T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti äitiyslomalta (3kk) ja vanhempainvapaalta (6kk) kertyy normaalisti lomat (työssäoloa rinnastettava). Hoitovapaalta ei kerry vuosilomaa. Voit lomalaskurista katsoa miten sulla menee.
Mulla oli hoitovapaata 25.8- muistaakseni 8.10. joten minulta jäi välistä vain yksi lomanansaintakuukausi. Pidin siis viime kesälomasta vain kolme viikkoa hoitovapaan jatkoksi, ettei ensi kesän loma lyhene. Meillä ei pysty pitämään 7-8 viikon lomia minään kesänä. Seuraavaksi talveksi minullekin tulee talviloma.
Tähti, jos sulle kertyy 2,5 pv/kk lomia nykyisellään, niin se meinaa, että vuosilomaa on 30 pv josta 1 viikko (6pv) olis se talviloma.
Mä oon melko vasta aloittanut, joten mulle ei tietääkseni vielä kuulunut talviloma. Vuosiloma on 24 pv.
Tähti, sulla on kertynyt lomaa 6 kk ajalta, koska uusi laki tuli voimaan 1.4.2016. Vai aloititko äitiysloman maaliskuun puolella? Silloin sulla on kertynyt lomaa 9kk ajalta.
Mä aloitin loman huhtikuussa eli mulla on kertynyt lomia pitämätön kesäloma(24päivää) + 6*2,5 päivää. Ja muista että tältä lomavuodelta et saa täysiä lomapäiviä, koska aloitit työskentelyn syksyllä. Vaan sulle kertyy lomaa aloituskuukaudesta huhtikuun alkuun. Mutta koska sulla on on edelliset lomat säästössä, voit pitää lomat normaalisti seuraavien 2 vuoden aikana. Muussa tapauksessa ei olisi talvilomaa ja vain tuo 6*2,5päivää eli 2,5 viikon kesäloma.
Tähti, uimahalli, museokäynti... eihän sitä hetkessä saa kulumaan.
Itse aion käyttää oman virikekortin Elixian kuukausimaksuihin