Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitää nyt kysyä, että mihin jotain vehnänalkioöljyä edes tarvitsee / käytetään?
Tähti, eikö se ole vähän aikaista? Ettei vaan tule stressiä.
Toi käsityöliike on ollut mullakin mielessä.. mut tän kokoisessa kaupungissa on jo kaksi, en usko että on enää kannattavaa markkinarakoa. Jotain uutta tarvis keksiä myös mun. Ois kivaa, jos olis joku selkeä unelma ja visio. En oo ikinä tiennyt mikä musta tulee isona. Vielä kevätkausi aikaa miettiä, kesän jälkeen sit takas töihin.Ainahan sitä voi haaveilla, mutta tällä alueella on tehtävä töitä siellä missä niitä on. Toivotaan että nousukausi jatkuu niin ehkä sitä itsekkin löytää jotain muuta. Logistiikka alaan olen kyllästynyt. Jos voittaisin lotossa, niin perustaisin käsityötarvikekaupan. Mutta se jää haaveeksi.
Ainahan sitä voi haaveilla, mutta tällä alueella on tehtävä töitä siellä missä niitä on. Toivotaan että nousukausi jatkuu niin ehkä sitä itsekkin löytää jotain muuta. Logistiikka alaan olen kyllästynyt. Jos voittaisin lotossa, niin perustaisin käsityötarvikekaupan. Mutta se jää haaveeksi.
Mua ei työskentely tietokoneella haittaa vaan se asiakkaiden jatkuva vaatimuslista ja valitukset. Tein osaksi reklamaatiokäsittelyä joten se ehkä kertoo syyn tähän. Tekisin mielellään jotain missä ei tarvitse olla asiakkaaseen koko ajan yhteydessä. Sen takia opiskelin kirjanpitoa. Toivottavasti kursseista on jotain hyötyä vaikka tutkinto jäikin saamatta.
Perus varastokirjanpito inventaarioineen, jota tein, on ihan ok työtä. Ja koska mulla on tietotekniikan koulutus niin ohjelmisto ongelmien selvittely ja ymmärtäminen on mulla vähän eri tasolla. En jaksa niistä stressata.
Oma kauppa olisikin helppo perustaa jossei olisi pulaa alkupääomasta ja liian isosta sijoitusriskistä. Koulutus ja osaaminen riittäisi kaiken perustoiminnan suunnitteluun ja tekemiseen. Tosin tuontihuolintaa en ole tehnyt vaan vientiä joten se pitäisi opetella.
Oma kauppa olisikin helppo perustaa jossei olisi pulaa alkupääomasta ja liian isosta sijoitusriskistä. Koulutus ja osaaminen riittäisi kaiken perustoiminnan suunnitteluun ja tekemiseen. Tosin tuontihuolintaa en ole tehnyt vaan vientiä joten se pitäisi opetella.
En tietenkään suunnittele saman alan firmaa Vaan tuo liittyy kaikki siihen mun lotto haaveeseen käsityötarvike putiikista  Pitäähän sinne tavaratkin ympäri maailmaa tuoda.