikana. Illalla supisteli edelleen kokoajan, mentiin nukkuu ja nukuin ku pikku possu aamuun asti. :D aamulla alko taas supistelee, mut nekin on nyt loppunu. Eli ei taaskaan tapahtunut mitään.

Eilinen oli aika rankka päivä, et liekkö se sit aiheutti koko illan mittasen supistelumaratoonin.

No en oikeasti tykkää, mutta siis kuitenkin. :rolleyes: Toivottavasti teilläkin nyt alkais pian äksön. Mä lähden tänään yhteen koulutukseen ja sit pitäis etsiä miehelle joku synttärilahja, synttärit huomenna. Menee tänään varpajaisiin yhden tutun luo, että ainakin on ohjelmaa sen verran, että synnytykselle olis tilausta, jos nyt alkais. Mut ei kyllä vieläkään mitään merkkejä. Aamuyöstä oli vähän sellanen olo, että onkohan mulla jotain menkkakipumaista jomotusta, mut ei ollut kyllä mikään supistus, kun ei ollut aaltomaista. Et sit vaan totesin, että ei tää mitään oo, taidan jatkaa unia. :cool:

Teilläkin on sitten Odette isän ja lapsen synttärit lähekkäin - ellei samana päivänä. ;) mun miehellä oli 19.pv synttärit ja kovasti odotti että olisi siihen syntynyt.

Juuri kun pääsin tuon aiemman sanomasta niin alkoi taas supistelee ja tällä kertaa tuntu alaselässä jomotteluna. Nyt hyppäsinkin jumppapallon päälle pyörittelee lanteita, jos tää tästä lähtis etenee. Lantion pyörittely ainakin aiheiuttaa jomottelua alamahalla/kohdunsuulla supistusten aikana. No, katsellaan mitä tapahtuu..

Joo, no tässä on kyllä aikamoinen tähtääminen, että sais huomiseksi lahjan! :D Tosin sillä selviäisin tästä muusta lahjapulmasta (ei mitään ideoita, enkä aina viitsis ostaa vaatteita tai kirjoja, kun niissä ei oo mitään yllättävää...)

Supistukset alkaa koko ajan paheneen, mutta sen verran harvakseltaan ja epäsäännöllisesti tulee, ettei oo jaksanu vielä kellon kans alkaa istuun. Viime yö meni muutaman tunnin unilla, eli sen verran kipeitä supistuksia kuiten, että heräski niihin. Koittais ottaa särkylääkkeen ja painuis päiväunille jos synnyttämään vielä pääsis tälle illalle/yölle niin ei ois ihan kuollu jo valmiiksi.

Äääää tää on niin tylsä päivä, et haluun jo synnyttää, ku ei oo muutakaa tekemistä!! :sad010:laughing021 Hävis vaihteeks kaikki jomottelut ja muut tuntemukset.

Takaisin