Mä oon Yölennon kans samoilla linjoilla että ei ne lapset rikki mee, mutta en koe raskaana viedä lapsia mukana ja itse en jätä lapsiani kelle tahansa vaikka ois mikä pätevyys joltain Bamse klubilta. Mun periaate on, että jos jotain sattuis, vaikka esim lapsi hukkuisi heillä, niin mä en pystyis koskaan antaa anteeksi itselleni että mun hurvittelun takia lapseni hukkui koska oisin voinu mukaankin ottaa. Saattaa jonku mielestä kuulostaa naurettavalta, mutta tämän periaatteen vuoksi annan lapset appiukolleni esim autoon niin vähän kuin mahdollista, koska hän ajaa kuin idiootti. Annan lapsiani mummolaan, koska mummo tietää että paniikkihäiriöni takia, haluan et lapsen turvallisuus on asia numero 1. Siksi mummo ei koskaan esim käytä älykännykkää lapsen kanssa ulkona, koska hänellä on focus lapseen. Isommat pärjää jo ja heihin uskallan luottaa kylään, ovat isompia, mutta toi meän taapero on sellainen tättähäärä, että on aika tarkkaa kelle hoitoon jätän ja aina mieluummin otan mukaan tai jätän miehelle. Ja mitä noihin ulkomaalaisiin hotelleihin tulee, niin ei olla siis käyty ulkomailla vuosiin, mutta kun ollaan käyty niin en ois jättänyt. Ihan vaan niiden pedofiilitapausten takia. Siis kun näissä hemmetin bamseklubeilla oli lasten seksuaalista ahdistelua niin Hyi vittu kiitos ei. En ottaisi riskiä. Puhuttiin äidin kanssa et lähdetään ulkomaille seuraavan kerran porukalla. He voivat sitten katsoa illalla lapsia jotta voidaan kaksin miehen kans käy syömässä rauhassa.