Suurperheellisten pulinapalsta <3

Voi paljon jaksamista arkeen pikkuvarpaat :Heartred ei se vaan suurperheessä ole sama kuin töistä pois saikulla :sad001 ja jos vain mahdollista niin voisit ottaa vaikka neuvolassa puheeksi tuon kesken jääneen surutyön, niin ehkä saisit sitä kautta mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa asiasta, jos se ajatus sinusta tuntuu hyvältä :)

Täällä meillä on nyt kuopus tänään 1v! :Heartred voi mulla ei oo enää vauvaa vaan taapero :smiley-angry017 sunnuntaina pidetään yhteissynttärit 1v ja esikoinen 5v. Huomenna olisi keskimmäisen tanssiesitys, ja pitää ehtiä siivoamaan ja leipomaan, huh!
 
Metsätähti88 oon käyny puhumassa mutta näin jouluna se tulee niin voimakkaana kun vietettiin joulut yhdessä ja hänkin oli niin nuori kun lähti pois:sorry: pikkuset jäi isosiskon kanssa tekeen lumiukkoja ja ite häippäsin jouluostoksille äiti mukana oli raskas reissu jalankaa mutta ihanaa.. Joo tunnen huonoa omaatuntoa ku häippäsen mut tekeekö se minusta huonon?
 
Metsätähden kuopukselle myöhäiset onnittelut :Heartred Näin se aika rientää :)

Pikkuvarpaat, et ole huono jos häippäset, joskus tarvii omaa aikaa :)
 
Pikkuvarpaat, et muuten todellakaan ole mitenkään huono kun häippäset paikalta!!!!! Oma aika on myös meidän suurperheellisten oikeus ja minä ainakin käytän sen mahdollisuuden hyväkseni häikäilemättä ja häpeämättä... ilman ainuttakaan omantunnon tuskaa:wink
 
Tulihan se vauvakuume sieltä sitten tännekin... veli kävi avovaimonsa kanssa meillä tänään juhlimassa sannin 4v juhlia ja tämä vaimokkeen vauva maha... ihana!!! :excited001 Luojan kiitos sterin! Olis muuten vauva kohta itämässä täällä:love022
 
Koska tämä kuumeilu loppuu?! En meinaan halua enemmän lapsia mutta kaipaan sitä kun synnytyksen jälkeen nostetaan ihana tuhisia rinnalle... voe elämä... :banghead::nailbiting::dummy::dummy1::Heartred:Heartred
 
Koska tämä kuumeilu loppuu?! En meinaan halua enemmän lapsia mutta kaipaan sitä kun synnytyksen jälkeen nostetaan ihana tuhisia rinnalle... voe elämä... :banghead::nailbiting::dummy::dummy1::Heartred:Heartred
Se... Se tunne. En käsitä. Kunpa sen tunteen voisi elää aina uudelleen ja uudelleen ilman et lapsiluku lisääntyisi :Heartred Se on ihana. Niin suloinen. Viaton. Pelkkää rakkautta. Kun toinen on siinä, ensimmäistä kertaa. Tunnet sun vauvan paremmin kuin kukaan muu vaikka koskaan ette oo nähnyt. Ja siihen sitten pieni rauhoittuu, kun kuulee että äiti on siinä :Heartred
 
Ei kai se meillä joillakin lopu koskaan tuo kuume.. Toivon että edes vaihdevuodet toisi aiheessa rauhan.
Mä ottaisin kyllä aina lisää pääälukuunkin, vaikka synnyttämättäkin!
Meillä rajoittimena onneksi (?) tuo mies ja sen järki :rolleyes:. Nyt kyllä taas vähän hirvittää ja jännittää synnyttäminenkin, se alkaa olla niin lähellä. :nailbiting:
 
Äippä kiitos:Heartpink eilen oli ihanat kauneimmat joululaulut.... Niin ja äippä jos tuleekin sterinläpi? Pystyykö tuota purkaa enään? Oi että onnee tuhisijat ihania... Niin pitäis kait kohta tehdä päätös tehdäkkö vai ei
 
Aika epätoden näköistä että sterin läpi tulis! Jotain 0.2% luokkaa:)
Kyllähän sen perua voi mutta se vaatis sitten yksityisen hedelmättömyys hoidot jotka niin kalliita (vissiin) että ei meillä semmosia rahoja oo... meidän lapsiluku on kyl täynnä mut sitä ensimmäisen tapaamisen fiilistä on ikävä:shy:
 
Mekin joudutaan nuorimmaisen kanssa nyt lastenpolille kasvukontrolliin ja lähete menee myös fyssarille kun ei vielä nouse seisomaan o_O huoli on kova että mitä tässä vielä tuleekaan, omasta mielestä terve tyttö, mutta nämä saavat kyllä huolen nousemaan. Ajattelin että tuleva vuosi pyhitettäisiin miehen kanssa toisillemme ja lapsille, mutta aina kun luen kuumeilupalstoja täällä niin alkaa se raskauden kaipuu.
 
Voi ei Metsätähti, niin tää teän kuopus on nyt vuoden? Jos yhtään lohduttaa, niin mä nousin seisoo vasta 1v 2kk ja lähdin käveleen samalla. Kaaduin pahasti ja konttasin yli puoli vuotta putkeen ennen kuin uskalsin taas. Sisko alkoi puhuu vasta 4v. Kaikki on niin yksilöllisiä ja aina katsotaan tarkkaan et onko niihin jokin syy jos joku kehitys ei tapahdu "ajallaan" vaikka olisin normaalia :)

Toisella siskolla on pieniä tyttöjä molemmat. Kasvukontrollisssa ovat kummatkin, mutta niin mekin tytöt ollaan pieniä ja siroja oltu. Ootko sä ollu pienenä pieni? :)
 
Aika epätoden näköistä että sterin läpi tulis! Jotain 0.2% luokkaa:)
Kyllähän sen perua voi mutta se vaatis sitten yksityisen hedelmättömyys hoidot jotka niin kalliita (vissiin) että ei meillä semmosia rahoja oo... meidän lapsiluku on kyl täynnä mut sitä ensimmäisen tapaamisen fiilistä on ikävä:shy:
Mä katoin viime raskaudessa joka jakson Toikkareita kun siinä se vauva aina syntyi ja kuvattiin sitä ensi hetkeä monesti :) Oli liikuttavaa. Muuten siinä sarjassa moni asia ärsytti :D
 
Mekin joudutaan nuorimmaisen kanssa nyt lastenpolille kasvukontrolliin ja lähete menee myös fyssarille kun ei vielä nouse seisomaan o_O huoli on kova että mitä tässä vielä tuleekaan, omasta mielestä terve tyttö, mutta nämä saavat kyllä huolen nousemaan. Ajattelin että tuleva vuosi pyhitettäisiin miehen kanssa toisillemme ja lapsille, mutta aina kun luen kuumeilupalstoja täällä niin alkaa se raskauden kaipuu.
Täällä kans juostu eka vuos sisun kanssa kasvukontrolleissa, fyssarilla ja iho kontrollissa.... raskasta aikaa! Nyt ollaan vaan neuvolan kasvukontrollissa 3kk välein ja sitä ihokontrollia odotellaan (pitäis olla 1,5v). Vahvasti samaistun sun viestiin! toivottavasti siellä kaikki hyvin:) jaksuja :Heartred
 
Mä katoin viime raskaudessa joka jakson Toikkareita kun siinä se vauva aina syntyi ja kuvattiin sitä ensi hetkeä monesti :) Oli liikuttavaa. Muuten siinä sarjassa moni asia ärsytti :D
Mut ei se oo sama! Pitäis kokea itse että saa endorfiini (ja dopamiini, oksitosiini, seratoniina) annoksen :wink pahasti hormooni koukussa:wink
 
Twisted, juu 1v neiti. Kaikki nämä meidän lapsukaiset on hoikkia ja käyneet neuvolassa ektrakontrolleissa, mutta tämä nuorin on kyllä pieni, 6,5kg ja 68,5cm.

Itse ollaan kait kasvettu siinä keskikäyrällä, mutta miehen puolelta tulee tosi hoikkarakenteista porukkaa:grin ja kävelemään opin 1v10kk, sillä mulla oli toinen jalka jopa sentin verran toista pidempi ja tämän vuoksi tasapaino oli huono. Se korjaantui myöhemmin pohjallishoidolla. Mun kaksi ekaa lasta oppivat kävelemään 1v3kk ja 1v2kk, joten en edes ole odottanut että tämä nuorin kävelisi ennen 1v ikää.
 
Äipälle myös tsemppiä, ärsyttävää ravata koko ajan jossain kontrollissa :shifty:

Noi toikkarit on ihan parhaita! Mä katon usein ruudusta uusintana niitä:grin
 
Heippa. Mie oon ihmetellyt kun tuo kuumeilijat on hiljentynyt nyt täysin. Niin tuun sit tänne teijän kans kirjoittelee. :)

Mie kävin viime maanantaina ultrassa jossa kaikki oli hyvin. Minuu pelotti ihan kauheasti mennä sinne koska olin ihan varma et on mennyt kesken. Mut onneksi ei ollut. :happy:

Tänään on viikkoja 14+0

Meillä tää vitonen jää viimeiseksi. Vaik mie oon kyl sellainen ikuinen kuumeilijat. Mut onneks meil mies osaa ajatella järkevästi.
 
Meillä tää vitonen jää viimeiseksi. Vaik mie oon kyl sellainen ikuinen kuumeilijat. Mut onneks meil mies osaa ajatella järkevästi.
Onnea hyvistä ultrakuulumista :gen014!

Mä luulin samoin kolmosen, ja nelosen ja viitosen ja kuutosen kohdalla, koska meilläkin ukko on kovin järkevä:grin.. Nyt mä melkein toivon että tämä ei jää viimeiseksi, eli todennäköisesti jää! :troll:
 
Niin jos ajattelis että vielä yks niin sitten ei enää tuliskaan :D ei vaines. :)

Toisaalta hyvä et kontrolloidaan koska joskus taustalla voi jotain ollakin. Harvemmin, mutta onneks joku tutkii. Meillähän ei esim keskimmäinen kasvua kontrolloitu ollenkaan ja poika ei vain kasvanut. Refluksi oli ja kuitattiin vaan sillä että vauvat nyt vaan oksentelee. :sad001
 
Takaisin
Top