T
Tähti ★
Vieras
Ootteko Tähti käyneet Azoreilla? Me on mietitty joskus sinne lähtemistä kunhan tyttö on isompi ja mä takaisin töissä.
Eclipse :) Olisi varmasti exoottinen kohde.... :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootteko Tähti käyneet Azoreilla? Me on mietitty joskus sinne lähtemistä kunhan tyttö on isompi ja mä takaisin töissä.
Miksi muuten Tähti menet ensin töihin ja sitten rupeatte yrittämään? EIks se kävis sopivana jatkumona, että nyt jo yritätte? Jos vaikka kestääkin aikansa ym? :D Tsemppiä kuitenkin!
Tähti, ei se vatsa vielä ehdi kasvaa, vaikka heti onnistuisi. Toivotaan pikaista plussaa!
Tähti, ei se pahoinvointi välttämättä tule seuraavallakaan kerralla. Eikö ne työt ala jo ihan pian?
Toivolla tuli sitten 1,5-vuotta täyteen 30.7. Hänellä on th-neuvola 15.8. ja 31.8. Lääkäri. Toivo on nyt 2 kk kävellyt sujuvasti paikasta toiseen. Aika menee Toivon perässä juoksemiseen. Ihan eri asioihin kiinnittää huomiota, kun lapsi alkaa liikkumaan. Vielä hän ei kauheasti puhu kuin omaa kieltään. Äitin luultavasti sanoo...tai se on äite.
KuuKassius, hienoa! Minulla tuo Hope on tähän asti jäänyt aikomuksen tasolle, mutta nyt syksyllä toivon, että tytär vie minun hankkimani tavarat sinne.
KuuKassius, ei asuta sielläpäinkään, mutta tytär on innostunut auttamisesta, joten varmaan vie kun pyydän. Hänellä on nyt minun autoni käytössä, kun en tarvitse sitä.
Pk-seudulla on saanu nyt kauheeta kyytiä esim Kierrätyskeskukset ja SPRn Kontit, joissa tuotteiden hinnat on noussu taivaisiin ja niistä ahnehditaan joskus korkeampaa hintaa ku uudesta samanlaisesta. Siinähän ei oo mitää järkeä.
Toinen mikä on pitkään ollu (hiljaisissa) otsikoissa, on nuo isot hyväntekeväisyyslafkat, joilla menee johtajien palkkoihin järkyttävät summat (50-100 000€/v). Myös Plan valitettavasti kuului näihin. Toki lahjoituksilla saadaan hyvääkin aikaan, mutta ison osan kahmaisee heidän hallinto. Tästä en pidä. Siksi suosin pienempää ja suoraa apua. Mut parikymppinen on ku pieru Saharassa jollain Unicefillä tms, mutta täällä sillä saa perheelle ruokaa ainakin muutamaksi päiväksi.
KuuKassius, Hope ainakin toimittaa suoraan tarvitseville ja minusta on hyvä, että tavaraa saa lahjoittaa.