Mulla tää palstailu on jäänyt lukemisen tasolle, ihan aavistuksen on ollut kiirus viime viikkoina.:)
Perheeseemme kuuluu nimittäin nykyään omien 10kk tytön ja pojan 2v3kk lisäksi 3krt/vk 13kk ikäiset kaksospojat. Vilskettä, hauskoja ja vaarallisia tilanteita riittää kun vauhtia ja meteliä löytyy pienen kylän verran.
Kaikki kolme vaippapyllyä kävelevät enemmän tai vähemmän vantterasti yleensä eri suuntiin, niin on tällä mammalla arvioimista, kenet pelastan ensin.
Mun ystävättären mies joutui jokunen aika sitten hyvin vakavaan onnettomuuteen ja taistelee sairaalassa hengestään, heille kuuluu nämä 13kk ikäiset veijarit ja koska pariskunta on meidän lailla ulkomaalaisia, ei turvaverkkoja niin paljoa ole. Päätimme siis mieheni kanssa tarjota poikien äidille mahdollisuutta hengittää aina välillä vähän syvempään ja tarjoutua ottamaan pojat meille.
Antoisaa on ollut mutta en mä kyllä juurikaan ehdi niinä päivinä kuin kaikki neljä pikkuista ovat meillä, niin muuta tekemään kuin puhaltelemaan pipejä pois, pesemään peppuja ja kuorimaan omppuja. Näkisittepä meidän kun lähdetään puistoon

, tyttö keikkuu vatsarepussa, kaksoset meidän tuplakärryissä ja taapero tepsuttaa perässä.
Ihan niin kiire mulla ei kuitenkaan ole, etten ehtisi ripsiväriä ja hiuksia laittamaan.