Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä poika tykkää tosi paljon biisistä Bubble Up - Gummibear :) :p:love017

Kaikista lastenlauluista kyllä tykkää, mutta meillä kuunnellaan pääasiassa vain duuri musiikkia :) Eläminen on iloista, eikä mitään suruvirttä:wink

Joskus tulee esim. Hämähäkki-laulu, tai karhunpoika sairastaa...Mistään niistä ei niin tykätä...

Last edited by a moderator:
Turvakaukaloista turvaistuimiin: koska ootte siirtänyt ja miten tehnyt ostopäätöksen. Meidän neidille alkaa olee kaukalo lyhyt...
Esikoinen siirtyi kaukalosta istuimeen suunnilleen 10-11kk taitteessa. Tämä toinen todennäköisesti samoihin aikoihin siirtyy. Alkaa olla kaukalo jo ahdas talvikamppeissa (9,5 kk). Turvaistuimethan on 9 kilosta eteenpäin yleensä eli lähellä sitä pitäisi olla painon (meillä on nyt noin 8200g). Se ei haittaa, vaikka jalat tulee paljonkin yli/on koukussa, mutta pää ei saa tulla yli. Ostopäätös oli meillä, että pitää olla selkä menosuuntaan istuimessa ja isofix-kiinnitteinen.

Esikoinen siirtyi kaukalosta istuimeen suunnilleen 10-11kk taitteessa. Tämä toinen todennäköisesti samoihin aikoihin siirtyy. Alkaa olla kaukalo jo ahdas talvikamppeissa (9,5 kk). Turvaistuimethan on 9 kilosta eteenpäin yleensä eli lähellä sitä pitäisi olla painon (meillä on nyt noin 8200g). Se ei haittaa, vaikka jalat tulee paljonkin yli/on koukussa, mutta pää ei saa tulla yli. Ostopäätös oli meillä, että pitää olla selkä menosuuntaan istuimessa ja isofix-kiinnitteinen.

Sitten meillä ei oo hätää. Pää ei tuu yli mutta jalat tulee.

Mä oon lirissä jos joudun typyn laittaa ens elokuussa hoitoon. Nyt voin vielä vaikuttaa mitä syötän sille mut saas nähdä sitten. Onneks meil on nyt kontakti pätevään allergialääkäriin ni eiköhän se sit tue ja auta mua niissä kuvioissa. Kaks aamua oon nyt antanut Sinlac puuroa. Se on just mahdollisille maitoallergisille ja keliaakikoille. Hiukka prutkuttelee ja kakka oli vähä tiukas mutta kun tuli ni tuli liisterimäisempää eikä niin vetistä eikä niin räjähtämällä.

MS74 :) Milloin sä palaat töihin?:rolleyes:

Kiitos Tähti,mun täytyy kokeilla tota myös. Tosin mä en voi juoda yötä vasten tai istun pissalla koko yön.:)

Tähtipölyä :) Mäkin istun pissalla, monesti yöllä...mutta tiedän, että jotain oikeasti siellä kropassa tapahtuu... :joyful:

Ehkä sä oot jo niin laiha, ettei kannata sen takia öitä valvoa:grin

Tähtipölyä :) Mäkin istun pissalla, monesti yöllä...mutta tiedän, että jotain oikeasti siellä kropassa tapahtuu... :joyful:

Tuo määrä vettä ja vielä siinä kurkkua ja sitruunaa, niin lisää varmasti aineenvaihduntaa ja saa nesteet liikkeelle sekä poistaa niitä. Ja tekee varmasti puhdistavaa vaikutusta keholle. Rasvaa se ei itsessään valitettavasti taida polttaa :) Tosin aineenvaihdunnan tehostuminen on joka tapauksessa tietysti hyvä asia painonhallinnankin kannalta.

Tuo määrä vettä ja vielä siinä kurkkua ja sitruunaa, niin lisää varmasti aineenvaihduntaa ja saa nesteet liikkeelle sekä poistaa niitä. Ja tekee varmasti puhdistavaa vaikutusta keholle. Rasvaa se ei itsessään valitettavasti taida polttaa :) Tosin aineenvaihdunnan tehostuminen on joka tapauksessa tietysti hyvä asia painonhallinnankin kannalta.

Myy75 :) Jotain ainakin siitä tapahtuu, tulee aika heti hyvä olo ja tiukemmat housut mahtui jo jalkaan...

Kaiken lisäksi juoma on tosi namm :)

Rasvanpolttoa pitäisi myös tehostaa :)

Hehehehe,en todellakaan ole,kaikkea muuta mutta onneksi tää ikä on tuonut vähän armollisuutta itseään kohden.:wink

Murrimur :)

Huomasitko sinä eroa vauvassa, kun siirryitte NAN2 maitoon?:rolleyes:

Täällä ei enää suostu juomaan NAN2, vaan piti vaihtaa takaisin NAN1, niin kelpaa maito taas :) Kaksi viikkoa juotiin NAN2, kunnes tuli stoppi.

Ilmeisesti pitää sitten vähitellen sopeuttaa eri maitoon...

Me ei olla vielä edes ostettu turvaistuinta, kun hankittiin toinen kaukalo 13 kg asti. Keväällä varmaan pitää jossain vaiheessa hankkia turvaistuin. Tosiaan se ei ole vaarallista, jos jalat tulee ulos kaukalosta. Pää ei saisi tulla yli. Meillä ei ole vielä myöskään 9 kg täynnä, joten ei vielä edes kannata hankkia turvaistuinta. Ensi viikolla 10 kk neuvola, niin tietää nykymitat.

Turvakaukaloista turvaistuimiin: koska ootte siirtänyt ja miten tehnyt ostopäätöksen. Meidän neidille alkaa olee kaukalo lyhyt...
Mä just mietin eilen, et kuinka vanhaksi toi britax pitäis mennä??? Se alkaa oleen ahdas pään ja hartioiden kohdalta.

Ootteko jo päärynää maistellu? Sekin auttaa vähän kakka ongelmissa mut ei tietty niin hyvin kuin luumu. Tuo vaan vaihtelua välillä makuihin.
Ei olla vielä. Mulla on sitä kaapissa. Tällä vkolla tuli vasta maisteluun se muulu, elikkäs luumu. Nyt aamulla meni porkkana-perunavelliä ekaa krtaa.

Gaggaa tuli eilen. Porkkana-bataatti-gaggaa, ihan hyvä kooste, ei löysää eikä kovaa.

Vielä jos lisää siihen ripauksen chilijauhetta. Se muistaakseni lämmittää kroppaa ja tehostaa aineenvaihduntaa. Mä olin 15 v. sitten mehupaastolla. Se mehu tehtiin veteen ja siihen tuli vaahteransiirappia, sitruunaa ja chilijauhetta. Oli helvetin hyvää.

Murrimur :)

Huomasitko sinä eroa vauvassa, kun siirryitte NAN2 maitoon?:rolleyes:

Täällä ei enää suostu juomaan NAN2, vaan piti vaihtaa takaisin NAN1, niin kelpaa maito taas :) Kaksi viikkoa juotiin NAN2, kunnes tuli stoppi.

Ilmeisesti pitää sitten vähitellen sopeuttaa eri maitoon...
Eiks toi nan2 oo vieroitusvalmiste? Jos teidän poika vierottui nyt sit maidosta :laughing002. Ei muuta ku perunaa ja kastiketta!:dance011

Vielä jos lisää siihen ripauksen chilijauhetta. Se muistaakseni lämmittää kroppaa ja tehostaa aineenvaihduntaa. Mä olin 15 v. sitten mehupaastolla. Se mehu tehtiin veteen ja siihen tuli vaahteransiirappia, sitruunaa ja chilijauhetta. Oli helvetin hyvää.

Kyllähän näistä saa eri versioita :)

Bongasin tuon kurkkujuoman, kun jossain ( oliko Youtube), mainostettiin -5kg painonpudotusta viikossa :)

Tuleepa testattua:dance011:dance011

Takaisin