Mulla kerkes salissa ollessa vaihtua vuorot siten, että olin siellä kolmen eri kätilön "armoilla". :D Plus vielä opiskelija lisäksi. :D Eli menin aamuvuoron aikaan saliin, odottelin, odottelin ja odottelin melkein iltavuoron loppuun asti, jolloin sitten poika syntyi. Salissa oltiin vielä, kun yövuoro tuli töihin. :) Ja yövuoroon tuli siis sama henkilö, joka otti meidät edellisenä yönä vastaan. :D Yövuoroon tullut kätilö oli vähän hölmönä ja sanoi, että eipä olisi uskonut enää näkevänsä mua siihen aikaan salissa, kun aamulla synnytys oli jo niin hyvin käynnissä. No enpä olisi uskonut itsekään, sen verran kivuliaita ja tiheitä supistuksia oli. Mut mullahan siis lopulta puhkaistiin kalvot, kun synnytys ei vaan edistynyt, vaikka supistuksia tuli aivan jatkuvasti. Useampi kätilö sanoi, että joidenkin kroppaa ei vain ole luotu synnyttämään ja sellaisilla ihmisillä synnytys ei etene, vaikka miten supistelisi. Siksipä hieman pelon sekavin tuntein odotan toukokuuta, että montako vuorokautta nyt kärvistellään... Viimeksi aika tasan tarkkaan kaksi ja se oli aivan liian pitkä aika.