Vauvalle tuli eka hammas esille viime sunnuntaina ja nyt on koko purupinta esillä mutta vielä ei ole onnistunut puraisemaan mua tissistä. Sitä kauhulla odottaen... Tänään oltiin yhdessä ilta-perhekahvilassa ja tyttö alko itkeä heti kun oli mun tutun sylissä! Siitä on tosin pitkä aika kun ovat nähneet mutta ei vauva ennen ole ketään vierastanut.
Katotaan alkoiko nyt sitten vierastaminen jo vai oliko vaan väsymystä tms. Mutta sen jälkeen aloin miettimään että ei kyllä vauva kauheesti ole ollut muiden sylissä... mä olen kyllä ominut tän viimeisen vauvani aika hyvin itelleni!
Kun ollaan kylässä tai joku tulee meille niin pidän kyllä vauvaa enimmäkseen ite tai jos on toisen sylissä nappaan aika nopeesti takaisin syöttämiseen vedoten. Ja olen tehnyt näin tiedostamatta sitä ite, nyt vasta tajusin! Täytyy alkaa skarpata ja antaa häntä enemmän muille pidettäväksi. :)
Voi luoja mihin mä olen oikeen lähtenyt mukaan?!? Siis tää kunnallisvaaliehdokkuus... SUPERmielenkiintoista mutta aikaa vievää. Nettisivu fixattu, fb-sivu siistitty, mielipidekirjoituksien runkoja kirjoitettu ja sit olis miljoona eri vaalikonetta mihin pitäis vastailla! Ja eilen aiheutin myrskyn paikallisessa fb-ryhmässä. :D Äitien tunteet kävi niin kuumina, sekä puolesta että vastaan, että keskustelu jäädytettiin ja se jopa mainittiin Turun Sanomissa. :D Kyllä saan opetella paksunahkaisemmaksi tässä pyörityksessä.
Voi luoja mihin mä olen oikeen lähtenyt mukaan?!? Siis tää kunnallisvaaliehdokkuus... SUPERmielenkiintoista mutta aikaa vievää. Nettisivu fixattu, fb-sivu siistitty, mielipidekirjoituksien runkoja kirjoitettu ja sit olis miljoona eri vaalikonetta mihin pitäis vastailla! Ja eilen aiheutin myrskyn paikallisessa fb-ryhmässä. :D Äitien tunteet kävi niin kuumina, sekä puolesta että vastaan, että keskustelu jäädytettiin ja se jopa mainittiin Turun Sanomissa. :D Kyllä saan opetella paksunahkaisemmaksi tässä pyörityksessä.

Voi jee

Vastasin, always so happy boy
Täällä -all inclusive- , siis päivässä syödään monta kattausta- suoraan seisovasta pöydästä :) No se ei riitä, kun mies sanoi, että täällä ei laihduteta, sillä on maksanut matkasta monta tonnia
....Hän haluaa kantaa ja tuo kaikkea esim. sokeripitoisia drinkkejä mulle tarjottimella suoraan huoneeseen.
Täällä hotellilla on ohjelmaa lapsille ja poika on ollut täysillä mukana esim. eläin-show:ssa
Mun arvio on se +4kg...mutta 2viikkoa. Sanoin tänään miehelle, että nyt on stoppi, koska housut jo kiristää... Hän totesi, kaikki on maksettu, niin täällä ei pihistellä, eikä laihduteta, vaan kohta kevät aurinko sulattaa tiet, niin lenkkeillessä ne kilot karisee ja pojan kanssa urheillessa.

Mutta viihdytty on kyllä