Meillä oli 3kk neuvola. Tasaista keskikäyrää edelleen, pituus 62cm ja paino 5850g. Muutenkin kehittynyt kai oikein hyvin, ei ainakaan noottia tullut. Kyselin jäntevyydestä kun oon miettinyt että voisko tyttö olla ylijäntevä, kun sen on niin vaikea rauhoittua ja rentoutua. Tosta jäntevyydestä mulle nimittäin huomauttaa kaikki koko ajan. Mut terkan mielestä ei vaikuta ylijäntevältä vaan pelkästään jäntevältä. Katotaan sit tarkemmin 4kk lääkärineuvolassa. Terkka ei myöskään sanonut oikein mitään siihen kun kakka on muuttunut ihan limaiseksi tässä viimeisen kuukauden aikana. Ei kai siinä mitään sitten mut vähän vaan
ihmetyttää.
Rokotukset tyttö otti vastaan ihmeen rauhallisesti, ei ees itkenyt kuin hetken. Nyt on sit ollut selkeesti kipeä ja itkeskellyt. Annettiin panadolia niin saatiin nukkumaan.
Terkka huomasi sen päässä karstaa. Tuli vähän paskamutsifiilis kun en ollut ees huomannut. Luulin että karsta on jotain kamalaa töhkää? Kun katon tarkasti niin ihan vähän tolta hilseilee kuollutta ihoa päänahasta. Sitäkö se nyt sitten on? No pitänee joka tapauksessa alkaa öljytä päätä. Muutenkin tytön iho jaloista on alkanut olla tosi kuiva, varmaan kuivan huoneilman takia. Mulla on aina talvisin ihan koppurat jalat, se on varmaan perinyt sen multa.
ihmetyttää.
Rokotukset tyttö otti vastaan ihmeen rauhallisesti, ei ees itkenyt kuin hetken. Nyt on sit ollut selkeesti kipeä ja itkeskellyt. Annettiin panadolia niin saatiin nukkumaan.
Terkka huomasi sen päässä karstaa. Tuli vähän paskamutsifiilis kun en ollut ees huomannut. Luulin että karsta on jotain kamalaa töhkää? Kun katon tarkasti niin ihan vähän tolta hilseilee kuollutta ihoa päänahasta. Sitäkö se nyt sitten on? No pitänee joka tapauksessa alkaa öljytä päätä. Muutenkin tytön iho jaloista on alkanut olla tosi kuiva, varmaan kuivan huoneilman takia. Mulla on aina talvisin ihan koppurat jalat, se on varmaan perinyt sen multa.