Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Meillä on kolme, nuorin tosiaan täyttänyt joulukuussa 1v ei olla varsinaisesti mikään suurperhe, mä haluaisin yhden vielä, mies haaveilee viidestä lapsesta ne kaksoset voisin kyllä ottaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä teille vauvakuumeeseen! Mä niin loisin sulle toivoa, sulla ei ainakaan vuodet ole vielä lopussa yrittämisen suhteenViestejä on tullut niin paljon sillä välin kun olen taukoa pitänyt, joten nopsaan luin nuo edelliset..
Tämä uusi palstakin tullut :) mutta siis tossa oli ne mun tämän hetken kuulumiset! Onnellisuus mulla on joka päivä näistä mun olemassa olevista mahtavista lapsista, mutta syvällä sisälläni suren etteikö mulle enää vauvaa suoda..
Lambilla synnytys lähestyy? Tsemppiä paljon tulevaan jännät ajat sulla..
Voi että kun kaipais itsekin tota lähestyvää synnytystä
Hirmusti voimia sulle , ehkä nyt on se aallonpohja saavutettu josta alkaa hidas nousu ylös.Moikka täältäkin kaikille:) täällä sairastetaan edelleen... tai noh minä sairastan ja lapset yskii
Tänään pitäis mennä taas lekuriin 12.50 ja katsotaan mikä on tuomia... kovin pelkään että mulla on keuhkokuume ja suunta kohti sairaalaa ottamaan lepoa... tänään alko 3 viikko kipeenä! Nyt alkaa olla voimat aivan loppu...