Syksyisen Sekavat Sepustukset 1.9-->

Milamariaa: Kuulostaa kovin lupaavilta [:)] Onko siis kauanki jo tullu? Mulla kerkes sillon tunnin tulemaan 5min välein ja ottivat sisään sairaalaan [:)]

Tiitiäinen: Eiköhän ne ota sut sinne sisään.. ota vielä joku teltta tms. mukaan, et näyttää siltä, ku aikoisit leiriytyä lähistölle, jos eivät ota [;)]

Meiä neiti on nukkunu nyt 3h putkeen.. jännityksellä odotan meinaako vielä pitkään nukkua ja kuinkas paljon tänä yönä valvotaan [&:] Vähän kyl väsyttäis itteeni jo nyt, mut pakkohan toi neiti on herättää tuolta pikapuoliin, ettei se saa sit nälkäkiukkukohtausta joka kestää sen tunnin ennen ku tajuu alkaa syömään...

Edit: niin siis ja tänään neiti oli hereillä 3h putkeen ja söi varmaa puolen tunnin välein [:-]
 
Täällähän pulistaan niin jotta ei peräs meinaa pysyä. [:D]

Pieni iltalenkki tehty ja keittiönkin sain siivottua! Nyt odottelen huomista hyvällä mielellä!(kunnes tajuan jotta kuitenkin on jääny jotain tekemättä, toivottavasti ei)

Kaika: Juu vähän paremmalla mielellä täällä ollaan, ei jaksa kiukuta kauaa asiasta jolle ei voi mitään!
kuinka nuon kauan jaksat kävellä, kunnia sulle siitä. [:D]

"sähkö"/hermo-iskut oikeassa jalassa vaivaa täälläkin, pöntölle istuminen teettää tuskaa sen takia.

Häpyluu särky: juu kyllähän se lämpöpussi auttaa, mutta pitäis ottaa mikro viereen jotta sen sais lämmitettyä kun ei jaksa nousta sängystä niin usein.

Milamariaa: Hyvä jos pystyt ottamaan ex-anopilta tuollaisia kommentteja vastaan ilman suurempia vastalauseita, minä olisin varmaan jo vetänyt kauheet raivarit tuollaisista kommenteista.
Näyttäis sulla lähtö lähenevän...tsemppiä! [:)]

HaniMami: Oliko hyvä leffa?

Tiitiäinen: ihana koira teillä! :) meidänkin koira söi kaikkea mahdollista ja mahdotonta, ainut mitä ei syönyt oli salaatinlehdet

Custos: Nam mustikkapiirakkaa [8D]

On jotenkin outo olo, väsyttää mutta ei viitsi pötköttääkään...levotonta oloa siis!

Supparituulia kaikille niitä tarvitseville!!! [;)][:D][:)]
 
Minä kun en yhtään tiedä pitäisikö jo soitella sinne [:D] Saunassa en tuntenut supistuksia paljoakaan vaan heti kun viileni/viilenin niin alkoi taas tulemaan.. Nyt mulla menee tuo kello tuossa vieressä ja minusta tuntuu, että väli on venähtänyt ainakin 7 minuuttiin :/
Huomasin, että aina myös kun innostun niin tulee supistus :D Tai siis kun luin *Tiitiäisen* koirasta niin alkoi taas supistaa [:D] [:)]
Ja seisominen lisää myös niitä ja tihentää väliä. En siltikään vielä usko, että pitää soittaa..
Niin, nyt on tullut jotenkin säännöllisesti pari tuntia, siis niitä kivuliaita.. Muuten maha on nyttenkin pinkeenä muttei satu. Eikö niitä pidä tulla levossa 5 min välein kunnes voi soittaa?
Sauna teki kyllä hyvää, ei voi olla enää puhtaampi olo [:D]
Joo, kellon mukaan n. 7-8 min välein tulee kivulias ja pari ollut jo hieman voimakkaampia, toiset laimeampia.. Nyt on tainnut väli mennä jo 10 min..

Yökkis mitä hampaita tuolla nuorennusleikkauksessa tv:ssä! "Tämä hammas on niin mätä, että murenee.." Hrr..

Nyt ei kyllä pysty keskittymään mihinkään, taidan mennä hakemaan jääkaapista jotakin..
 
Iltaa!

Ei auttanut leffakaan[;)] Käytiin katsomassa The last airbender 3D, ei se nyt niin mun juttu oo muuten, mutta ihan sama mikä leffa, niin jos on 3d, niin voin kyllä mennä. Yhden kerran leffan aikana meinasi alapäähaljeta ja tuntui, että jotakin taas valahti housuun, mutta eipäs muuta.

Kaikalle pitikin kirjoitella, että kyllä täälläkin sellaista ihme pistelyä tuntuu välillä siellä missä oletan sen kohdun suun olevan.

Milamariaa: jänniä juttuja! Tsemppiä[:)]

Olikohan Tiitiäisellä nyt sitten lapsivesi mennyt?

Minzkuli: kirjoittelehan sitten raporttia, kun ootte kotiin päässeet ja ehdit/ jaksat[:)]

Nyt kinkkupiirakkaa, tein valmiiksi jo ennen leffaa näin lauantai-illan kunniaksi. Tää on jo kolmas mahdollisesti viimeinen viikonloppu miehen kanssa kahden[:-][:D][:D] Jos nyt ensi viikonloppuun mennessä jotakin tapahtuisi, vaikka sitten lääkkeiden avulla. Taidanpa sytyttää kohta pari kynttilää ekan kerran syksyn kuinniaksi.. Mies saa pelailla tänään pelejään, saa nähdä mitä keksin itselle, kun ei oo kun yksi telkkari[8|] Mutta kun kerran ei oo vieläkään muuta tekemistä, niin saapa nyt sitten pelata.

Huomiseen!
 
Ps. Kirjoitin sitten tänne noita suppari-juttuja pari, sorry! Siirryn jatkossa kirjoittamaan tuonne Joko Nyt.. [:D][8D]
 
Milamariaa: tuskinpa se on nii justiinsa mihin osioon niitä kirjottaa [:D] Kirjotat sinne minne muistat [:D][:D][:D]

Meillä onki neidin kanssa tämä ilta/yö ihan keskenämme.. mies joutu lähtee auttelee kaveriansa jossai jutussa ja sano et siinä sit kestää, et tulee aamulla.. Olin kyl vähä ihmeissäni, ku kuulin, mut en jaksanu alkaa urputtaa.. Saa syyttää ihan itteensä, ku on huomenna ihan poikki.
 
Täällä pikaseen! meiltä otti ja hajos kone, joten nyt pikaisesti kamun koneelta kirjottamassa[:)] saadaan uus kone luultavasti heti maanantaina joten tulen sitten taas ja lueskelen ihan ajan kanssa kaikki läpitte. Täällä kuitenkin kaikki ok. harkkasuppareita on alkanut tulla jne.

JA ONNEA NYT TÄMÄN KAUTTA KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE!!!
 
Iltaa!!

Pikaseen ilmottautuu että hengissä ollaan, sairaalasta kotiuduttu ja mukavasti alkanut elo kotona, mistä nopsaan tuolla toises topicis kävin rustaamassa..

Milamariaa: Ohhoh, aikamoisia juttuja sinäkin exsäsi äidiltä kestät.. en tosiaan ihmettele jos joku kerta vielä kilahdat, kunnolla [:D][:)]

Auts! Tuntuu et aivastin just leikkaushaavan auki, unohtunu ottaa nuit särkylääkkei täs touhutes ja meinaa kostautua.. Ny alkaa tyttöki heräileen syönti puuhiin, eli toiseen kertaan paremmal ajalla........


Toivottaen kaikille halukkaille suppareita, vesiä sekä vauvoja ja jo vauvan hakeneille ihanaa vauva-arkea!
 
No, jos teitä ei haittaa niin kirjoittelen näihin kumpaankin :D

Juups, auttaisiko jotakin muka särkylääkkeet suppareihin? [:D] Mulla ei edes ole täällä sellaisia lääkkeitä, joita voisi raskaana syödä.. Aspirinia, panacodia ja buranaa löytyy.. Mutta ei tietenkään panadolia :p
[:D] Mulla ei ole tehonneet särkylääkkeet edes päänsärkyyn niin miten joku panadol voisi viedä supistuskivun pois tai edes hellittää sitä? [8D]

Mietin tässä josko soittelisin kohta kyytiä.. Aina kun supistus häipyy niin olo helpottuu ja kun supistus tulee niin olen jo melkein soittamassa kyytiä.. Ehkä tämä tästä etenee vielä [:D][:D]
Olisi vaan ollut kiva nukkua mutten usko sen onnistuvan enää tänään elleivät nämä supparit muutu lievemmiksi.
 
Huomenta!

Täällä on ollut tapahtumien yö, lisäkuulumisia odotellessa! [;)][:)]
Yön nukuin hyvin, kerran vain vessassa ja nyt virkeänä ylhäällä. Aamupalaa ja kahvia, sitten paikat kondikseen ja saa odotella synttärivieraita! Päätin jotta ens yönä tai huomenna on hyvä päivä lähtee synnyttämään, tyttökin lähtee illalla mummulaan pariksi yöksi niin olis niin hyvä kun ei tarvis sen hoitoja murehtia! [:D]
 
moroo kaikille!!!

taas meni kaikki sitten uusiks . mies joutu to yönä sairaalaan ja nyt sitten jotain tulehtuneesta hampaasta johtuvaa verenmyrkytystä epäillään eikä varmaan pääse ees ens vkoon kotiin...LA 16.9 . itkeny huttanu yksikseen kotona tätä tuuria että miks helvetti just nyt???!![:@][:@][:@][:@]

eilen maha kovettui kivi kovaks jo monta kertaa pvässä(kivuttomia) ja yöllä alkoi tosi kipeitä (tuntu häpyluussa asti ja tuli sellanen tunne taju lähtee ku sattu prkleesti) heti aamusta tänään kauheet kivut joka puolella (enemmän nuissa luissa)

kaikki kauheeta säätöö kun ei tiedä pääseekö mies synnytykseen mukaan kun kipeenä ja mä huonosti nukkuneena/syöneenä oon hukannu viimesetki järjen hivenet pääkopasta. mies melkeen itki sitä jos ei pääse synnytykseen mukaan ja ku lääkärit monen operoinnin jälkeen ei vieläkään kunnolla tiedä miks miehen vointi edelleen niin paska.

miks miks miks miks??????!!!??!??!??!![:(][:(][:(][:(]juuri nyt
 
Voi Lasi: Elämän ajoitukset on omituisia, mutta asioilla on tapana järjestyä ja tässä on vielä hetki aikaa. Pidät nyt itsestäsi ja vauvasta huolta - miehesi on hyvässä hoidossa sairaalassa. Voimia!
 
Voi Lasi! Kovasti VoimaHaleja!

Tuntuu olevan hiljaista tällä sektorilla, kun joko elellään vauva arkea tai sitten ollaan "noutamassa" vaavia kotio [:)]
 
huh huijakkaa, tytön synttärit vietetty ja tyttö lähti mummulaan pariksi yöksi. Nyt olis vauvan hyvä syntyä mutta eipä ole mitään oireita siihen viitaten, eli odttelua, odottelua ja odottelua vielä. Tuntuu aika vain niin pitkältä vielä kun niin moni muu on jo saanut vauvan.

Nyt vähän iltapalaa ja saunaan...ja on kyllä niin kova väsy, että taidanpa mennä nukkumaan jo yhdeksältä..
 
Hep.

Nyt kahvitettu lähes kaikki mahdolliset...
Uteliaita silmäpareja on käynyt putkessa kattelemassa tulokasta.

Isoveli on huudellut tulevaa nimeä pitkin kyliä... vaikka kuinka sanottiin että on salaisuus vielä.[>:]
No mutta hän näki asian tärkeäksi joten annettakoon anteeksi[:D].
Isoveljen tehtävät ovat tärkeitä ja vastuullisia[;)][;)]

Mieletön tohina täällä, yksi jos toinenkin supistelee jo ihan kunnolla.
Soitelkaa ihan kyllästymiseen asti sinne synnärille jos epätoivo iskee!!!
Meikäläinenkin meni vaan lääkehuuruista yötä viettelemään ja aamupalalle,
sainkin sitten samassa rytinässä vauvankin[:D][:D][;)][8D]

Lasille
voimia kovasti!!!

Meillä alkaa vauvalla iltatohinat ja tissitankkaus, viimeyönä nukuttiin 5tuntia putkeen[:)]
Täksi yöksi on sama tilaus...
Tosin ensin kuolaan jaakko varpusta ja mustan helmen kirousta töllöstä
(sen jälkeen kuolaan sitä unissani[8D][8D])

Oikein kivuliaita ja tiheitä suppareita kaikille niitä tarvitseville
ja poks poks poks, lapsivettä joka sohvalle!!!
[8D]
 
Huomenta!

Täällä taasen poksutaan urakalla[:)] Itsellä onneksi enää tää viikko korkeintaa jäljellä. Alkaakin tuo pääkoppa veteleen viimeisiään.

Lasi: asioilla on todella tapana selvitä. Yksi asia kerrallaan!

H1987: hurjalta kuulosti tuo synnytys. Lisätietoja odotellaan, kun vaan ehdit jaksat[:)]

Milamariasta kanssa odottelen kuulumisia[:)]

Kaikakin taisi viime yönä lähteä, eikä Mammastakaan ole mitään kuulunut. Kauhea ruuhka. Olihan se odotettavissa, kun alussa oli niin hiljaista[:D]

Johan oli eilen migreeni[:@] meni koko päivä sängyn pohjalla, eikä meinannut millään mennä ohitse ja välillä tuli ihme huimauskohtauksia. No nyt alkaa taas olemaan ihan normaali olotila.
 
Huomenta!!!

Mä näin viime yönä niin ihanaa unta, etten olis malttanut aamulla nousta ylös. Olin synnyttänyt pienen pienen tummatukkaisen peikkovauvan <3 Ja se tunne siinä unessa oli NIIN aito [:(][:)]

Kaikki poksuu nyt vinhaa vauhtia, jiihaa!!! Ei montaa viikoa, kun saadaan pulista kunnolla taas. Jutut vaan on vaihtunut supistuksista vauvaan ja tisseihin[:D]

Menen taas tänään neuvolan, ja varataan yliaikakontrollia. Synnärillä sanoi kätilö,että varmaan saan ajan Perjantaille viimeistään...Se jäi epäselväksi puhuiko käynnistysajasta vaiko siittä kontrollista.
Saakeli että mua vaivaa tuo alapään tilanne, kunnei se yks saanu kunnolla koitettua [:'(]

Synnytyskertomuksia odotellessa....

Ja suppareita,vesien poksuttelua kaikille haluaville...Toivottavasti ei kuitenkaan soffalle tai sänkyyn [;)]

Päivän jatkeita!!!
 
Takaisin
Top