Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Ompas teillä ihana perinne Twisted <3
Me käytiin lasten kanssa katsomassa ilotulitusta klo 18 ja lapset kävivät klo 21 nukkumaan. Pientä väsymystä ilmassa. Mulla alkoi eilen menkat synnytyksen jäljiltä, olipahan vuoden poissa
ovulaationkin tunsin pari viikkoa sitten
Meillä olis tänään tänään 6v yhteistä taivalta miehen kanssa, mutta menee kait enemmän tai vähemmän mökötyksessä, mulla on ihan kauheet pms oireet ja tunteet heittelee laidasta laitaan
Me käytiin lasten kanssa katsomassa ilotulitusta klo 18 ja lapset kävivät klo 21 nukkumaan. Pientä väsymystä ilmassa. Mulla alkoi eilen menkat synnytyksen jäljiltä, olipahan vuoden poissa
Meillä olis tänään tänään 6v yhteistä taivalta miehen kanssa, mutta menee kait enemmän tai vähemmän mökötyksessä, mulla on ihan kauheet pms oireet ja tunteet heittelee laidasta laitaan

Me oltiin joskus parikymppisenä kattoos ilotulitusta kun ei ollu vielä lapsia ja vaikka oli kaupungin järjestämä tapahtuma niin pari humalaista siellä ampui myös omia paukkuja. Yksi kaatui ja tuli kaveria suoraan kohti. Onneksi pamahti vain jalkoihin ja ei tullut mitään osumaa, mutta kyllä siinä säikähti! Toivottavasti teillä on kaikki kunnossa ja selviätte säikähdyksellä. 

perjantaina sais kengät niitä niin kauan odottaneena
ps 2.1 kierto starttasi käyntiin vuoden jälkeen, kyllä se pieni kuume nostaa vähän päätään, mutta haluaisin pikkuisen isomman ikäeron, jotta voi isompien kanssa nauttia kesästä ym ilman pahoinvointia ja raskausmahaa