Synnyttäneet --40+++

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja maria75
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienosti on paino pudonnut Tähti-jee!!
Mä olen matkustanut paljon vauvan kanssa (ja nyt siis kahden pienen) ja kuten Justmom sanoikin,niin helposti on mennyt.
Ruokaa,juomaa ja vaippoja olen ihan jokapaikasta löytänyt,olen ottanut vain ekan päivän tarpeet mukaan kotoa.
Tällä viikolla pe lähden yksin vauvojen kanssa jenkkeihin,mies tulee perästä parin päivän päästä. En nyt innolla odota monen tunnin lentoa taaperon kanssa,hänellä kun on herneitä pyllyn alla mutta muutoin on ihana päästä lomalle.

Tähtipölyä :) Kohti seuraavaa -3kg pudotusta...

Jenkkeihin..Sä oot aikamoinen "multi-taskaaja"..supermamma, kun noin vaan menet ja lentelet!:joyful: Varaatko vauvalle baby-boxin koneesta, vai miten teet?:rolleyes: Otatko kantokopan mukaan, vai vietkö sylissä?:rolleyes: Sitten taxilla perille hotelliin?

Hyvää matkaa:p:love7

Meillä on paljon luettu katselukirjoja ja nyt viimeksi lainasin kirjastostakin katselukirjoja. Yleensä luetaan ruuan jälkeen ja ennen nukkumaan menoa. Poika ei kyllä päivisin viihdy kauheasti sylissä,kun hänellä on niin kova meno koko ajan. Viikonloppuna ryömi/ konttasi ekan kerran. Pojan lempilelut ovat nykyään kosteuspyyhepaketti, äidin muovisandaalit ja kummitädin tuoma papukaija. Pitäisikö lähteä lelukaupoille ?

Menkää ihmeessä leluostoksille! :) Mä haaveilen pojalle poljettavaa autoa, vielä vähän aikaista, mutta voisi tykätä sellaisesta. Tuli muuten mieleen, ettekös tekin asu 2-kerroksisessa asunnossa?, täytyy hankkia portit portaikkoon, ennenkuin poika konttaa :)

Mä kävin äsken kokeilemassa pukua,johon kaverini haluaa mun välttämättä pukeutuvan häissään (olen toinen kaasoista)lokakuun alussa. Ja aikamoinen kolttu on kyseessä.. Vaaleanpunainen tyllimekko,joka on edestä niin tiukka ja avoin,että mun tissit pursuaa ulos siitä-siis oikeesti,papilla lienee mukavat näköalat.:sour:
Mä näytän siinä ihan ylipainoiselta vaahtokarkilta.:smiley-ashamed008

Jos sinä oot ylipainoinen... kun ethän paina mitään:wideyed::joyful:
Hienoa, häät!!:dance011:dance011:dance011

Tähtipölyä :) Kohti seuraavaa -3kg pudotusta...

Jenkkeihin..Sä oot aikamoinen "multi-taskaaja"..supermamma, kun noin vaan menet ja lentelet!:joyful: Varaatko vauvalle baby-boxin koneesta, vai miten teet?:rolleyes: Otatko kantokopan mukaan, vai vietkö sylissä?:rolleyes: Sitten taxilla perille hotelliin?

Hyvää matkaa:p:love7

Joo,mä olen varannut etukäteen baby-basketin,jossa mun molemmat lapset on oikein makoisasti nukkuneet. Mulla on vauva ollut vatsarepussa ja taapero joku toisessa kainalossa (melko hankalaa mutta onnistuu) tai sitten olen saanut lentokentältä rattaat lainaksi koneeseen menoon saakka (riippuu kentästä onko tarjolla).

Jenkeissä tilaan taksin etukäteen kun tarvitsen sekä vauvan turvaistuimen,että taaperon istuimen.
Mies tulee sitten vuokra-autolla perässä parin päivän päästä.
Matkustamista pienten kanssa ei tarvitse yhtään jännittää!:happy:

Jos sinä oot ylipainoinen... kun ethän paina mitään:wideyed::joyful:
Hienoa, häät!!:dance011:dance011:dance011

Häät on kyllä ihana asia mutta tästä morsiamesta onkin kuoriutinut varsinainen brizilla.. Ja se mekko,voi hyvänen aika.. Jonkun barbileikit on jääneet lapsena leikkimättä. En muista hetkeen nähneeni niin paljoa tylliä kuin meidän kaasojen puvuissa on.:wtf: Sellanen Sirpan lempimekko,saat sen kun häät on ohi-hehehehehe

Menkää ihmeessä leluostoksille! :) Mä haaveilen pojalle poljettavaa autoa, vielä vähän aikaista, mutta voisi tykätä sellaisesta. Tuli muuten mieleen, ettekös tekin asu 2-kerroksisessa asunnossa?, täytyy hankkia portit portaikkoon, ennenkuin poika konttaa :)

Me asutaan onneksi alakerrassa. Vähän aikaa vielä menee ennen kuin poika alkaa nousemaan portaita. Tullaan varmaan asumaan pari vuotta alakerrassa ennen kuin muutetaan yläkertaan.

Jenkeissä tilaan taksin etukäteen kun tarvitsen sekä vauvan turvaistuimen,että taaperon istuimen.
Mies tulee sitten vuokra-autolla perässä parin päivän päästä.
Matkustamista pienten kanssa ei tarvitse yhtään jännittää!:happy:

:happy: Menettekö Las Vegasiin?

Hehh, mulla oli vuosia sitten työkaveri, joka meni siellä naimisiin ja heidät siunasi itse "Elvis":joyful:..Tulivat takaisin kotiin, niin oli raskaana ja saivat kaksoset, äidillä ikää silloin 40v.:p

Tekisi mieli mennä Floridaan, josta risteily Caribialle...ne risteilyt vaan kestää useamman päivän, en oikein saa miestä innostumaan pitkään merellä seilaamisesta:shy: Mutta sitten pojankin täytyisi olla pari vuotias.

Miten teillä lapsiin vaikuttaa aikaerorasitus, tekeekö kiukuttelua, väsyneinä?:oops::eek:

Mekin asutaan nykyään kaksikerroksisessa rivitalossa. Portaiden yläpäässä näköjään on portti valmiina mutta alaskin täytyy se hommata.

Mekin asutaan nykyään kaksikerroksisessa rivitalossa. Portaiden yläpäässä näköjään on portti valmiina mutta alaskin täytyy se hommata.

Totta. Lapsi voi kiivetä portaat ylös. Meilläkin on korkea pudotus rappujen yläpäästä, tai vaikka puolesta välistäkin voi pudota pahasti.

Onko teidän muiden vauvat iloisia herätessään, vai mitä ovat? itkeekö?:rolleyes:

Sitä vaan, että kuinka tavallista on, kun tuo meidän poika yhtä hymyä herätessään ja usein pitkään tuumailee itsekseen kaikkea, jokelteleekin vaunuissa:p...tosi harvoin itkee tai ees kitisee, kun on herännyt..Ja sitten jonkun ajan kuluttua on päästävä leikkimään:dance018
Meilläkin herätään yleensä iloisena. Etenkin aamuisin on yhtä hymyä ja naurua.

Meillä oli sukunimiasiassa miehelle ihan sama kumman nimi tulee lapselle. Ois siis käynyt minunkin sukunimi, mutta en oo itse siihen niin ihastunut, että välttämättä olisin halunnut. Laitettiin sitten miehen nimi, vaikka minun on harvinaisempi. Aattelin, että jos mennään joskus naimisiin, niin otan miehen nimen ja meillä on sitten kaikilla sama nimi sen jälkeen.

Meilläkin herätään yleensä iloisena. Etenkin aamuisin on yhtä hymyä ja naurua.
Niin meilläkin! Tänä aamuna vaihdoin vaipan kuuden jälkeen ja otin tissille viereen. Siinä se tuhisi ja välillä imi kolme tuntia, kerran röyhtäytin ja kerran vaihdettiin tissiä. Mäkin sain ekaa kertaa nukuttuu samalla ku imetin. Nukkuu vieläkin meidän sängyssä! Aaah, ihanaa jos tosta tulee aamu-uninen! Me jo venyteltiin ja koitettiin heräillä ysiltä, nostin verhonkin ylös, mut toi vaan nukkuu. Rehvakkaasti keskellä sänkyä.

Hitto ku nukuin hyvin. Vauveli heräs 2 ja 3.30, joista isänsä syötti jälkimmäisen. Korvatulpat on ehdottomat mulle ton mun syöttökerran jälkeen! Kakkaa teki aamu kuudelta, heräsin siihen ähinään ja murinaan.

Häät on kyllä ihana asia mutta tästä morsiamesta onkin kuoriutinut varsinainen brizilla.. Ja se mekko,voi hyvänen aika.. Jonkun barbileikit on jääneet lapsena leikkimättä. En muista hetkeen nähneeni niin paljoa tylliä kuin meidän kaasojen puvuissa on.:wtf: Sellanen Sirpan lempimekko,saat sen kun häät on ohi-hehehehehe
Heeeei! Mä voin ottaa sen! Mä tykkään tyllistä ja vaaleenpunaisesta :grin. Mulla on muuten vieläkin mun barbit tallella, leikin niillä ihan älyttömästi, vielä 12-vuotiaana. Joskus kaupassa, jos eksyn leluosastolle, ni meen barbihyllyille ihailee kaikkee krääsää...:wacky:

Mulla oli itelläkin perinteiset prinsessahäät. Pukukin on vielä tallella, vaikka olis pitäny myydä se, oli niin kallis. Siinä oli tylliä ja narut selässä. Meidän hääväri oli tosin rubiininpunainen ja puvut oli tyylikkäät :grin. Mun hääpäivä on vieläkin yks mun elämän onnellisimmista päivistä! Päivä nättinä ja prinsessana.... Vaikka ollaankin erottu ajat sitten.

Tähtipölyä, mä katsos toivoin tyttöä, et voisin ostella sille barbeja ja hellokitty -kamaa... Mä saan joskus mun kavereiden mukuloilta lahjoja ja ne on yleensä jotain hellokitty-krääsää. Mullon jopa hellokitty-vessapaperia:hilarious:

:happy: Menettekö Las Vegasiin?

Hehh, mulla oli vuosia sitten työkaveri, joka meni siellä naimisiin ja heidät siunasi itse "Elvis":joyful:..Tulivat takaisin kotiin, niin oli raskaana ja saivat kaksoset, äidillä ikää silloin 40v.:p

Tekisi mieli mennä Floridaan, josta risteily Caribialle...ne risteilyt vaan kestää useamman päivän, en oikein saa miestä innostumaan pitkään merellä seilaamisesta:shy: Mutta sitten pojankin täytyisi olla pari vuotias.

Miten teillä lapsiin vaikuttaa aikaerorasitus, tekeekö kiukuttelua, väsyneinä?:oops::eek:

Me mennään Nykin kautta Floridaan.
Muuten niitä risteilyjä on ihan muutaman päivän pituisia myös. Olen itse ollut Bahaman risteilyllä,joka lähti Orlandosta ja kesti sen pari päivää. :)

Niin ja Tähti,en huomannut vastata mutta kyllä aikaero vaikuttaa jonkin verran taaperoon. Tosin enemmän taitaa mamma olla sekaisin kuin lapset..:wink

Mekko on sit sun Sirpa!:wink
Mä ajattelin jotenkin,et sä olisit pikkutyttönä tehnyt bisnestä myymällä naapurin rouville mehua ja leikkinyt pankkia tai kauppaa yms.
Mutta onhan meissä sit jotain samaa kun mä myös vietin barbien kanssa paljon aikaa.:)

Tuo meidän pikku ruttu herää melkein aina nälkäisenä ja naama rutussa. Vasta kun olen ruokkinut hänet alkaa hymyily ja juttelu.

Tyttö nukkuu nykyään 5-6h putkeen öisin ja päivisinkin yhdet pidemmät 2-3h päikkäri ja parit pikku tirsat-mamma tykkää. Mun poika kun nukkui max 1.5h pätkissä yöt/päivät ainakin 8kk,niin tän vauvan rytmi on suorastaan luksusta.

Hitto mitkä vattavaivat oli eilen illalla. Kaks tuntia imetin 18-20, sitte iltapesut ja vähän korviketta. Välillä oli käveltävä ympäri kämppää ja vauvan asentoa vaihdeltava. Ei meinannu tulla unesta mtn. Halus lisääruokaa vaikka erkkikin näki et vatta on kipee. Lopulta kympin mais nukahti ja samaan aikaan kaatu isi ja äitikin sänkyyn...

se oli se kualiluatikko, me piereskeltiin molemmat koko eilispäivä. Vauva päästeli yhtä kovaa ku mä.

Mekko on sit sun Sirpa!:wink
Mä ajattelin jotenkin,et sä olisit pikkutyttönä tehnyt bisnestä myymällä naapurin rouville mehua ja leikkinyt pankkia tai kauppaa yms.
Mutta onhan meissä sit jotain samaa kun mä myös vietin barbien kanssa paljon aikaa.:)
Oon mä pitäny kauppaakin! Mulla oli kirppispöytä postilaatikolla jo 80-luvulla :grin!

Mä oon vähä ristiriitainen tyyppi :3some.

Hei, ootteko jo opettanu vauvalle ettei ruoka suussa puhuta??? Tää jokeltelee ja naureskelee tissi suussa :laughing001.

Osanotto tähtipölyä. Teillä meni sit tuttuja siinä järistyksessä. Kauheeta. Ei sitä osaa tosiaan täällä ajatella, et mitä jos osuis omalle kohdalle.

Takaisin