Sydänääniä dopplerilla

Mulle kans sanottiin että istukka on vielä"joka puolella" kun kysyin, ja näin itsekin kuinka se ympäröi kohtua kun ultraaja näytti. Eli ei vielä voinut sanoa mihin kohtaan istukka sit asettautuu (tämä oli rv12+6).

Onpa kumma, mulla taas näytti sitä "harmaata aluetta", eli istukkaa ja selosti sen olevan juuri alhaalla ja edessä, eikä se kyllä näyttänyt olevan joka puolella :confused: noh, ehkä sen sit kuulee rakenneultrassa tarkemmin missä sijaitsee..

Mullakin esikoisen nt-ultrassa oli jo selvästi edessä, kuten rakenneultrassakin. :D

Mulla oli istukka tuossa melko ylhäällä etuoikealla, vaikea selittää :D Mutta siis ei joka puolella...

Tänään 9+5 ja eilen ja tänään saanut hienosti kuuluviin pienen höyryveturin :angelic::smiley-angelic003 Mulla istukka takana niinkun ekassakin raskaudessa, nähtiin tän tilanne siinä ar-ultrassa. Toki sillon viä jonninverran ympäröi kohtua mutta selkeesti paksuin kohta oli kohdun takana ja sinne lääkäri sanoi sen vetäytyvän :) en malttaisi millään odottaa nt-ultraa! Niin kauan vielä, vasta 20.9.:smiley-angry017

Tänään lähti tilaukseen raskauskeijun sivuilta se 66e vai mitä se nyt oli doppler ja uä geeli. Myös raskaus-tukivyön tilasin, ajoissa tulee käyttöön. Saa nähdä onko se doppler meillä jo viikonlopuksi vai vasta ensiviikolla.
Se oli se sini-valkoinen doppler, voisin katsoa mallin jos jollain kokemusta.

Tänään lähti tilaukseen raskauskeijun sivuilta se 66e vai mitä se nyt oli doppler ja uä geeli. Myös raskaus-tukivyön tilasin, ajoissa tulee käyttöön. Saa nähdä onko se doppler meillä jo viikonlopuksi vai vasta ensiviikolla.

Mun kokemuksella ainakin voin sanoa, että raskauskeijulta tulee tosi nopeeta kaikki. Muistaakseni mun Doppler tuli päivässä..

Eilen tilasin imetyskorun sieltä ja tänään jo tipahti luukusta. :)

Mä kävin hakemassa verkkokaupasta unbornheart- dopplerin ja löysin jopa haeskelun jälkeen pikkuisen sykkeen. Vähän tuo haastetta taaksepäin oleva kohtu ja vielä edessä oleva istukka. Istukan viuhunta oli tosi voimakasta, mutta syke oli vähän syvemmällä. Löytyi kuitenkin! On kiva kun voi puhelimella äänittää ja lähettää sit vaikka sukulaisille. :)

Saatiin tänään laina-doppler (angelsound), mutta toistaiseksi löysim vain oman sykkeeni ja jotain suhinaa. :/ Kärsivällisyyttä siis. Tänään 11+3 ja maanantaina olis (jo toinen) ultra.

Mitäs rapunen2017 jo tokassa ultrassa tekee?

Toki minäkin oon jo neljä kertaa käynyt kun oli epäselvyys mistä ruskea vuoto, sit oli punainen vuoto ja sen jälkeen tarkistus että on ok, sekä nt ultra

Mä sainkin s-postia tänään raskauskeijulta että laittaa viimesen edellisen erän dopplerin mulle. Toivottavasti olis jo huomenna postissa laite

Mulla taitaa sama doppleri olla. Tuli seuraavana päivänä tilauksesta ja mä tykkään siitä! Tosi helppokäyttönen ja simppeli. :)

Mitäs rapunen2017 jo tokassa ultrassa tekee?

Toki minäkin oon jo neljä kertaa käynyt kun oli epäselvyys mistä ruskea vuoto, sit oli punainen vuoto ja sen jälkeen tarkistus että on ok, sekä nt ultra

Mä sainkin s-postia tänään raskauskeijulta että laittaa viimesen edellisen erän dopplerin mulle. Toivottavasti olis jo huomenna postissa laite

Me päästiin kunnan ar-ultraan elokuun alussa heti ekan neuvolan jälkeen kun kierto oli niin sekava ollut että viikoista ei tietoa. Sillon todettiin 8+1 vaikka viim.kk mukaan 10+?, Tänään siis 11+5 ja ma ultrassa 12+1.

Muokattu viimeksi:
Ai niin :) Mies löysi tänään (eilen päivällä) nopeat sydänäänet ja mäki sain tarkistaa ja todeta et se se on. Itse en oo vieläkään löytäny kuin vaan omat hitaat, vaikka paikankin jo tiesin.

Kuinka usein te kuuntelette dopplerilla? Mä oon nyt kuunnellut eilen ja toissapäivänä ja taas tekis mieli! :) eipä kai siitä tosin mitään haittaakaan oo.

Mä kuuntelen nykyään ehkä kerran viikossa. Jos ei vauva "liikehdi" mahassa moneen päivään tai särkee mahaan tai selkään, niin silloin kuuntelen ihan vaan mielenrauhan vuoksi.

Mä en usko koko dopplerin toimivuuteen. Joka kerta alkaa surettaa kun mitään ei taaskaan kuulu. Tilasin laitteen mielenrauhan takaamiseksi vaikeassa raskaudessa, mutta tämähän vaan pahentaa tilannetta. Pitäisi malttaa odottaa, mutta jatkuvasti epävarmuus nakertaa.:shifty:

Takaisin