Suurperheellisten pulinapalsta <3

Heippa hei! Ja alkuun suuret onnittelut vauvan jo saaneille ja raskaaksi tulleille :Heartred ja ihanaa tätä vuotta teille kaikille :)
Jos kuka muistaa niin kirjoittelin suurperhekuumeilijoiden ketjussa jonkin aikaa.. kunnes tuli paussi yrittämiseen loppuvuodesta. Tai, no ei pidettykään taukoa kuitenkaan sitten. Tänään testailin niin selvän negan kun olla voi.. kp 33/30-31.. Yk 13 oli nyt ja yk 14 alkaa kunnes nuo menkat suostuu tulemaan.
Olin jo niin varma että vihdoin plussan saan,mutta oli aika isku kun tulikin niin selvä nega:sad001

Lapset on pitäneet kiireisenä kieltämättä, joten viime aikoina ei kyllä ole niin vauva asiaa tullut mietittyä (mutta kyllä se haave vaan taustalla pyörii josko vielä vauva meillekin saataisiin. )
 
Muokattu viimeksi:
Viestejä on tullut niin paljon sillä välin kun olen taukoa pitänyt, joten nopsaan luin nuo edelliset..
Tämä uusi palstakin tullut :) mutta siis tossa oli ne mun tämän hetken kuulumiset! Onnellisuus mulla on joka päivä näistä mun olemassa olevista mahtavista lapsista, mutta syvällä sisälläni suren etteikö mulle enää vauvaa suoda..

Lambilla synnytys lähestyy? Tsemppiä paljon tulevaan :Heartred jännät ajat sulla..
Voi että kun kaipais itsekin tota lähestyvää synnytystä :grin
 
Moikka täältäkin kaikille:) täällä sairastetaan edelleen... tai noh minä sairastan ja lapset yskii :sorry:
Tänään pitäis mennä taas lekuriin 12.50 ja katsotaan mikä on tuomia... kovin pelkään että mulla on keuhkokuume ja suunta kohti sairaalaa ottamaan lepoa... tänään alko 3 viikko kipeenä! Nyt alkaa olla voimat aivan loppu...
 
Viestejä on tullut niin paljon sillä välin kun olen taukoa pitänyt, joten nopsaan luin nuo edelliset..
Tämä uusi palstakin tullut :) mutta siis tossa oli ne mun tämän hetken kuulumiset! Onnellisuus mulla on joka päivä näistä mun olemassa olevista mahtavista lapsista, mutta syvällä sisälläni suren etteikö mulle enää vauvaa suoda..

Lambilla synnytys lähestyy? Tsemppiä paljon tulevaan :Heartred jännät ajat sulla..
Voi että kun kaipais itsekin tota lähestyvää synnytystä :grin
Tsemppiä teille vauvakuumeeseen! Mä niin loisin sulle toivoa, sulla ei ainakaan vuodet ole vielä lopussa yrittämisen suhteen :Heartred

Täällä tosiaan muutama päivä enää laskettuun, aika epärealistiselta silti tuntuu :woot:. Ei ole pääkoppa mukana, kaipa se sitten realistisoituu kun supistukset vyöryy päälle.
Vaikkaan että se viikko ainakin mennään yli, ehkä seuraavana viikonloppuna olis sopiva.
Akupunktiota olen nyt saanut muutamia kertoja ja toiveet on taas sen suhteen korkealla :grin! Jatkamme kunnes homma etenee..
Pikkasen on verenpaineet nousussa, toivottavasti enteillen vauvan valmiutta syntyä pian tai jotain.. :shy:
Olo on aika sisäänpäin kääntynyt, sellainen vetäytyminen synnytyskuoppaan alkaa :nailbiting:
 
Moikka täältäkin kaikille:) täällä sairastetaan edelleen... tai noh minä sairastan ja lapset yskii :sorry:
Tänään pitäis mennä taas lekuriin 12.50 ja katsotaan mikä on tuomia... kovin pelkään että mulla on keuhkokuume ja suunta kohti sairaalaa ottamaan lepoa... tänään alko 3 viikko kipeenä! Nyt alkaa olla voimat aivan loppu...
Hirmusti voimia sulle :Heartred, ehkä nyt on se aallonpohja saavutettu josta alkaa hidas nousu ylös.
 
Keuhkokuumehan se... kotiin kyllä pääsin mutta maanantaina pitää taas käydä näytillä et kontrolloidaan tulehdusarvot ja mietitään jatkoa... nyt pitää vetää sit 2 eri antibioottia:sorry:
 
Voi tsemppiä Äippä! Kyllä äitin sairastaminen sitten raastaa. Saiskin vaan kotona levätä niin kauan et paranee mut sehän ei oo mahdollista pienten lasten kanssa. :sad001

Täällä puoliväli eilen ylitetty. Ihanaa :Heartred

Töissä on välillä raskasta, aamukampa on asennettu puhelimeen, että mä odotan et äitiysloma alkaa. :)

Miten lambi, joko kohta poksahtaa? :Heartred Kuka on sitten vuorossa? :) Nuppunen?
 
Kp 34 ja missä ne menkat luuraa?!?!? välillä olo että kohta alkaa.. mut ei ...
Ei auta kuin odotella.. yks testi ois mut ei viittis masentaa sillä itseä.. eilen kuitenki se niiiiin selvä nega.

Äipälle jaksamista, sairastaminen on kyllä kurjaa !

Hitsi miten pitkällä Twisted sun raskaus jo onkaan :) puolivälissä jo, mahtava juttu:Heartred
 
Äippä jaksuja muistan ku itellä oli ja 2kk meni että oli kokonaan pois ja söin 3 eri antibioottia ja suoneenlaittovat myös.. Sillon makasin vain kamarissa eikä voinu liikkua mies hoiti lapset ja muut toki välillä oli anoppi ja mun äitikin se oli jotain ihan kamalaa
 
Negatesti aamulla aikasin ja muutama tunti siitä Kp 1..
Vetää mielen matalaksi mutta eteenpäin.. haaveilu jatkuu..
 
Voi että Rosaliina! Kyllä se kp 1 vetää aina niin mielen matalaksi ja vois näyttää kaikille ja kaikelle keskaria.

Lambilla on jännät ajat edessä:happy:

Äipälle tsemppiä ja jaksamista arjessa kun on itse toipilaana.

Mä tsemppaan ystävää ja kuopuksen kummitätiä, hänellä on eka letrokierto takana ja niin toivon että hän saa sen ekan plussan! :Heartred
 
Voi että Rosaliina :Heartred Toi kierron ensimmäinen päivä on kyl aina se ikävin.

Lambille tsemppiä viime metreille. :Heartred

Äipälle pikaista paranemista. :Heartred

Twisted onnea puolesta välistä. :Heartred

Täällä valmistellaan tänään vietettävä 2v ja 4v synttäreitä. Eilen olin vielä aamussa töissä, jonka jälkeen kotona leivoin. Tänään pitäisi sit tehä sellainen pika siivous ennen kuin vieraat tulee.
Nuorimmaisen flunssa sit tarttu minuun ja voimat on ollut vähän vähissä. Niin tänään siivoaminen on siks vähän pinta puolinen.
 
Kiitokset :Heartred

Onnea Emmiellen lapsille :)

Vetää joo mielen alakuloiseksi, että miksi ei nyt onnistu.. etenkin, kun nyt alkoi jo yk 14.
Vitamiinit menee ja vehnänalkioöljy, olen normaalipainoinen ja muutenkin meillä terveet elämäntavat. Kierto ei kellon tarkka ole ollut ( muutamilla päivillä heittelee), että oisiko seuraava askel ne ovistestit sitten. Vaikka oletetun oviksen aikaan on aina tuntemuksia eli oletan että se tapahtuu.
Myös labrat kysyn, kontrolliin taas kun sais lähetteen,kun mulla kilpparin vajis. Puoli vuotta sitten olivat ok ja mulla on jatkuva lääkitys siihen.
Monet itkut nyt tirautettu, kun on pettynyt olo omaan kroppaan ..
Jos tässä koskaan raskaudun niin lupaan itselleni ottaa kaiken ilon irti siitä! Aiemmat odotukset menny vähän nopsaan aina :grin kun ovat alle 2v välillä tulleet peräkkäin.
Mut vauvakuume senkun kasvaa ja kasvaa.. ei siis helpota yhtään et joka kuukaus saa pettyä..
Onneks noi muksut pitää liikkeessä ja kiireisenä kuitenkin :grin
Jospa tänä vuonna onnistuis raskautua, oisko hyvä tavoite :shy: ..
Pikkuvarpaat : plussatuulia sinne :Heartred jännät ajat alkaa teillä!
 
Rosaliina88 voimia kyllä varmasti vetää apeaksi mutta uskon ja toivon et ois teidän vuosi:smiley-angelic003
Kiitos.. eihän sitä tiedä suodaanko enään
 
Onnea Gatusa :Heartred En oo huomannut sun plussaa :) Monesko teille nyt tulee :)
 
Takaisin
Top