Marituuli
Näppärä viestien naputtelija
Mä nukutan pojan usein illalla olohuoneessa syliin juottamalla maitoa. Ja meillä ei todellakaan ole hiljaista.. kyllä mä yritän sanoa lapsille ja miehelle et nyt vähän hiljempaa mut ei se aina toteudu.. telkkari on aina päällä mutta laitan vähän hiljaisemmalle. Poika on myös tottunut siihen että mies puhuu puhelimessa omaa kieltään aika kovalla äänellä kun sekään ei aina häiritse.
Nyt olen kyllä alkanut opettamaan siihen että juo iltamaidon olohuoneessa mutta jos ei nukahda siihen niin laitan omaan sänkyynsä nukuttelemaan. Potkii ja höpöttelee siellä jonkun aikaa ja nyhjää rättiään naamaansa ja sitten nukahtaa. Olen myös sitä mieltä että alusta asti on hyvä totuttaa ääniin ettei sitten tarvitse hyssytellä ja hiippailla kun vauva nukkuu. Kyllä meilläkin joskus poika on herkkä ja jos on just nukahtamassa niin säpsähtelee jos tulee erilaisia kovia ja äkkinäisiä ääniä. Mutta pääasiassa on tottunut normaaleihin ääniin.
Olikos se tapaaminen Sellossa nyt lyöty jo lukkoon 23.8 vai ei? En ole ehtinyt miettiä paikkaa sieltä, onko kellään muulla ideaa?
Olikos se tapaaminen Sellossa nyt lyöty jo lukkoon 23.8 vai ei? En ole ehtinyt miettiä paikkaa sieltä, onko kellään muulla ideaa?