Sydänääniä dopplerilla

Neuvolassa ne ei halua aiemmin kuunnella just sen takia ettei odottavat äidit ala turhaan panikoimaan.
Kaverilla oli neuvolantäti suostunut kuuntelemaan rv8+4 ja yllätykseksi saikin äänet kuuluviin. Riippuu myös todella paljon tädistä. Meillä ei suostu ennen toista nlakäyntiä.

Meidän neuvolatäti vaan totesi, että kotidopplerit on tarkempia kuin (ainakin meidän) neuvolan doppler, kun sain äänet kuuluviin jo rv 8+4 ekan kerran. Hällä on siis sellainen vanhempi laite. Ja mulla halvin AngelSounds :grin

Tänään tuli doppler postissa! :taunt014 Mutta vielä ei kuulunut muuta kun ilmeisesti istukan kovat suhinat, tänään 7+6 joten lienee ihan normaalia ettei vielä sydän kotilaitteella kuulunut...? o_O:shy:

Omat verisuonet kuuluu sekä oikealla, että vasemmalla nivusissa. Istukka on yleensä siinä keskellä eikä ihan niin voimakkaasti vielä pienillä viikoilla. Enpä tiiä mistä ne toisistaan erottais äänen perusteella..

Thanks Lillie! Keskellä kuuluu viuhunaa, mutta kun epäileväinen vähän olin..

Istukka se sitten varmaan on! Itsellä kuuluu omat virtaukset juuri nivusissa ja sitten siinä navan tietämillä, sen kolmion sisäpuolella ei kuulu normaalisti muuta, kuin sitten se itse istukka siinä niiden keskellä ja myöhemmin syke. :)

Itse en kyllä tunnista istukan ääniä. Oma syke tulee vähän kaikkialla masussa vastaan ja välillä kuulostaa hyvinkin paljon viuh viuh -ääniltä ihan kaikkialta kuunneltuna. No kai se istukka jossain on jos vauvankin sydän lyö. :D

Istukka mun käsityksen mukaan pitää semmoista huminaakin tai kohinaa. Löytyy netistä sivuja missä esimerkkejä äänistä :)

^Oon samassa uskossa. Mulla ainaki keskellä alavatsaa kuuluu ihan kun ois kova myrsky käynnissä. :D

Mä ostin dopplerin viime viikolla ja nyt uskalsin kokeilla ekaa kertaa. Kylläpä joutui etsimään ja vaihdoin kuulokkeita mun puhelimen omiin kuulokkeisiin ja sit.. Mä löysin jumputuksen navan vasemmalta alapuolelta! :) Tätä hetkeä olin niin odottanu. On helpottunut olo. Rv 11+4. Ensi viikolla onkin ensimmäinen ultra

Joo ton oman sykkeen erottaa kyllä selkeesti millon kyse on siitä, toi istukan ääni on sellanen viuhuva....:joyful: vai miten sitä kuvaisi...Eilen näky ar-ultrassa sydän pienellä kovasti pompottamassa, ei vaan vielä kotidopplerilla kuulu

Mä uskallan väittää et sydänäänet on nyt kuultu. Viikkoja 10+5 ja ekaa kertaa kokeilin kun laite tänään saapui. Aikani etsin ja osittain ihan väärästä paikasta. Kaikenlaista sieltä kuului mut lopulta sellainen jumputus että en voinut erehtyä. ❤

Eihän mun pidä olla huolissaan vaikka tänään en vartin etsinnän jälkeen löytänyt sykettä. Viime lauantaina löytyi pitkän etsinnän jälkeen.

Tänään 11+1

Ei pidä, taitaa vauva vaan olla vaihtanut olopaikkaa kohdussa.. :)

Joo en oo enään mäkään löytänyt ton kerran jälkeen sydänääniä. :) niin pieni se vielä on ja niin hennot olivat äänetkin, ettei ihme!

Takaisin