Satru
Sukkela juttelija
Imetyksestäkö se johtuukin, että musta on tullut sokea? Enkä nää enää ees leikata pojan kynsiä
Mulla huononi pojan syntymän jälkeen varsinkin näkö tosi paljon ja nimenomaan lähinäkö, että piti hankkia Tokmannilta lukulasit, nyt en voi ees kirjoittaa kalenteriin mitään ilman niitä. Ajattelin nyt, ennen kuin taas jään hoitovapaalle, eikä ole enää rahaa ostella, käydä optikolla, jos tarvin jo lasit muutenkin. Mutta mä epäilen enempi tota ikää mun näön huonontamisen syyksi :)
Meillä on muskarissa ihanat hoitajat, mutta mua oikeesti välillä ärsyttää ne muut äidit (ei kaikki). Älkää nyt vetäkö sitten herneitä nenään, mutta mä olen ymmärtänyt, että perhekerhoissa kun on äiti/isä mukana, vastuu lapsesta on sillä vanhemmalla eikä niillä vetäjillä? Muutamat äidit tuolla istuu kahvipöydässä tunninkin ja lapset tekee mitä sattuu toisessa huoneessa. Ja usein vetäjät joutuvat sitten kaitsemaan lapsia. Toki he tykkäävät leikkiä heidän kanssaan, mutta ei kait niiden tarkoitus ole vahtia 100% kun äidit juo kahvia ja juttelee? Tai sitten mä olen ymmärtänyt asian ihan väärin.
Viimeksi toinen tädeistä oli pois, niin silloin varsinkin huomasi että kaaos siitä tulee jos kaikki jää yhden vetäjän vastuulle, eikä ollut minusta vetäjän vika. Isommat pojat rupesivat riehumaan ja vasta siinä vaiheessa äidit tuli ihmettelemään että mitä tapahtuu..
Ymmärrän toki tosi hyvin sen, että on ihana edes hetki istua ilman lasta kahvilla ja juoruta, mutta sitli..no, kuhan valitan 

Meidän pojalla on kauhea kiire maailmalle. Täyttää siis ens viikolla 6kk ja nyt peruuttaa..ja pyörii napansa ympäri..tai oikeastaan jos ei peruuta, niin menee poikittain..en oo ikinä nähnyt sellasta liikkumistapaa
Mutta kun pitäis päästä jo siskon perään. Ja nyt tässä ihan viime aikoina on ollut ihana huomata kuin näillä pienillä on syntynyt yhteys. Tyttö naurattaa poikaa ja aina ensimmäisenä kun herää, menee pojan luokse sanomaan huomenta. Ei äidille eikä isälle vaan pikkuveljelle. Niin ja viides hammaskin puhkesi eilen..tissiparat! 
Meillä on muskarissa ihanat hoitajat, mutta mua oikeesti välillä ärsyttää ne muut äidit (ei kaikki). Älkää nyt vetäkö sitten herneitä nenään, mutta mä olen ymmärtänyt, että perhekerhoissa kun on äiti/isä mukana, vastuu lapsesta on sillä vanhemmalla eikä niillä vetäjillä? Muutamat äidit tuolla istuu kahvipöydässä tunninkin ja lapset tekee mitä sattuu toisessa huoneessa. Ja usein vetäjät joutuvat sitten kaitsemaan lapsia. Toki he tykkäävät leikkiä heidän kanssaan, mutta ei kait niiden tarkoitus ole vahtia 100% kun äidit juo kahvia ja juttelee? Tai sitten mä olen ymmärtänyt asian ihan väärin.
Viimeksi toinen tädeistä oli pois, niin silloin varsinkin huomasi että kaaos siitä tulee jos kaikki jää yhden vetäjän vastuulle, eikä ollut minusta vetäjän vika. Isommat pojat rupesivat riehumaan ja vasta siinä vaiheessa äidit tuli ihmettelemään että mitä tapahtuu..Meidän pojalla on kauhea kiire maailmalle. Täyttää siis ens viikolla 6kk ja nyt peruuttaa..ja pyörii napansa ympäri..tai oikeastaan jos ei peruuta, niin menee poikittain..en oo ikinä nähnyt sellasta liikkumistapaa
Mutta kun pitäis päästä jo siskon perään. Ja nyt tässä ihan viime aikoina on ollut ihana huomata kuin näillä pienillä on syntynyt yhteys. Tyttö naurattaa poikaa ja aina ensimmäisenä kun herää, menee pojan luokse sanomaan huomenta. Ei äidille eikä isälle vaan pikkuveljelle. Niin ja viides hammaskin puhkesi eilen..tissiparat!