Mä en löytäny tota verkkoa enkä mtn vastaavaa meidän prismasta. Onko ne vauvaosastolla? Tarvikkeissa tai leluissa?
Mä ostin omani Vaunuaitasta mutta, Murrimur auta sä ostit omasi Prismasta-eikö vain?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en löytäny tota verkkoa enkä mtn vastaavaa meidän prismasta. Onko ne vauvaosastolla? Tarvikkeissa tai leluissa?
Meillä on äiti ja isi hommannut poitsulle pukinkonttiin aidon lampaantaljan, ficher pricen laulavan&puhuvan koiran, ficher pricen klassikon vedettävän puhelimen, pari vauvojen palapeliä ja joitakin isompia vaatteitaMitä teidän vauvat on "toivonu" joulupukilta? :D Monet kysyy, et mitä vois ostaa ni nyt ei vielä tunnu mitään tarviivan.. vaatteita ei ainakaan ku niitä on ihan liikaa jo nyt (myös sitä hiton pinkkiä oon hommannu xD)
Meidän typykkä on toivonut ainakin vähän ennakoiden - ja asenteella "ainahan niitä voi hakata ja kopisuttaa" - puista nuppipalapeliä ja aktiviteettilelua, jossa yhtä kohtaa painamalla toinen kohta ponnahtaa ylös. :)Mitä teidän vauvat on "toivonu" joulupukilta? :D Monet kysyy, et mitä vois ostaa ni nyt ei vielä tunnu mitään tarviivan.. vaatteita ei ainakaan ku niitä on ihan liikaa jo nyt (myös sitä hiton pinkkiä oon hommannu xD)
Me pyydettiin isovanhemmilta lämpöpussi rattaisiin. Ja ite ostin pallomeren.
Fiilikset meni kyllä joulusta. Koira kuoli tänään nukkuessaan iltapäikkäreitä. Ei paljon nukuta tällä hetkellä vaan katon telkkaria. Aamulla saa sitten soitettua eläintuhkauksen hakemaan toisen. Mä yleensäkin haluun käsitellä tälläset asiat itekseni niin vituttaa jo valmiiksi kaikki kyselyt ja voivottelut. Ilman joulua niiltä olis säästyny kun ei vaan olis kyläilly missään. Eikä tällä kertaa voi ees vetää kunnon perseitä vitutukseen.
Mitä teidän vauvat on "toivonu" joulupukilta? :D Monet kysyy, et mitä vois ostaa ni nyt ei vielä tunnu mitään tarviivan.. vaatteita ei ainakaan ku niitä on ihan liikaa jo nyt (myös sitä hiton pinkkiä oon hommannu xD)
Meillä on äiti ja isi hommannut poitsulle pukinkonttiin aidon lampaantaljan, ficher pricen laulavan&puhuvan koiran, ficher pricen klassikon vedettävän puhelimen, pari vauvojen palapeliä ja joitakin isompia vaatteita! Sukulaisille ja kummeille ei olla toiveita esitetty, ollaan vaan korostettu, että lahjat ei ole tärkeitä ja jos jollain haluaa muistaa, niin ihan pieni juttu riittää:)! Eipä tuo 4,5kk ukkeli vielä lahjoista ymmärrä... :)
Me pyydettiin isovanhemmilta lämpöpussi rattaisiin. Ja ite ostin pallomeren.
Fiilikset meni kyllä joulusta. Koira kuoli tänään nukkuessaan iltapäikkäreitä. Ei paljon nukuta tällä hetkellä vaan katon telkkaria. Aamulla saa sitten soitettua eläintuhkauksen hakemaan toisen. Mä yleensäkin haluun käsitellä tälläset asiat itekseni niin vituttaa jo valmiiksi kaikki kyselyt ja voivottelut. Ilman joulua niiltä olis säästyny kun ei vaan olis kyläilly missään. Eikä tällä kertaa voi ees vetää kunnon perseitä vitutukseen.

Mä myös arvostan perinteisiä leluja ja puuleluja, palapelejä ja palikoita, piirustusvälineitä. Isommalla kun on aika kokoelma esim puisia Brio-klassikkoja, niin niitä ei tarvii ostaa toista kertaa tälle pienemmälle :) Tai heidän mielestä ehkä pitäisi, mutta eihän siinä mitään järkeä ole! Mut ajattelin, että on reilua, että pienempi saa jotain omaa.isommalle oon kans toivonut just esim muovailuvahaa, aiemmin ostanut esim vesivärit, niistä on tykännyt ja riemua riittää pitkään, eikä lisää muovihärpäkkeiden määrää. Toki todella toivotuissa jutuissa taivun, isompi saa toivomansa Salama Mc Queen -kuljetusrekan :)Meilläkin on paketissa Fischer pricen puhelin ja s torni mihin niitä muovirinkeleitä kasataan. Arvostan noita klassikkoleluja.
Tähti,hienosti näyttää sun dieetti purevan-good girl:)
Sun ei tarvitse tehdä uuden vuoden lupauksia kun saavutat tavoiteen jo tänä vuonna.