Mä en ihan täysin usko tuohon geenijuttuun ja että ne vaikuttaisi jotenkin mihin vauvan elimistö tottuu. Pikemminkin uskon että tottuu siihen mitä aletaan syöttämään. Kuten Myy kirjoitti. Mutta se että vauva tottuu siihen mitä saa äidin mahassa ollessaan, siihen uskon. Esikoispoikaa odottaessa mulla oli himo mm tomaatteihin ja omenoihin. Söin kaikkea terveellistä ja yllättäen makea ei maistunut vaikka olen tosi perso makealle. No.. poika syö nykyäänkin mieluummin tomaatteja kuin karkkia.

Tyttöä odottaessani taas olin tosi perso makealle. Mm suklaavanukasta vedin kaksin käsin. No arvaatte varmaan jo?

Tyttö on perso makealle ja vetää myös suklaavanukasta vaikka joka päivä.
Elias sitten taas.. aloin tänään miettimään että mähän olin sillä raskausdiabetesruokavaliolla. Sokerit ei sietäneet yhtään hiilihydraatteja. Niinpä jätin ruokavaliosta pois viljat, leivän, riisin ja perunan. Voisiko nyt olla niin että kun Elias ei saanut niitä mun mahassa ollessaan eikä siis tottunut niihin, niin nyt ei elimistö siedäkään niitä?

Tai ainakin kestää aikaa tottua. No aika näyttää eli miten käy kun ei saa nyt mitään noista..
Lihaahan söin mutta lähinnä lammasta, kanaa ja nautaa. Mies on muslimi. Niinpä Eliaskin on saanut ja tulee saamaan vain noita.
Voisikohan tuossa teoriassa olla jotain perää?