Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

Minzkuli aiemminhan mulla oli noita maha pinkee olotiloja jotka sitten katottiin supistuksiksi ja jäin sairalomalle töistä vähän aiemmin. Mutta nyt on ollu tosiaan hankala kun ei ota oikeen selkoa mikä ton olon tekee(ei oo mihin verrata). Siihen tulokseen kuitenki tulin että osa tästä pinkeilystä on varmaan taas supistuksia ollut (ei kipeitä, maha vaan ihan pinkeenä välillä) kun näitä reisien oikkuiluja on ruvenut nyt viime päivinä tulemaan muutamaan otteeseen samoihin aikoihin. Eilen ihan miehelle asiaa ihmettelin ja koitin selittää jalkojen tuntemuksia[:D][:D] kun se puolestaan ihmetteli miksi mä kävelen koko ajan ympäri huushollia[8D][8D]

Kirsikka86 täällä kans huomaa että kotona oleminen alkaa jo käydä työstä ja olla tylsää kun miekin ihan vaan huvkseni jo täällä siivoilen paikkoja uudelleen ja uudelleen! ennen sitä jakso vaikaka töllöä kattoa töitten jälkeen mutta nyt tuo sohvakaan ei jaksa houkutella, eikä kyllä töllökään. Pitäneeköhän mennä kirjastoon? jos pari kirjaa hakis lainaksi ja lueskelis paremman puutteessa vaikka niitä välillä[:D]

Mulle on alkanu nyt tulemaan kans ihan kunnolla noita liitoskipuja ja ai tsiisus.....pakko oli kuitenki päästä iltamissa vähän käpöttelemään ulos kun aurinkokin näyttäyty vihdoin... onneksi koira tajus kans jolkutella ihan rauhassa vierellä eikä höseltäny, ja kiltisti odotteli aina kun hidastin välillä vauhtia, sissinä irvistäen jatkoin aina matkaa [8D] pitkää lenkkiä ei kyllä enää pysty tekemään, tai menis ainaki yks elämä jos lähtis tuonne pururadalle [8|]
 
Piia84 Täällä kanssa ihan sama juttu, jäin ton pinkeilyn takia saikulle jo heinäkuussa. Nyt on kanssa pari päivää ollu ihan tajuttomia liitoskipuja, tuntuu että haarat repee kahtia. Varsinkin sängyssä kun kääntää kylkeä ni voi jösses sitä kipua, kun pitää kuitenkin vähän jaloilla ottaa vastaan.

Noh 4 päivää onneksi enää toivottavasti jäljellä [:D]
 
Minzkuli, nii muistelinki et sulla oli käynnistykseen aika mut miks? sitä en enää muista. [:)] voi että, mulla olis LA ton 4 päivän päästä, toivottavasti syntys. samoja kipuja ku sulla ja yöt yhtä helvettiä ja päivät myös, kävely sattuu ja varsinki ylösnouseminen. inhottaa.. tsemppiä sulle sinne..! 
 
Aarg tätä oloa... Koskee mahaa, selkää ja kylkiin. Mikää asento ei oo hyvä[:'(] Kai tota rakasta panadolia täytyneen ottaa. Tahtoisin nukkua, mutta ei piru vie nukuta...

Minzkuli ja H1987 yhdyn teitin kipuihin... Päällä seisontaa en oo viel kokeillut että loppuiskohan kivut siinä asennossa.

auh auh auh... Kipu kipu....
 
H1987
Mulla on sektio 9.9. RV 39 Vaavi kun on perätilassa. Eli viikko ennen LA. Pitää nyt vaan toivoa ettei käy niinkuin kaverille et mukula heittää voltin pää alespäin ja heidät passitettiin takaisin kotiin. Tosin se ylilääkärin kommentti mun lantiosta että normikokoisen lapsen PITÄISI mahtua tulemaan ei oikein saanu mua vakuuttuneeksi että alateitse haluisin lähteä yrittämään.
 
Taas sunnuntai[:D]

Aika kuluu edelleen samaan aikaan hirmuista vauhtia ja käsittämättömän hitaasti.. Ihmettelen, että mihin se 9kk katosi ja samalla nää korkeintaan kaksi jäljellä olevaa viikkoa tuntuu iäisyydeltä[:D] Oon ihan varma, että jos osaisi vaan hetkeksi hellittää tästä odottelusta ja jännityksestä+ yrittäisi vielä nauttia, niin johan alkaisi tapahtua, mutta ei nää kiputuntemukset anna oikein periksi sille, että unohtaisi olevansa raskaana, eikä varsinkaan tämä maha ja tämä liikkuminen näin kömpelönä[;)]

Minzkulilla on ensi viikolla sitten jännät paikat. Ja taitaa muillakin olla, kun lasketut ajat alkaa paukkua rikki. Eikös monella ollut neuvola silloin 7.9 ja olikos muilla sektioita?

Mitäköhän Jännälle kuuluu? Varmaankin on jo nyytti sylissä tuhisemassa[:)]

Kaika: täälläkin vaan nukuttaa ja on nälkä, erityisesti herkkunälkä. Todellakin ärsyttävää, kun vointi alkaa oleen sellainen, ettei jaksa tän mahan kanssa enää puuhastella, vaikka mieli tekisi, tehdä vaikka mitä ja lähteä vaikka mihin.

Emcy: jokos on tuntemuksia[;)]

H1987: täällä kanssa oli eilen itkuinen olotila, kun tuntuu niin toivottoman kipeältä välillä, mutta mistään selkeistä suppareista ei oo tietoakaan[:@]. Eikä yhtään helpota, että mies puhuu välillä, että voisi vielä pari päivää olla tulematta, että saa pari työjuttua valmiiksi ennen syntymää[:@]

Illat alkaa oleen aika tuskaista aikaa, mutta sitten saan panadolin avulla unen ja nukun ihan hyvin tänne aamuun asti, joskin yöllä on ihme möykät mahassa ja uni on sellaista puolihorrosta. Pikkuinen ei taida vieläkään ymmärtää, että se uloskäynti on tuolla alapäässä, vaan nytkin yrittää pungeta itseään kyljestä läpi. Huomaa kyllä, että painoa alkaa oleen sen 3,5-4kg[&:] Aamupäivisin vielä jaksaa, joten täytyypi kohta aloittaa puuhat.

Tekee mieli mustikka- tai omenapiirakkaa. Alkaisikohan leipomaan vai jatkaisiko vielä unia[;)]

Joka tapauksessa taas ollaan kaikki eiliseen verrattuna päivä lähempänä h-hetkeä[:)]

Kaikille tuhisijoiden kanssa jo oleville tai heitä malttamattomina odottaville ihanaa syyssunnuntaita!
 
Huomenta täältäkin!

Maistuipas uni makiasti. Ja suurempi kipu näyttää keuhkoista ja henkitorvesta väistyneen.
Hyvä minä, että jaksoin levätä![:)][:)]

HaniMami: Sun viestisi oli mukavan leppoinen. Täällä on ihan samanlainen fiilis tän raskauden suhteen.
Ja mä äänestän omenapiirakan puolesta[8D][8D]. (pitääpä ottaa sulamaan illaksi täälläkin..)

Tänään ajattelin tehdä (en tässä järjestyksessä):
* kuoria itseni
* hoitaa hiukset
* ottaa jalkakylvyn
* rasvata itseni
* laittaa kasvonaamion
* ottaa piiitkän suihkun
* keittää teetä
* lukea Puhdistusta
* chillata
* hakea pojat kotiin
* ajalle karvoitusta niin hyvin kuin mahdollista
* antaa perheen syödä epäterveellisesti makkara-lihapulla-perunat[8D][8D][8D]
* joogata
* kirjoittaa päiväkirjaan tilannekatsauksen
* soittaa ystävälle
* kastella kukat

Tekee terää tän 1,5 vrk:n nukkumis-hikoilu-potemis-setin jälkeen.

Jään kuulostelemaan teidän muiden uutisia.

p.s. seuraava "kiva" synnytysaika olisi klo 7, 8.9.10[:D]--> siihen sitten panokset seuraavaksi.
 
Hohhoijaa, olipa yö. nukuin ihan kohtalaisesti mutta harotussupisteluja tuli ja meni ja ne piti sellasessa puoli horroksessa. Alkaa tekemään noikin jo kipeää...no kuitenkaan mitään ylimäärästä ei tapahdu ennen laskettua aikaa eli voisin antaa nämä sellaselle joka suppreita tarvis ja voisin ottaa ite ne vastaan takas kun ois vasta tosi kyseessä. Huomenna oiskin sit vaavi täysaikanen jos syntyis, eikös se nyt niin ollu jotta 37viikosta eteenpäin raskaus on täysaikainen!?

Likka sit sai syndelahjas tädiltään jättitrampoliinin, ja mä en kestä. Mä siis inhoon tai oikeastaan pelkään jotta miten likka itsensä siinä loukkaa ku on muutenkin hieman tuollainen tapaturma altis. Ja totta siinä ei ollu turvaverkkoa joten se siihen on pakko ostaa ennen kuin annan siinä hyppiä. Ois nyt keksiny jotain muuta lahjaa ku tuollaisia, mihinkähän sen oikee edes laittaa talvisäilytykseen!?

mulla oli eilen ihanan kevyt iltapala, alko tekemään mieli nakkitaskuja ja eikun klo 22.30 söin sit hyvällä halulla uunista kuumia voitaikinaan käärittyjä nakkeja ja sulatejuustoa päälle.nam nam ku oli hyvää [8D] neuvolan puntari varmaan kiepsahtaa ympäri ku astun siihen huomenna, tuntuu jotta mahaan mahtuu ruokaa ihan toiseen tyyliin ku aiemmin, varmaan vauva laskeutunut niin jotta mahalaukulla enemmän tilaa. pelkään vaan jotta kun kiloja tulee niin tiedän jotta ne ei multa lähde ihan noin vain vaan työtä pitää tehdä, aineenvaihdunta kun ei oo mikään hyvä ja muutenkin kaikki kilot on ollut aina vaikea tiputtaa. No pitää vaan synnytyksen jälkeen heti alkaa kävelemään ja tarkkailemaan syömisiään.

Sunnuntaita kaikille, mä varmaan pyörin täällä vähän väliä tänään jos tulis uusia uutisia synnärille lähtiöistä tai jopa vauva uutisia. [;)][:)][:D]
 
Huomenia täältäkin...

Lisään tän taulukon myös tänne kun se jäi tuolla lähdön tunnelma topicissa vähän jalkoihin [:D] Täydennyksiä siihen otetaan mielellään..

Nimim.........LA....................Sektio/Käynnistys......................RV........................Missä

Minzkuli............16.9....................Sektio..................9.9..............................39+0......................Hyvinkää
Pippula............. 9.9.....................Käynnistys...........9.9...............................40+0......................Turku
Nopponen..........11.9....................Sektio.................8.9...............................39+4......................Seinäjoki

Taas viimeyönä tuli nähtyä jotain outoja unia mutta aamulla niistä ei sen tarkempia mielikuvia ollutkaan. Heräsin 6 aikaan pissalle ja kun pääsin takas unenpöpperössä sänkyyn niin tuli paha olo.. Mietin jo et täähän on kun alkuaikana et pitääkö tästä nyt oksentamaan lähteä. Onneksi NukkuMatti tuli ja vei pahanolon pois.

HaniMami
Täällä ihan samat fiilikset, 9 kk mennyt melkein kun siivillä ja nyt ei millään jaksais odottaa tätä muutamaa päivää. Mä oon kyllä niin kärsimättömien kuningatar ettei mitään tolkkua. Pitäis vaan kalenteria buukata täyteen ohjelmaa niin menis aika nopeemmin mut mitä täs tän pötsin kanssa pystyy muka niin kovin enää tekemään.. Tänään mennään onneksi herkuttelemaan Tädin synttäreitä ja illemmalla pimun pitäis tullakkin sit taas äidiltään kotiin kiukuttelemaan.

Jaksamisia kaikille, palataan taas illemmalla [:)]
 
Termos! (siis mistä hitosta tuommonen tuli mieleen?!)[8|]

Täällä taasen yhteensä 4,5h yöunet, klo.5.30 otti jo niin paljon aivoon,että kävin tunnin kävelylenkin. Tuli mietittyä maailman asioita, ja itkettyä kunnolla. Aamulenkillä ei tullut vastaan kuin 2 koiran pissittäjää, ja sammunut känniläinen. Tunteen purkauksen jälkeen Kömmin takaisin sänkyyn ja otin pikku tirsat. Supparit tuntuu ristiselässä ja "Siellä"..aina välillä..ottaa noista selkoa. *PAHA Sensuuri*
Söin äsken tuhdin myöhäisen aamupalan, ja nyt aijon vetäytyä takaisin sänkyyn peiton alle.

Tuo ukkokin ketuttaa älyttömästi... päästi semmosen sammakon suustaan eilen kaverilleen, että jösses... "Ei tässä mikään kiirus ole, 2 viikkoa se kuitenkin yli ajan menee." Kylläpä piristi niin saastamoisesti mielialaa [:@][:(][&:]
Mutta ei MIES voi ymmärtää miltä viimeisillään raskaana olevasta naisesta tuntuu, parin kuukauden kipuilujen jälkeen [&o][8|] Vai??!!!
Itku herkässä, pinna kireellä ja sitä rataa...


Menipä taas valitusvirreksi ja ihan omaksi navaksi.... Sorge!

Yritys Hyvä Kymppi....Koitan etsiä tästä päivästä jotakin positiivista....Kuten päiväsauna YKSIN tuoksujen ja kasvonaamion kera [;)][:)]


Ps. Tänään on se "maaginen" Laskettuaikani.5.9. [>:]
Pps. Jännän tilanteesta sen verran kuulin...supparit ei oikeen ota pysyäkseen ja antibiootti aloitettu. Toivottavasti olisi jo syntynyt,eikä pitkittynyt tuo maratooni [&:][:(] Ihan mielipaha hänenkin puolesta.

eee...ööö...nyt katkes...katsellaan myöhemmässä vaiheessa.
 
Viime yö... pääasiassa sain nukuttua todella hyvin sillon kun vaan nukuin. menin puolen yön jälkeen sänkyyn lueskelemaan ja luultavasti siinä yhen maita sammuttelin valot. heräsin puoli neljältä veskiin ja kävin kuumana miehelle että sietää saapua unten maille senki ettei nuku koko sunnuntaita [:@][:@], no sittempä yllätti nälkä! [:D] ja eikun syömään: kolme isoa ruisleipää banaani ja nektariini ja sitten taas lueskelemaan sänkyyn.. nukahin joskus kuuden pintaan ja koirat herätti sitten aikanaan ylös. Keittelin itelleni lämmintä kaakaota ja söin kaksi mojovaa pullaa [8D][8D] että se siitä kaurapuurosta enää tälle aamua... seuraavan kerran syön vasta iltapäivällä, perhana...

Iki-ihanat raskausarvet tuollon kun kävin veskissä yöllä niin huomasin peiliin kattoessani että (*pahasana!*) mullehan on tullut tuohon häpyluun(karvotukseen) eteen jumalaton raskausarpi!! piti ihan mieheltä kysyä, se kun sinne näkee paremmin [:D] että näinkö mä oikein?? että liitoskipuja tosiaan kun sieltäkään ei iho pysy matkassa kun lantio (perse) leviää...

Ystäväkin pääsee ehkä tänään kotiin sairaalasta nyytin kera!! [:)] harmittaa ihan kun ei pääse enää täältä siellä asti käymään [>:] Oli joutunut sitten kiireelliseen sektioon kun sydänäänet ruvenneet tipahtamaan. Kalvojen puhkaisun jälkeen oli avautuminen edennyt todella nopeaa, mutta lapsi ei ollunna laskeutunu jne. Kaikki kuitenkin voivat todella hyvin [:)][:)]

Jospa tästä nyt lähtis, ja koittas tehä jotain hyödyllistä.... en tiiä kyllä vielä mitä, mutta jos tuolla sohvalla enste vähän miettis... palataan asiaan!

Ja hyvää sunnuntaita!
 
Heiiiipäti hei!

Mamma: mulla sympatiat niiiin sun puolella.
Laitan pikapostissa supistuksia ja kalvojen puhkeamista nyt samoin tein.
Noista ukkeleista- en usko, että me kaksi eri lajia voidaan koskaan täysin ymmärtää toisiamme, eikä varsinkaan näin raskauden loppuvaiheen meiningit voi koskaan mennä miesten ymmärrykseen, oli se sitten sadas tai eka lapsi.
*voimahali*

Minzkuli- Kuulostaa järkevältä täyttää kalenteri viimeisille päiville- muista nyt kuitenkin levätä varastoon myös, eikö?!

Kirsikkallakin täysiaikainen raskaus- onnittelut!
Toivotaan tosiaan, että kun ne supistuksen alkavat, olisi tosi kyseessä. Ettei viikkokaupolla tarvitse kärvistellä[:'(].


Yllätyksiä tähän päivään- mies ehdotti uhrautumista [;)][;)].
Ja jos tästä ei mitään vaikutusta ole- tässä talossa ei kyllä peittoja heilutella ennen synnytystä.
Tarkoitan, että olihan se ihan kivaa, mutta c´mon- asennon vaihtaminen hankalaa/kivuliasta, mies varoo liikaa, valasfiilis itsellä, vauva yrittää (just ennen orgasmia) suoristaa kinttujaan jne....

Taidan jatkaa chillauksella ja kait sitä pitäisi raapia jotain ruokaa suuhunsa...ei oikein maistu mikään edellispäivien herkutteluiden jälkeen.

Palaan seuraamaan tilanteiden kehitystä..
 
Heippa syyskuulaiset!

Tulin Purrin puolesta ilmoittamaan, että heidän kaunis prinsessansa on saapunut maailmaan! "Nauraen" maailmaan saapunut kympin tyttö syntyi tänä aamuna klo 8.37, painoi 3870g ja pituutta hänellä on 52cm.

Purri ja perhe voivat hyvin :)

Jaksamista muillekin vielä odottaville, ja onnea ihanuutensa syliinsaaneille!
 
Voii, Purrikin [:)] Ja taisi tulla juuri sopivasti, kun eivätkö ne isänsä kanssa sopineet, että "ennen sunnuntaita ei saa syntyä!" [:D] Hihhih, taitaa olla täsmällinen tytteliini heillä! [8D]

Ajatukset ovat ihan puuroa.. En tiedä mitä kommentoisin. Omaa napaa en edes viitsi vuodattaa, kun on pelkkää peruspälätystä [:D]

Täällä tulee enemmän käytyä nyt tsekkaamassa muiden tilanteet ja onko vauvoja tullut kelle [:)]

Jos nyt menisin rakastelemaan tuota jääkaappia [:)][:D] Alkoi tehdä mieli ruisleipää, kun joku siintä mainitsi!
Supistuksellista sunnuntaita kaikille (täysiaikaisille)!
 
Nyt on possuteltu.. Grillisipsuja, pikkasen suklaata ja omenaa. Pojan matka tampereelle ei sujukkaa kovinkaa hyvin. Raukka kuulemma oksensi autoon ja sitten mies ajoi viel 25km ylinopeutta sen takia että pääsis nopeasti huoltsikalle. Kysessä moottoritie viel, niin ei pysähdyksiä muuten ois pystynyt tekee.No onneksi oli ymmärtäväinen konstaapeli kuulemma. Toinen parkuu takana kauhuissaa oksennuksissaan[&o]

Yhdes koos täällä vaa mennää ja ei mitää kummempaa, kun normi kipuja vaa. Miehen kaa tuossa alkupäivästä peitto heilunut[;)][;)]
Mä tässä kattelen nauhalta Tohtori tuli kaupunkii ja inhottaa, ku tekstitykset ei kunnolla toimi[:'(] MTV Sarjalta toi tuli yöllä.
 
PlopPlop!![;)]
PojanÄitee??!!
Veikkaan että mulla menee yli sen pari viikkoa... Jatkan Sunnuntai mässäilyä ja soffailua [:)]
 
Nii just ploplop!

Täällä kans asennoiduttu odotukseen, joka jatkuu ja jatkuuuuu..[;)]

Nautin nyt siitä, että ei tarvi levätä ja potea..ääni on painuksissa, mutta sehän ei estä pikku puuhastelua.
Nii- ja se oli sitten vika kerta muhinointia ennen synnytystä--> ei ainuttakaan supistusta! Itseasiassa musta tuntuu, että kaikki oireet meni sen siliän tien.

Ja tosiaan taitaa olla laitoksella- voi että!

Ny katoo ajatus....joten moooi!

editedit: ny toi ukko on tulossa kipeeks...
 
[:@][:@][:@][:@][:@] Mulle iski räkätauti sitten......... Eikä vauva oo ilmeisesti halukas tulemaan ulos, vaik oon kävellyt, siivonnut ja tehnyt ruokaa... No pientä hermopurkausta[:D]  Mies saakutti ylimääräseen yövuorookin,vaikka huomen alkaa loma. Olis ollut kiva olla sen kainalos yms, ku nyt kipeekin olen. Sanoin että saa hyvittää tämän. No jos pikkuinen haluis tulla yöllä[:D]
 
iltoja vaaan!!!

täällä jatketaan supostelua[:@][:o].... katotaan kuin käy, et saanko nukkua koko yön vai tuleeko lähtö....
aamulla joka tapauksessa on tohtori ja sit selviää et aletaanko käynnisteleen vai odotellaanko omatoimista tapahtumaan. JÄNSKÄTTÄÄ ihan pirusti.[&:]
Purrille kovasti paljon onnea uudesta tulokkaasta[:)]
 
Takaisin
Top