Suurperheellisten pulinapalsta <3

Miten Äippä voi?

Täällä oli tänään rakenneultra vihdoin! Mun piti olla kysymättä että kumpi tulee, mut mä näin et ei siellä mitään palleja ollu ja sit vielä halusin varmistuksen :) Tyttö siellä on :Heartred Mä en ehkä kestä :Heartred Sit menin siskon kirppikselle ja meinasin haljeta liitoksista kun ostin kaikkea pienelle prinsessalle :Heartred
 
Twisted, tässähän tämä! Yskittää hulluna mut muuten ihan Ok... kuumetta ei ole ollut enää hetkeen ja muutenkin pitkästä aikaa terve olo:dance011
Ma loppuu antibiootit ja pitäis käydä crp kokeissa mut ainakin kropassa tuntuu terveemmälle:) eihän siihen mennytkään kun 4 viikkoa:hilarious:
Jospa vuoden 2020 sairaudet on nyt sairastettu:lurking:
Onnea teille tyttö lupauksesta :Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos, ois 4. tulossa kaikkiaan inshaAllah. Tuli tukilaakitys kun on 8 keskenmenoa taustalla. Ultran mukaan rv 8+4 ja menkkojen mukaan 9+0. Laskettu aika onkin sit kuumimpaan aikaan elokuun lopulla, kunhan ei olis lahel 50 lampotilat silloin. Tytot ilmoitti etta mummin pitaa tulla ennen kun menen sairaalaan etta on hyvaa seuraa.
 
Mulla menee järki tähän pimeyteen ja vesisateeseen :mad: eihän tää oo todellista... Sit hajos vielä kuivuri.. Astianpesukone vetää viimeisiä... Sit pitäis loppu viikko ajella tienpäällä poikia kuskaten ja työ papereita vieden ja hakieno_O jotenkin sellanen fiilis et voisin häipyy johkain... Sori purkautuminen
 
Onnea tyttölupauksesta twisted! Ihanaa saada ostella tyttöjen juttuja poikien jälkeen :happy:

Gatusalle onnea ja tarrasukkia matkaan!

Voi ei pikkuvarpaat :/ se on kyllä kumma kun joku hajoaa niin hajoaa kaikki :shifty:

Täällä kans aamusta karsee tuuli ja vettä sataa. Lapsilla on kerhosta kirjastovierailu.

Hei, oon tekemässä siskolle sellaista koria, jossa on kaikkea tarpeellista/ hyödyllistä äidille kotiutumisen jälkeen. Mikä on teillä ollut tarpeellista? Mitä te haluaisitte omaanne? Ajattelin laittaa liivinsuojia, suklaata, imetysteetä ym. Hänelle vauva on ensimmäinen :)
 
Gatusalle onnea plussasta!
Pikkuvarpaat, jaksuja hali! Itse kuuntelin kans eilen kuivaus rumpua, piti ihan ihme ääntä... toivon että nyt ei hajoa!:nailbiting:
Metsätähti, mä oon tehnyt ”selvitymispakkausia” joissa on välipalapatukoita, suklaata, einesruokia (kuivia, esim italianpataa) kahvia, keksiä, tutteja, tuttipullo, äidinmaidonkorvike, liivinsuojia ja lisäski vienyt ison vuuan lapsen saaneiden lempiruokaa. :)
 
Mua kans ahdistaa pimeys. Jos ois ees lunta niin tää ois siedettävää, mutta ei :sad001
 
Joo, einesruokia, välipaloja, kahvia, suklaata, imetysteetä. Lanoliinivoidetta, kunnollisia siteitä, esim yösiteitä, limpparia jne :)
 
Toi ruoka valmiina on parasta. Anoppi teki viimeks vuuallisen makaroonilaatikkoa mut se oli mun mielestä pahaa :D pakastepizzat vois olla kans hyvä ja sipsit :D
 
Metsätähti, kuin teillä miehen kanssa? Onko vielä makkarissa kuollutta?
 
Meille tuli tosiaan toissapäivänä poika! 3.9 kg ja 51 cm. Päästiin lysynä kotiin ja nyt siis toinen kotiyö takana. Maito noussut ja pikkasen sai jo untakin palloon viime yönä. Synnytys oli varsin mielenkiintoinen :p
, ei ihan läpihuutojuttu niinkuin toivoin :hilarious:.. Mutta paljon hyvääkin mahtui mukaan. Ensimmäinen huono kätilö ikinä osui vastaan, näköjään niitäkin on :meh:
On se vaan vauvan alku vähän uuvuttavaa ton univajeen takia. Mutta äkkiäkös tää taas unohtuu! :grin
Ei ole vielä merkkejä koliikista :smiley-bounce012, aika ihanaa jos tää on ihan perusvauva :smiley-angelic001!!
 
Synnytyskertomuksia on niin kiva lukea, jos vaan jaksat niin kirjoita lambi tännekin :D

Twisted, no ollaan puhuttu taas asiasta ja kerran ollaan pikaiset hoidettu. Mutta nyt oon ite ollu iltaisin niin väsynyt kun kuopus on valvottanut, joten nyt ei jotenkaan haittaa edes ettei oo mitään. Mutta kyllä sitä tulee mietittyä paljon, että onko parisuhdetta ilman fyysisyyttä. Kun kaikki muu elämä on raiteillaan, mutta yksi asia uupuu, niin mitä tehdä?
 
Lambi onnea tuhannesti :Heartred
Metsätähti, samojen asioiden äärellä täälläkin... seksiä viimeksi marraskuussa! Läheisyyttä muutenkaan viimeksi.... en edes muista!
 
Onnea lambi MashaAllah. Nauti pikku tuhisijasta.

Ma aion tehda ruuan varoiksi pakkaseen kun joka kerta saan samat ruuat anopilta ja nyt kun siella vilisee kissoja niin en halua mitaan. Ruoka aina karvasta kun laittaa paljon sarviapilan siemenia ja lihana on keuhkoa, potsia ja suolia joten ei kiitos.
 
Paljon paljon Onnea Lambille ! :Heartred

Mitäs muuta... Gatusalle onnea odotukseen :love7

Täällä kp 12...

Hyviä vinkkejä "selviytymiskoriin" jo tullutkin muilta, melko samoja juttuja ehdottaisin minäkin :) se valmis ruoka ihan parasta kyllä!
 
Kiitos, kaikki lapset innoissaan tulevasta sisaruksesta. Ma varmaan teen selviytymiskorin itselleni tai laatikon ettei tarvitse alkaa stressata mistaan. Tytot ilmoitti etta mummin pitaa lentaa tanne heidan seuraksi kun synnytys lahestyy.
 
Meille tuli tosiaan toissapäivänä poika! 3.9 kg ja 51 cm. Päästiin lysynä kotiin ja nyt siis toinen kotiyö takana. Maito noussut ja pikkasen sai jo untakin palloon viime yönä. Synnytys oli varsin mielenkiintoinen :p
, ei ihan läpihuutojuttu niinkuin toivoin :hilarious:.. Mutta paljon hyvääkin mahtui mukaan. Ensimmäinen huono kätilö ikinä osui vastaan, näköjään niitäkin on :meh:
On se vaan vauvan alku vähän uuvuttavaa ton univajeen takia. Mutta äkkiäkös tää taas unohtuu! :grin
Ei ole vielä merkkejä koliikista :smiley-bounce012, aika ihanaa jos tää on ihan perusvauva :smiley-angelic001!!

Tuhannesti onnea lambi! :Heartbigred
 
Mentiin viikonloppuna vihdoin naimisiin :Heartred

Nyt sitä ollaan rouvashenkilö, eikä tarvi masussa olevan tyttösen isyyttä tunnustaa :D
 

Liitteet

  • IMG-20200125-WA0008__01.jpg
    IMG-20200125-WA0008__01.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 232
Takaisin
Top