Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pioni77 :) Hienoa, että ompelit pipoja, en osaisi ommella niitä.. UPEETA! :)

Kiitos Tähti-73 :) Ne on helppoja tehdä. :) Ainut vaan kun mun malli on vielä mahassa kevääseen asti ja pitäs saada pipot Saksaan ystävälle... Pitänee vaan toivoa että ovat sopivia....

Kiitos Tähti-73 :) Ne on helppoja tehdä. :) Ainut vaan kun mun malli on vielä mahassa kevääseen asti ja pitäs saada pipot Saksaan ystävälle... Pitänee vaan toivoa että ovat sopivia....
Meijän tytön päänympärys on n 40 cm ja kulmakarvoista niskaan on n 30 cm. En tiiä onks se paljon vai vähän. Onks se millanen se pipon malli? Jos reunoja taitetaan ni sittenhän ympärys riittää mitaksi.

Hello :) Missä on Maria75?:happy093.:happy093.:happy093.Tähti huutelee, kun ketkään muut ei kysele....

Hiljaista on palstalla:excited001:gen014:gen014:gen014

Meijän tytön päänympärys on n 40 cm ja kulmakarvoista niskaan on n 30 cm. En tiiä onks se paljon vai vähän. Onks se millanen se pipon malli? Jos reunoja taitetaan ni sittenhän ympärys riittää mitaksi.

Kuukassius, hyvä mitta on uskoisin :)

Mä mittasin niin että puolesta välistä otsaa niskavilloihin on 25 cm eli vaihtelua on vauvojen koossa. Meillä tyttö nyt aikas tasan 4kk.

Meillä pojan päänympärys on 40,8cm, kun täytti 4kk....Tarkistin sen ihan Neuvolakortista :) ;-)

Me oltiin vauvan kanssa tänään poliisiasemalla, kun ollaan sitä passia hakemassa. Ekan passin kun hakee, niin täytyy käydä henk.koht. paikalla.

Passin pitäisi tulla viikossa-parissa. Sitten oltais sen puolesta valmiita reissuun :) Eipä vaan ole mitään varattuna... Tosi paljon tekisi mieli lähteä talvella jonnekin lämpimään edes viikoksi, mielummin kahdeksi. Ei vaan ole tietoa, onko miehen mahdollista pitää lomaa.

Meinasinkin et kun ei just tiedä, kun jotkut esim.työskentelee kotona. Meilläkin kummallakin oma työpiste. Mukava ois erillinen kuntoilu/jumppahuone, jos ois tilaa.

Catlin :) Mun jumppahuone on nykyään vauvan oma huone....:binkybaby

Me oltiin vauvan kanssa tänään poliisiasemalla, kun ollaan sitä passia hakemassa. Ekan passin kun hakee, niin täytyy käydä henk.koht. paikalla.

Passin pitäisi tulla viikossa-parissa. Sitten oltais sen puolesta valmiita reissuun :) Eipä vaan ole mitään varattuna... Tosi paljon tekisi mieli lähteä talvella jonnekin lämpimään edes viikoksi, mielummin kahdeksi. Ei vaan ole tietoa, onko miehen mahdollista pitää lomaa.
Nii, tosiaan passi pitää hakea jos mielii tallinnan risteilyllekin!

Ai niin munkin täytyy varata aika pollarilaitokselle että saadaan passi vauvalle.joulukuussa suunnataan lämpimään.

Ai niin munkin täytyy varata aika pollarilaitokselle että saadaan passi vauvalle.joulukuussa suunnataan lämpimään.

Utelias:grin Minnepäin...Kanarialle? :rolleyes:

Meidän pojan serkut lähtee sinne jo toistamiseen tänä vuonna lastenaltaisiin pulikoimaan..:bounce

JustMom, me ollaan tykätty Rhodoksesta ja Mallorcasta ;) Jompaan kumpaan mennään kun pojan kanssa lähdetään :)

Mies katseli Thaimaan matkoja, mutta on liian pitkä lento isommallekin lapselle, enkä nyt näe intoa lähteä sinne, kun jo riittävän monta kertaa käyty...Mutta luonto siellä on niin vehreän kaunis, kun menee syvälle sademetsään :) ... Kaduilla onkin paikoitellen liian likaista ja roskaista..

JustMom, me ollaan tykätty Rhodoksesta ja Mallorcasta ;) Jompaan kumpaan mennään kun pojan kanssa lähdetään :)

Mies katseli Thaimaan matkoja, mutta on liian pitkä lento isommallekin lapselle, enkä nyt näe intoa lähteä sinne, kun jo riittävän monta kertaa käyty...Mutta luonto siellä on niin vehreän kaunis, kun menee syvälle sademetsään :) ... Kaduilla onkin paikoitellen liian likaista ja roskaista..
Me lennettiin orlandoon kun neiti nro 7 oli 2kk lennot meni yllättävän hyvin vaikka pitkät olikin(vaihto oli nykissä) ja muutenkin meni kaikki hyvin. Mut mä en meinannut päästä kotiintultua aikaerorasituksesta kun vauva lli niin pieni että söi vielä öisin ja en siis saanut sitä kunnon yöunta missään vaiheessa jotta olisin päässyt suomen fyymiin. Siksi ei olla enää haluttu lentää niin pitkälle ett tulis paljon aikaeroa(no on sinne kalliimpaakin lentää ja perhe koko kasvanut) kanariansaaret kelpaa hyvin:)

Voihan olla, että löydät ryhmästä jonkun saman mielisen äidin, johon tutustua. Mulla kävi niin, kun mentiin muskariin ihan lapsen takia, niin tutustuin äitiin, jonka kanssa nähdään ja pidetään yhteyttä vieläkin vaikka muskari loppui jo viime jouluna.:)

Tähtipölyä :) Palaan tähän, olisi tosiaan kiva tavata joku samanhenkinen äiti.. :)

Vauvaryhmässä kaikki oli mua 20vuotta nuorempia, ( vaikka ei iällä merkitystä), ja eri elämäntilanteissa, joten ei syntynyt enempää keskustelua...Oli siellä yksi 40v. ikäinenkin, mutta oltiin tyystin eri aaltopituudella, hän oli vähän sellainen "hevari" tyylinen ja kova puhuun omista asioista. Ihan siinä juteltiin, mutta ajatukset ei vaan kaikkien ihmisten kanssa kohtaa..

Mä oon vähän liiankin sellainen, etten kerro ventovieraille mitään omia asioita, en tännekään palstalle:wink Ystävät on mulla pitkäaikaisia ja aika tarkkaa valittu. En oo myöskään mikään supersosiaalinen, vaan pidän omasta rauhasta jne...

Takaisin