Sirpa40
Sukkela juttelija
Me on tänään ja eilen kokeiltu aamun koiralenkillä kantoreppua. Kyllä pakarat treenaantuu! Ku puristaa perseellä ala- ja ylämäet, ni tuntuu ku ois 4kg kahvakuula sylissä! Tähti, saat treeniä ku lähet vauvan ja kantorepun kans kävelee! Huh!
Käytiin eilen siel fysioterapiassa. Ei mtn vikaa. Kuukauden päästä uudelleen, katotaan miten liikkeet kehittyy. Ihan hyvä et varoiksi saatiin fyssaa, sain hyviä neuvoja. Se tarkisti myös kantorepun ja tsekattiin kantoasento siinä repussa. Vauva on jäntevä, on vaan sellainen. Se huomasi, et kattoo enempi oikeelle ku vasemmalle. Jaja, mullahan on mobilet sen oikealla puolella hoitopöytien vieressä! Vaihdoin ne vasemmalle
. Tulee sitä molemminpuolisuutta. Ja pitää muistaa vaihtaa välillä kättä ku kantaa vauvaa.
Nyt on vaaveli hyvällä tuulella, on nukkunu hyvin eikä vatta vaivaa!
Käytiin eilen siel fysioterapiassa. Ei mtn vikaa. Kuukauden päästä uudelleen, katotaan miten liikkeet kehittyy. Ihan hyvä et varoiksi saatiin fyssaa, sain hyviä neuvoja. Se tarkisti myös kantorepun ja tsekattiin kantoasento siinä repussa. Vauva on jäntevä, on vaan sellainen. Se huomasi, et kattoo enempi oikeelle ku vasemmalle. Jaja, mullahan on mobilet sen oikealla puolella hoitopöytien vieressä! Vaihdoin ne vasemmalle
. Tulee sitä molemminpuolisuutta. Ja pitää muistaa vaihtaa välillä kättä ku kantaa vauvaa.Nyt on vaaveli hyvällä tuulella, on nukkunu hyvin eikä vatta vaivaa!
.
Mä kun ostan vaatteet kirppikseltä tyylillä ompas kivan näkönen body ja sit seuraavasta pöydästä housuja jne. Sitten aamusin ihmettelee et mitkäs näistä oikein voi laittaa yhtä aikaa päälle
Tänään esim laitoin likalle Lidlistä ostetut snoopy sukkikset päälle. Ne on harmaat joissa on keltasia raitoja sääri/teräosassa ja tietty snoopy ja tipikin. Hemmetin vaikea yhdistelmä jos kaapissa muut vaatteet on lähinnä violetti/pinkki/sininen sarjaa. Löyty multa sitten onneks pinon pohjalta Tuttan keltainen body jossa on valkoisia pilkkuja. Sai luvan kelvata. Tietty mulla itselläni on tarkka värisilmä ja alkaa häiritsemään heti jos sävyt ja kuosit ei sovi yhteen. Saankin välillä hyvät naurut kun mies pukeekin tytön ja annan sen valita vaatteet. Yhdistelmät on sitä luokkaa kun sirkuksessa olis. esim body sekä housut on kummatkin raidalliset mutta eri värisarjoista.
Vatsalihaksia en oo vielä tehnyt, paitsi lantiopohjalihaksia, mutta muuten en vielä uskalla, enkä ihan hirveetä rääkkiä oikeasti lihaksillekaan vielä antanut, mutta kunto oli niin rapistunut että se kevytkin aloitus tuntui rääkiltä. Ja muutenkin olen nyt niin kyllästynyt tähän mun olemukseen, että läskin karkoitus alkaa nyt! Mulla on vieläkin 3kg siihen painoon, mikä oli ennen raskautta ja varmaan 10kg siihen, jolloin olisin tyytyväinen omaan itseeni, että hommia on, mutta onneksi tossa meidän vieressä on pururata metsänkeskellä, jossa on sellasia tappomäkiä ylös ja alas, että jos niissä ei ala kunto nousta rattaiden kanssa, niin sitten ei missään :)
Jätkä on sen sijaan itse rauhallisuus. Katselee ja kummastelee ympärilleen. Naureskelee ja jokeltelee eteenkin äidille. Äiti on kiva ja kannattaa väleissä ollakin, että maitoa antaa