Satru
Sukkela juttelija
Täällä ollaan 7kk1vko eikä vieläkään ryömitä. Pyörii kyllä leikkialustalla tehokkaasti mut eteen tai taaksepäin ei mennä. Mä en yritä myöskään mitenkään treenata tms toista vaan saa sit itse hoksata asiat. Mulle käy oikein hyvin tää olotila. Ei tarvis niin nopeesti kasvaakaan. Tällä hetkellä elämä on vauvan kanssa jotenkin todella helppoa.
Meillä ei myöskään ole vielä hampaita joten imetys jatkuu. Ja nukutan edelleen tytön tissille. Aloin tosiaan miettimään et mikäs kiire täs on. Toki kun kasvaa niin voi olla hankalampaa opettaa nukahtamaan omaan sänkyyn, mut toisaaltaan mä mietin et se tapahtuu sitten luonnostaan, kun tyttö on siihen valmis. Nukkuu nyt omassa sängyssä jo aika paljon, mut joskus aamuyöstä aina herää ja nostan viereen. Se on kyllä omaa mukavuuden halua. Toki voisin keinutella toisen takaisin uneen omaan sänkyyn mutta helpompi nostaa viereen ja kumpikin nukahdetaan saman tien.
Ruokaa menee käytännössä kaikkea mitä tän ikäiselle saa antaa. Ainut mistä tulee vatsavaivoja edelleen, on se, jos mä syön tattarileipää. Sen jälkeen pieritään kilpaa kumpikinPrismasta ostettu hedelmäverkko on kyllä kätevä. Eilenkin mutusti neljä mandariinin lohkoa sen läpi, kun oli keittiön pöydällä sitterissä mun syödessä omia eväitä.
Mä olen samoilla linjoilla sun kanssa. Ajattelin jo tuon taaperon kanssa että asiat menee sitten kun on mennäkseen ja tyttö on valmis. Imetys loppui hiljakseen ja yksi ilta likka nukahti syliin ilman tissiä eikä sitä sen jälkeen enää pyytänyt. Tyttö oli silloin 1v3kk. Ja rupesi myös sen jälkeen nukkumaan yöt heräämättä. Ajattelin pojan kanssa tehdä samoin, ellei sitten pure tissiä ettei pysty imettämään. Tänään tuli neljäs hammas esiin..Saa nähdä miten käy.
...Voi meitä mimmejä, ollaankin supervahvoja!!
Minä sit yritän tulkita. Enemmän toki olen pojan kanssa niin tiedän paremmin mutta aina en voi minäkään tietää. Pitää sitten vain arvata ja kokeilla mikä tehoaa.

Sitä ei puutu. En vaadi hänen osaavan sen enempää, kuin osaa. Hän oli huolissaan jo raskausaikana siitä, ettei käsitä vauvasta mitään, ennen kuin lapsi alkaa puhua.