Sirpa40
Sukkela juttelija
No nyt en oo pumppaillu ku vauva on tissillä vähän väliä. Ja se pumppailu ainakin vkl aikana paisutti tissit ihan järkyiksi, pelkään et ne yliaktivoituu. Ja tosiaan, jos haluun käydä jossain, ni poika ruokailee poikkeuksetta sinä aikana. Joten isänsä antaa korviketta. Ja viime vkolla ku nukuin ne muutamat yöt, ni pumppausvarasto käytettiin tyhjiin pakkasesta. Se oli joku yö syöny 130 milliikin . Mä tosin olin sitä mieltä ettei sen yöllä tarvi tankkaa vattaa täyteen, vaan illalla ja aamulla sit.. Nla täti tyrmäs sen täysin, mut oli kuitenkin sitä mieltä et 100ml pitäis yön aikana riittää.Sirpa: Miksi te aloittekaan antamaan korviketta? Luulin että sulta tulee maitoa hyvin ja pumppaatkin sitä että mies voi antaa pullosta? Kannattaa kokeilla toista merkkiä. Mä aloin antamaan Nania koska se aikoinaan sopi vanhemmillekin lapsille. Tyttärelle annoin ensin muuta merkkiä jonka jouduin sitten vaihtamaan masukipujen ja pulauttelun takia.
Nla täti muutenkin protestoi säännöstelyä vastaan, et sille pitää antaa ruokaa aina ku se haluu. Ikäänkuin ei ois koskaan kuullutkaan siitä, et vauva syö ähkyyn, sit huutaa lisää ja lisää samalla vattanpuruja. Mä just nyt iltapvällä kieltäydyin ruokkimasta sitä ennenku 2h oli kulunut!
Se painonnousu. Vauvalla oli väärä imemisasento, eikä pystyny nielee kovin hyvin. Nyt se on korjattu, ni katotaan ens vkolla et onko noussu enempi. Siis se oli noussu tarpeeksi, mut mun mielestä vähän, ku ottaa huomioon kuinka hyvin imee ja maitoo tulee.
Muutenki se nla täti oli tosi nihkee. Naureskeli, et juu-u, sellasia ne vauvat on! Ja ei lattialle ku vasta 3 kuisena. Meinasin alkaa parkuu siellä, et eiks ny vittu mtn oo tehty oikein?
Meillä on Nuby-pulloja Lastentarvikkeesta. Niissä on ilmaventtiilit, et ei pitäis mennä ilmaa. En sit tiedä.
Nyt ostin Semprrin korviketta, äijä luki netistä et se on joitain auttanu masuvaivoihin. Nythän mä imetän pari pvää ja yötä ku äijä tekee pari pvää duunia. Näkee sit et loppuuks se pulauttelu.
Vittu, unohdin taas cuplatonin ja toi on jo tissillä.