Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

Huomentaa!

Tulipa nukuttua ennätykselliset 4-5 tuntia putkeen[:)] ja ei sitten enää väsytä, ei sitten lainkaan.
Eikä voi kieltää, etteikö synnytys ja sen käynnistyminen pyörisi päässä.
Vaikka mä kuinka yrittäisin keskittyä muihin ajatuksiin ja juttuihin, puskee se sieltä taka-alalta läpi.

Kovasti on syyskuisilla ollut mielialat vuoristoradassa- onneksi kuuluu taudinkuvaan[;)][;)][:D].

Maya_L:n marjasavotta kuulostaa mukavalta puuhalta- meiltä jää tänä vuonna puolukat, mustikat ja sienet poimimatta *elättelee toivetta, että oma äiti käy sen verran meille sienessä, että saa edes yhden sienisalaatin ja -kastikkeen tehdyksi*.

Milamariaa, mullekkin tuli himo ruikkariin ja sitä tulikin syötyä pitkin sunnuntaita- nam!
Mitenkäs siellä voidaan?

Mitenkäs piian yö meni tällä kertaa; jääkaapilla vai nukkuessa?

Kirsikka tulee sitten kertomaan neuvolakuulumiset, joohan?
btw- nakkitasku kuulosti iiihanan epäterveelliseltä[8D][8D].

Mammaaa- mitenkäs siellä? Onko sammakot pysynyt miehen mahassa?
Entäs mitenkäs mieliala tänään kääntyy- ollaanko kaikki tunteet samaan aikaan päällä vai onko seesteisyys vienyt voiton?

Mammaliinalle pikaista toipumista flunssasta! Ei kyllä olisi tarvinnu tulla sinne enää[:@].

Onkohan H1987 jo laitoksella?

Mitenkä Custoksella on supistelut jatkuneet?
Saitko siivotuksi lauantaina?

Tänään alkaisi taas arjen pyöritys- kivaa!
Saapahan tekemistä ja aikakin kuluu nopeammin, kun on koko ajan touhussa.
Varjopuolena se, että mulla ainakin hermot on kireemmällä (no- pysyypä pojat, mies ja kissat ruodussa[:D][:D])...ja tämä taitaa pysyä sinne H-hetkeen saakka.
Ajattelin, että tällä viikolla voisin käydä ostamassa varuiksi jo tutin (jos vaikka tämä vauveli sitä söisi), pumpun ja pulloja.
Pitääpä tähän loppuun vielä laittaa, että exäkin yllätti positiivisesti: oikein soitti ja kertoi, että oli työpaikallaan sopinut asiat niin, jotta voi ottaa pojat koska tahansa, kun meillä tulee laitokselle lähtö 8)
whaaat?? no kivahan tuo, että nyt on plan a ja plan b.

Mutta tämä jatkaa surffailua ja veden juontia ("pikkasen" janottaa eilinen makkara-lihapulla-ranskalaispannu[&:]).
 
Huomenta!

Eilen illalla oli omituinen olo, ylävatsassa ja muutenkin. Sitten huomasin,että oikean puoleinen jalka (nilkka/jalkapöytä) turvonnut. Nuorempi poika sanoi, että:"Äiti sun varpaas näyttää juustonaksuilta" [:D] Pitää tarkkailla tuota ja huomennahan on neuvola.
Yö meni levottomasti, mutta nukuin ihan kohtuu hyvin. Heräsin kerran juomaan ja kerran närästykseen...aamulla selvisi eilisen olon syy. Flunssa iski nyt sitten kunnolla päälle, on tähän asti ollunna kiikun kaakun. Nyt sitten lääkitsen...
Mies taisi itsekkin tajuta (raukka parka) mitä tuli päästeltyä, eilen oli yhtä *lässynlässyä* sain ruuan valmiina lautaselle tarjoiltuna. Ja kaikenlaista pientä huomiota kuten suklaata ja jalkahierontaa [;)]
Mä en ole ilmaissut itseäni tarpeeksi selvästi, olen puhunut "kipuilusta", eikä tuo mies raukka ole tajunnut,että supistuksista [&o] Eilen kävi ilmi, kun puhisin tuossa tiskien kimpussa...Kiroilin kun tuli aikamoinen ja vetäsi taas reisiin asti, ukko kysyi että mikäs? ja minä siihen:" äh! nää on näitä saakelin harjoittelusuppareita mitä on ollu jo pari kuukautta" "Mitäh!? Sullako on suppareita, etkä ole sanonu..."  *Minä NOLONA*
Noille ukoille pitää puhua OIkeilla sanoilla [:D]
Nii ja sitten sanoin,että pakko tiskata nämä pois, etten tahdo tiskien olevan siinä kun tulen laitokselta takaisin, jos vaikka lähtö tulee...
Ukko katsoi mua ja sanoi:" sähän olet kulta ihan hassu, kyllä me poikien kanssa ne tiskit hoidetaan ennen kun kotiin tulette." Sitten alkoi kyllä naurattamaan molempia.[:D][:)]

Mulla on ihan hyvä mieli, vaikka flunssa onkin. Pääsen tänään kaupungille[:D] Nämä neljä seinää on alkanutkin ahdistamaan, kunnen pääse kovin hyvin kävelemään ja pyöräily on nyt kielletty...

Tänään taitaa taas pullahdella "Plop-Plop" [:)] H1987, PÄ,emcy ja kukas kekäs muu?
*Kissa Pistoksissa*[:D]

Päivän jatketta!!! Nyt koitan saada vaatetta päälleni, ja syön aamupalasen päästään lähtemään [;)]
 
Huomenta!

Jännitys tiivistyy[:D][;)]

PÄ on ihan varmasti jo nyytti kainalossa. Mitens Amanda, emcy, H1987? Ja ketkäs kaikki muut on ollut ihan lähtökuopissa? Kovasti odottelen jo synnytystarinoita, kun niitä on vaan niin mukava lukea ja jokainen on niin erilainen.

Mammaliina: voi harmi, että tulitte kipeäksi[:@]

Kaika: täälläkin sellainen tunne, että se miehen kanssa puuhastelu vie kaikki alkaneetkin oireet[:D] Tosi kiva, että eksäsi lupasi hoitaa poikia, sitten kun ootte laitoksella[:)]

Mamma: voi harmi, että sinnekin sen flunssan lykkäs. Ja kyllä niille miehille taitaa olla paikallaan sanoa asiat selvin sanoin ja vielä vähän päälle, että ymmärtävät näitä meitin oloja[:D]

Alavatsakipu jatkuu edelleen. Yön sain nukuttua hyvin panadolilla. Jospa tämä nyt ei ihan paria viikkoa enää kestäisi. Oon ottanut uudenlaisen taktiikan, nyt kolmas päivä, kun melkein täysin aion lepäillä ja huomenna sitten yllärihyökkäys eli SSS ja mahdollisimman rankasti tehokkaasti[:D]  Keksin myös eilen tekemistä tylsän telkkarin lisäksi ja aloin suunnnitella ristiäisiä, vaikka piti se tehdä vasta joskus synnytyksen jälkeen. Mutta kun on niin pirun tylsää[&:] Nyt alkaa oleen sekin puoliksi tehty, tänään voisi vielä jatkaa, kun eilen sain tehtyä kahvitarjoilusuunnitelman, niin tänään voisi kirjoittaa vähän hankintalistaa ja soitella tilasta, minkä aion vuokrata, ihan siis kirkon seurakuntasali.

Mutta joop.... PlopPlop vaan kaikille[:D]
 
Huomenta! Pitkästä aikaa nukuin yli yhdeksään [:)] Yö oli kyllä aikamoista ähkimistä, kääntymistä, kuorsausta (RÖHRÖH!) ja pari tosi kipeää tuntemusta alavatsalla. Ihmettelen vieläkin ovatko nuo ihan suppareita-suppareita vai mitä.. Kipeää kuitenkin, joutuu hampaat puremaan yhteen ja meinaa kyynelkin jo valua [:D] Ehkä mulla ei ollutkaan suuri kipukynnys.
Olen muuten alkanut nukkumaan valot päällä? Otin tavaksi pari kuukautta sitten kun tuli ravattua niin usein vessassa ja nyt en osaa nukkua ilman niitä.. Pakko totutella nyt.

emcy: Nonniin, josko sinä sitten seuraavana [;)]

Kaika: [:D] Mikäs exä tuo tuollainen on? [:D] Hyvä kun saatte järjestymään!

Ps. ÄÄRMUURRRr, nyt kyllä huomaa kuinka ärsyttävää on jos joku polttaa ikkunan läheisyydessä tupakkaa! Koko makkarin piti olla tuulettunut mutta nyt sinne meneekin vaan tupakan tuoksu jonkun parvekkeelta tai jostakin.. No.. Eipä ole maailmanloppu mutta ärsyttää!

Yepaaa, aamujumppaa!
 
Huomenta ja maanantaita kaikille [:)]

Kaika: Vaihtelevasti on nukuttu [:D] koko eilisen päivän juoksin jääkaapilla, joten ihmeen kaupalla sain pidettyä itteni jonkinmoisessa kasassa etten mennyt yölläkin kurkkimaan aina kun heräsin! Nyt sitten äkkiä koirat käytettyäni tekasin puuron etten vaan eksy pakastimelle taas pullaa ettimään [8|] kyllähän tuota vieläkin mieli tekis [8D]

Mä kun tuun näitten viikkojen kanssa vähän jälkijunassa niin "oireetkinhan" sitten tulee [:D] Eli eilen kun illalla työnsin lenkkitossuja jalkaan niin kuului, ja tuntui ihan selvä NAPS-ääni tuolta alamahasta ja just semmonen valuva-olo tuli... Mies taas katto vieressä että mitäs mitäs??!! kun aloin housuihin kurkkimaan[:D][:D] mutta tosiaan mitään erikoisempaa sieltä ei sitten tullut, niinkuin joskus aiemmin tästä ilmiöstä tais olla puhetta[:D][:D]

Oikein mellevä maanantain alku kun enste pitää pankkii juosta ja kaikkea mahollista, just oikein tämmöstä maanantain hommaa!
 
Huomenii... Juu suht ok yö oli mulla,paitsi että 6 maissa piti mennä mehuu lämmittää ihan kuuppa sekasin.
Aamupalaksi tuossa vähä aika sitten söin kanakeittoa mitä eilen tein ja oli muuten kiva tehdä keittoo kun ei oikein maistanut mitää[:D]  Mutta sopivan tulista tuli jopa siskonkin mielee. Viel ainakin maistan jotain ja mä vedän kyl semmoiset hevoskuurit että....

Kaika: ihanaa että exsäs on tuota luokkaa, että tarjoutui auttamaa.

Kauhee himo on tullut suklaaseen[>:] Piru piru.... Lisäpainoo mähän juu tahdonkin tässä... Onneksi en oo innokas leipuri, niin ei tule loihdittuu mitää herkkuja[:D] Aamuyöstä kyl huomasin tuossa yhes lehes pannari ohjeen mihin tulee tulee rouhittuu nougat suklaata päälle ja sitten tommoisen rahkakakku ohjeen...

Jos ton miehen kaa pääsis vaikka kävelee tänään ja plop plop [:D]
 
päiviä!

nyt ei jaksa kommentoida mitään, on jotenkin niin kipiä olo. Olin jo niin positiivisella mielellä viime viikolla mutta nyt kun on pitäny kipuilla niin alkaa positiivisuus kaikkoamaan.
Ja neuvolasta tosiaan tuli lääkäriaika mahan säryn/kosketus arkuuden takia, tuskin terveyskeskus lääkäriltä siihen saa mitään vastausta mutta minäpä nyt menen kun kerta neukkutäti niin meinasi. Jos mun pitää vielä 3viikkoa kärsiä tai jopa se 5viikkoa niin sitten kyllä menee hermot jo. no eikö tämä tästä taas iloksi muutu, yritän pienillä unilla saada positiivista asennette taas elämääni! Palailen myöhemmin....
 
Heippa!

Kirsikka, kurjaa tuo kipuilu.
Ja mä laitan peukut pystyyn, että vauveli tulee ajoissa, ettei tarvi kärsii viikkotolkulla.

HaniMami: Mäodotan sun tuloksia ton uuden taktiikan kanssa[;)].

FLUNSSAISILLE: Pikaista paranemista- ja sitä lepoaaaaa!!!

EXÄSTÄ: Juu, siis tämä exähän on oikee mulkvisti noin pääasiallisesti, mutta joitain valopilkkuja sieltäkin suunnasta. Positiivista...josko tajuaisi jo pikkuhiljaa, että me ollaan erottu ja ainut mitä sen tulee ajatella on poikien paras.

Omaa:
Minäpä heitin esikoisen koululle ja kaahasin siitä Lohjalle kahvittelemaan ystävän kanssa ja pikkaisen pyörimään kaupoissa- vauvalle tarttui mukaan tutteja ja sinkkivoide.
Kiva päivä siis ollut. Ja en edes ole ajatellut mahdollista synnytystä...hah haa- sanoinkin vauvalle, että mä voitin tän erän väsytystaistelussa- mun puolesta olkootkin vaikka sen 3 viikkoa majassaan. Hah--> tää on mun uusi taktiikka[;)][;)]
 
EI HUH: Pitäisiköhän piilottaa loppuajaksi peilit ja kaikki kirkkaat pinnat mistä voi huomata extraturvoksissa olevat kasvot [:D] Pitäisi oikeasti lähteä kohta kauppaan ja minä näytän.. En edes löydä sopivaa kuvausta enää [:D] Teki eiliset juustot tehtävänsä [:D]
Olisi kivaa, jos voisi kulkea aurinkolaseissa tämän lopun...
Kehon pullahduksesta/turvotuksesta ei niinkään haittaa, mutta todellakin tämä naama kun on niin turvoksissa nyt että ihan itkettää [&:] Muutenkin minulla leveät ja voimakas raamiset kasvot niin tällainen turvotus ei todellakaan ole enää kovinkaan kaunista...

Joo, nyt käppäilen keskustan suuntaan..
 
Tsemppiä Milamariaa- täällä kans nassu kuin possulla aika ajoin[&o][:'(][:'(].
Mutta hei- (seuraa ärsyttävin lause, minkä voi viimeisillään raskaana kuulla) "Ei enää kauan", kun saamme kroppamme takas.
 
No hyvä ettei vaikuta tää flunssa ja paree olla ettei se lääkäri takerru siihen. Kuumetta ei oo ollut missää vaihees,mutta rään tuloa ei voi estää. Ilokaasua mulla ei oo tarkoitus ottaa, kun esikoisestakin vain oksensin siitä ja ei mitää hyötyy ollut. Pihalla koiran kaa mua alkoi oksettaa ja manasin että viel kun yrjö lentää, niin ompa mukavaa. Onneksi pysyi sisällä. Lauantainahan mä taas oksensin[:'(]

Mun taktiikka on että en ajattele ees koko synnytystä enää tai siitä että piru vie tule jo ulos. Kuitenkin keskiviikko on ylihuomenna jo ja tuossa miehen kanssa jo sessioitiin taas[:D]

Kirsikka86: Mulla on tota särkyy ollut koko raskausajan ja ei ees kirurgi ultralla mitää löytänyt[>:] Toi kipuilu on niin peestä, kun pitäs olla onnellinen jne... Eipä siinä enää nauti mistää ja toivotaan että vauva alkaa tulemaan pian ulos.

Pähkinäsuklaa pitäs takavaroida mun läheltä[:D][:D]
 
jaahas, laitanpas minäkin tänne jotain puumerkkiä tältä päivältä. tälleen mammalomalla on ollut rutkasti aikaa käydä vilkuilemassa teidän muiden mammojen elämänmenoa ja ihanasti täältä on vertaiskokemuksia saanut lueskella suppareista ja väliin tuskaisista päivistä... :)

turvotuksesta:
sitäpä sitä täälläkin, sillä tapaa että enää yhdet kengät mahtuu jalkaan. balleriinosita ja muista pikkukengistä joutu luopumaan jo ennen heinäkuuta. tietty jotain voi vaikuttaa toki toi luuston väljeneminen ja hintsua vaille viisitoista kiloa mitä tähän saakka on painoa ehtinyt karttumaan.. onkos muilla kenkäongelmia...?

pientä vaatepaskahalvausta meinaa iskeä joka kerta kun täytyis näyttää naamaansa kotooven ulkopuolella. ois kivaa näyttää edes joltain, eikä isolta tynnyriltä. uusia vaatteita ei viittis hommata, kun ei näiden mittojen kaa tartteis kai kovin pitkään enää kärvistellä...

ja hitsit täällä on nivelet hitsin kipeät välillä sormissa. voikohan sen pistää raskaushormoonien syyksi myöskin...?

tänään en hiivatti liiku enää mihkään kotoota. kävin jorvissa piikitettävänä - halusivat tutkia verestä jotain, kun esikoinen oli aikanaan syntymän jälkeen keltainen, että onko mun veressä jotain poikkeavaa.. liikkuminen teki sen verran tuskaa, että taidan lopun päivän viettää ihan soffan pohjalla...

ihanata tätä päivää kaikille! :)
 
Dalla: Mulla on paha kenkäongelma. nyt ilmojen viilennyttyä havaitsin, etteivät yhdetkään normaalit syyskengät (=umpikengät) mene jalkaan. Musta mulla ei juuri nyt ole hirveän turvonnutkaan olo, mutta toisaalta oon aina ollut huono jotenkin havaitsemaan turvotuksia itsessäni. Painoa on vähemmän kuin ennen raskautta, joten siitäkään ei voi olla kyse. Kai se jalka jotenkin laskeutuu, levenee, suurenee tai jotain hormonaalisista syistä ja sitten varmaan jotain turvotustakin on pakko olla. Kai se on pakko laittaa vaan sukat ja kesäläpsykät jalkaan sitten kun tästä liikkeellee lähdetään...

Se vähän kauhistuttaa, että jos jalka on muuttunut pysyvästi. Niinhän joskus käy raskauden jälkeen. Ei kauheesti huvita uusia koko kenkävarantoa ja eipä siihen kyllä oikein varaakaan olis.

PS. Mukavaa päivää kaikille! Se on kuulkaa jo syyskuun ihan ensimmäinen viikko lusittu! [:D]
 
pippula:
eiku peukut pystyyn että entiset kenkävarastot saadaan vielä käyttöön :) sormukset nakkasin kans telakalle parempia päiviä odottelemaan tässä pari viikkoa sitten....
 
No joo, nyt ois vähän parempi mieli. Ja mieli sellane jotta "no elämä on" [:D]

Mähän oon jo alkuraskaudessa ollu kipiä mahastani, maha oli sellanen hellä koko ajan noin 20viikoille asti. No neukkutäti laitto sen silloin liitoskipujen syyksi ja jotenkin olen nytkin ajatellu jotta kun maha on ollu kipiä kuten silloin alkuraskaudessa niin, että ois niitä liitoskipuja. Nyt kun sitten laitto mut sille lääkärille niin alko pelottamaan että mitä tää sit on? Tuskin mitään ja jos siellä on se rasittava koppava lääkäri niin se ei osaa kyllä sanoa juuta eikä jaata tähän kipuun varmastikkaan, no mutta toivon jotta tekee sisätukimuksen kovakouraisesti niin sais sit lähteä synnyttämään jo pian. [;)] torstaita siis odotellen [:D] oon kyl ajatellu jotta 16. tai 17.päivä ois hyvä päivä syntyä, että ellei tämä loppu viikko niin sit tähdätään noihin päiviin. [:D]

Mamma: meillä kävi isännän kanssa samanlailla, oon puhunu jotta mahaan ottaa kipiää kun on ollu supistus ja nyt kun eilen puhuin oikein supistuksesta niin toinen aivan säikähti jotta eihän niitä nyt vielä saa tulla kun ei vielä ole laskettu aika. No piti hälle nyt sit selittää jotta lapsi voi syntyä koska vain tässä 5viikon sisällä ja supparit on jo ihan normaalia näillä viikoilla ja ei heti tarkota että synnytys käynnistyis jos pari supistusta tulee. Eli siis joo, miehille pitää puhua asioiden oikeilla nimillä, eivät tajua muuten eikä varsinkaan mitään vihjailuja vaan suoraan pitää sanoa kaikki. [:D]

HaniMami: Sulla on hyvä taktiikka tohon SSS hyökkäykseen. Informoi sitten jotta tepsiikö se. [:D][8D]

Milamariaa: Kuinka saat nukuttua valot päällä? Mulla kyllä pitää olla niin pimiä kämppä kuin vain mahdollista, tai sitten pitää olla tosi väsynyt, että saan unta jos on valoisaa.

Naps-ääniä: Itse en ole vielä sellaisia ääni kuulluut, että odottelen kovasti koska mut sellaisella äänellä pelootetaan. Muuten kyllä pelkään et menee vedet kun vauva välillä velloo niin jotta ihme, että kalvot kestää.

Kaika: Hyvä jotta exästäsikin löytyy inhimillisiä piirteitä jos kerta hankala tapaus on ollut..

Eikös muuten nännien hierominenkin saata edistää synnytystä vai muistanko aivan väärin? Mitäs muita paikkoja piti hieroa joka saattaa aktivoida synnytystä?
 
Iltapäivää!

Nyt on koko päivä kulunut tän kakkublogin parissa, minkä löysin. Jos vilkaisette, niin varmaan ymmärrätte, että tekee mieli kakkua[8D][:D] http://ewelynin.vuodatus.net/blog/category/T%C3%A4ytekakut Ajattelin, että testaan vielä itse, että saisinko aikaiseksi täytekakun ristiäisiin, jonka päälle laittaisi tuon marsipaanin ja ostaisi sitten ruusut/vauvan/tossut valmiina päälle koristeeksi, että saisi itse tehtyä kakun, kun ei raaskisi millään uhrata sitä 50-100€ konditorian kakkuun. Ei se nyt niin vaikeeta voi olla[8|][:D]

Kirsikka: mullakin on ollut alkuraskaudessa tosi kipeä tuo alavatsa. Oli pakko lopettaa esim. farkkujen käyttö jo joskus rv 12, kun ne puristi liikaa. Sitten se kipukatosi keskiraskaudessa, mutta nyt 3 viimeisen viikon aikana palannut. Tuuhan kertoon, mitä siellä lääkäri sitten sanoi.

Tässä niitä hierontapisteitä: http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html Ja kyllä se nännien stimulointi pitäisi edistää.

Kenkäongelmat: jalan koko normisti 38. Kesällä ostin yhdet halavat tennarit, jotka on kokoa 40[:-] Toivon kovasti, ettei tarvii siirtyä pysyvästi kahta kokoa suurempiin kenkiin..'

Väsytys sss-taktiikka: huomisen ohjelma: Siivous (lakanat vaihtoon, imurointi, lattianpesu, vessa+ kylppäri kiiltämään) Saunaan->kylmäsuihku-> saunaan->kylmä suihku, Tulista ruokaa: tortilloita mahd. tulisella salsa kastikkeella ja sitten se peiton heiluttelu. Mies saa lisäksi tänään painella noita akupisteitä, mitä tuossa edellä mainitussa linkissä on. Jos ei huomennakaan lähde, niin annan luovutusvoiton maha-asukille. Olkoon sitten sisällä niin kauan kuin mieli tekee, tää mamma sit vaan kattelee leffoja+ leipoo kakkuja, eikä välitä enää mistään kiloista tai turvotuksesta mtn, eikä varmasti lähde enää näiden neljän seinän sisältä minnekään paitsi synnärille[:D]

Jees.. mukavaa alkavaa viikkoa! Koittakaahan kestää.
 
Oho!
3 tunnin iltapv. päikkärit [8|] Mitenköhän yön nukun..Dääm! Mies ei hennonut herätellä, kun viime yön nukuin kuulemma levottomasti. Pyörin ja hyörin jne.
Tulista tortillaa oli täälläkin tänään [;)] Tosin ihan vaan siks kun teki mieli, olen kanssa ottanut sen "-tuleeko kun tulee" asenteen, ja koittanut olla miettimättä koko asiaa. Perseestä vaan kun viestiä/soittoa pukkaa koko ajan jostain päin, ja ei auttanu mun puhelimen äänettömälle laittaminen, kun perhana soittelevat sitten miehelle. Anoppikin antoi taas viisaita neuvojaan ukolle, SSS [:D] Heh! Mies naureskeli,että eikös muista ettei niistä ole aikaisemmissakaan ollut apua, ja kyllä tässä ollaan jo kokeiltu kaikenlaiset ässät.

Voisin kyllä nukkua 24/7 ... ja nyt taidan kyllä vetää vaakatasoon uudestaan. Jalat on turvoksissa, ja kipeet...vähäsen huolestuttaa mistä moinen nyt, kun kuumina kesäpäivinäkään ei ollut kuin muutoman kerran, kun vesipulloa ei ollut matkassa

Kylläpä meni taas omaan napaan... KRRR!! Ja taas Puhelin soi, ja typeriä kysymyksiä satelee...saa nähdä millon ukkokin hermostuu.
 
Lokakuisista kyselen... Itsellä nyt 35+1..la 10.10.

Kauanko teillä on jo ollut noita kipuiluja? Ku tässä aina teitä seurailen, ja mielenkiinnolla oottelen, kenen vuoro aina tulee. Onnea jo saaneille ja kohta saaville [;)]

Omaa: Itsellä on nyt viikon verran ollut mm. alamahakipua..menkkamaista, kipeitäkin supisteluja, paineentunnetta, vihlaisuja ja  ihan tuolla "huulilla" tuntuu liikettä. Lisäksi huonoa oloa, pääkipua, mutta ei ummetusta.

Mietin vaan, että kauankohan noi sit jatkuu... [8|]
 
Iltaa täältä..

Labrassa tuli aamulla käytyä ja nyt on hommat hanskassa torstaita ajatellen.

Dalla
Vaatteiden kanssa täälläkin on tapeltu. Äiree oli tehny mulle housut sen sammareista ja vanhasta t-paidasta. Henkselit niihin oli pakko laittaa mut eipähän kiristä. On nätit ku tiskirätit mut ei haittaa..

Niveliä särkee etenkin aamuisin, sormijumppaa vaan ni se on ainakin mulla auttanut. Liitoskipuihinkin venyttely / sammakkoasento auttaa toisinaan. Tosin nyt on paikat tuolta alhaalta ollu senverran kipiänä että välillä pistää oikein kunnolla puhalluttamaan.

Tänään sain laitettua noi vaunut kuntoon, niistä laitoinkin kuvan tonne hankintaosioon. Lauantaina keittelin ekan tuttisopan ja pakkasin sunnuntaina tutin, pari pulloa, nännikumit ja maidonkerääjän sairaalakassiin.

Tänään kävin kaupassa ostamassa vimoset tarvikkeet olin ihan hukassa, korvikkeita oli vaikka kuinka montaa sorttia, samoin liivinsuojuksia, vaippojen kohdalla meinas tirahtaa itku. Ostin sitten pari purkkia Nan 1stä, rainbow-kertissuojia ja Pampers newBaby 2-5kg/1/newborn vaippoja 27 kpl paketi. Outoa että ton pienen paketin vaipat maksoi 0,18 snt kpl mut 48 kpl paketin samat vaipat ois maksanu 0,23 snt/ kpl.. Outoa, musta ainakin..

Nyt illalla iski makeanhimo aivan valtavana... Tekee mieli omenahilloa, ja mietin et minkä kanssa sitä söisin. Ukko meinas saada hepulin kun tos puoltuntii sit tungin pannarin uuniin. Nyt meen ottaa sen sieltä pois ja vedän kunnon satsin pannaria, omppohilloa ja kermavaahtia iltapalaksi [:D]
 
Juupa juu... Tahtoo nukkuu ja mä en oo koht 6h saanut nukuttuu[:@]  jotain 00:10 mentiin nukkumaan ja ei jumanskekka mun olosta mitää tullut. Nyt sitten alkoi keuhkoihin sattumaan toi yskiminen. Minä en saakutti siirrä mun synnytystä! pakko mies herättää, kun sattuu niin vasempaan puoleen että saa hieroa. Ite monta kertaa sanonut että herätä jos tulee jotain[:D]

Olispa ees suppareita ja kunnon semmoisia[:(]  Jotain kipuja oli vähä aika sitten, mutta nyt ei taas mitää suurempia. Miehen kaa käytii kunnon kävelyt tuossa, mutta täytyy näyttää tota hieronta linkkiä sille. Voisin sanoa että onneksi poika ei oo kotona, niin ei tarvi sitten olla silleen aktiivinen. Voi maata vaa ja manata hiljaa oloaa.
Eilen jo lähti äänikin melkein kokonaa pari kertaa saakutti soikoo...
No yritys ööö kolmas tuon nukkumisen kanssa.
 
Takaisin
Top