Suurperheellisten pulinapalsta <3

Ompas teillä ihana perinne Twisted :Heartred

Me käytiin lasten kanssa katsomassa ilotulitusta klo 18 ja lapset kävivät klo 21 nukkumaan. Pientä väsymystä ilmassa. Mulla alkoi eilen menkat synnytyksen jäljiltä, olipahan vuoden poissa:p ovulaationkin tunsin pari viikkoa sitten :grin

Meillä olis tänään tänään 6v yhteistä taivalta miehen kanssa, mutta menee kait enemmän tai vähemmän mökötyksessä, mulla on ihan kauheet pms oireet ja tunteet heittelee laidasta laitaan:sour:
 
Olipa hyvä opetus et tämän vuoden raketit jäi meidän perheen osalta tähän. Jos mennään katsoin niin vain ammattilaisten ampumana. Yksi raketti oli kaatunut ja ampunut suoraan yleisöön. Esikoisen korvan juuressa pamahti, korva kipeä nyt ja lasta pelottaa. :sad001

Kyllä noi on vaarallisia. Me ei olla itse ostettu raketteja vuosiin, mutta kyllä on ihan tappovehkeitä. Naapurin kaulahuivi oli kuulemma kipinöiny
 
Hyvää uutta vuotta teille.
Twisted hui miten siellä on käynnyt. Toivottavasti korva paranee pian.
Täällä vietetty iltaa rauhallisesti. Mie pääsin vasta kymmeneltä töistä. Mies ampui isompien lasten kans muutaman raketin.
 
Meillä vuosi vahtui rennosti pojat ampu pommeja ja pienet jo aikasemmin sädetikkuja sitten vähän herkkuja ja löhöilyä sohvan uumenissa... Metsätähti kiitos katotaan mitä tapahtuu:grin
 
Twisted voi kamala miten käynyt! Onneksi meni kuitenkin ohi eikä pamahtanut naamalle... kannattaa käydä se korva tarkistuttamassa jos ei ala korva paranemaan!
Me käytiin kans katsomassa 18 kunnan ilotulitus ja se riitti vallanmainiosti:wink
Mies on tän viikkoa yöt töissä joten varsinaisesti ilta ei poikennut normista... pikku lapset nukkumassa 20, isot 21 ja minä 22.30 :D
Meillä tuli miehen kaa täyteen 12 vuotta siitä kun tavattiin ja ”alettiin oleen” :Heartred oltiin kyl ihan lapsia kun tavattiin, minä 20 ja mies 22... ollaan kasvettu yhteen:Heartred
Hyvää uudenvuoden aamua kaikille:)
 
Siis apua twisted! :wideyed: Me oltiin joskus parikymppisenä kattoos ilotulitusta kun ei ollu vielä lapsia ja vaikka oli kaupungin järjestämä tapahtuma niin pari humalaista siellä ampui myös omia paukkuja. Yksi kaatui ja tuli kaveria suoraan kohti. Onneksi pamahti vain jalkoihin ja ei tullut mitään osumaa, mutta kyllä siinä säikähti! Toivottavasti teillä on kaikki kunnossa ja selviätte säikähdyksellä.

Tuo missä me oltiin eilen oli MLL:n järjestämä ja pyrotekniikka vastasi ilotulituksesta. Mäkään en oo uskaltanu viedä muualle niitä kattomaan. Pelkään antaa edes sädetikkuja :D
 
Pientä kuulonalenemaa oli, huomenna mennään kuulotutkimukseen. Katsotaan sit onko tarvetta kortisonikuurille :sad001
 
Ei hitto twisted! Toivottavasti korjaantuu tuo alema!:nailbiting:
Nyt sit kaatu mamma kunnon räkätautiin... onhan olo:shifty:
 
Twisted toivotaan parasta et olis väliaikanen... Meillä tytöllä on myös mut ei siihen mikää ole auttanut jaksuja... Tytöltä pitäis astma lääkkeet jättää pois ku tehään tutkimus 10 päivän päästä mut miten onnistuu ku ihan tukossa ja ventolinea menny tuplasti juup juup :banghead:
 
Voi hurja twisted :sad001!
Jotenkin kuvittelisi että lapsilla olisi vielä toivoa kuulon paranemisesta.. Mutta onhan tuo sellainen aisti ettei siinä välttämättä vauriot korjaudu. Itsellä taas saanut olla juhlapyhinä pumpulia korvassa kun on paljon sosialisoinut. Kärsii tosi herkästi nykyään, särisee kipeästi kun joku puhuu kovempaa. Aika persiistä.
Äääääh, täytyy toivoa ettei uusi tulokas ryhdy koliikkiseksi.. :smiley-angelic001
Rv 39+1:nailbiting:
Hyvää tätä vuotta kaikille ja tasaista arkea itse kullekin!
 
Lambi en kestä, miten sun raskaus on mennyt noin nopeasti. Ihanaa! Jospa ei tuu itkuinen vauva. :)
 
Ainiin, tänne jäi päivittämättä. Kuulotutkimus oli normaali, joten mentiin levolla ja hiljaisella kodilla (yeah right) loppuviikko. Nyt alkaa olla lapsi parempi, eikä korva enää piipaa :)
Mahtava uutinen. Pelottavia nuo raketit!
 
Tän seuralaisen kanssa ollaan ihan kahdestaan kotona. Muut lapset koulussa ja viskarissa. Vielä reilu tunti aikaa ennenkun lähdetään hakemaan viskarilaista. Oon niin nauttinut tästä rauhasta ja hiljaisuudesta. Ihanaa kun lapset saivat lomailla ja kerätä voimia, nyt paluu arkeen ja kevättä kohti. :love7

20200107_082605.jpg
 
Elsa, ai että!!! Hän on aivan ihana:Heartred
Arki yrittää täälläkin alkaa mutta ei oikein onnistu:sad001 aloitan alusta eli joululoman alku, no se alkoi silmätulehduksella joka nyt on vihdoin kiertänyt meidät kaikki... tämä vuosi on osoittautunut aika huonoksi! Heti 1.1 mulla alko hillitön kurkkukipu(edes sylkeä voinut niellä) kuumeilu yms yleinen voimattomuus, 3.1 kävin sit näytillä ja ottivat nieluviljelyn (epäilynä angiina/strepto mutta näytteet oli puhtaat) ja sain antibiootit joista olo alkoi parantumaan kunnes su 5.1 sarasti ja mulla alkoi vatsatauti joka kesti 1,5 päivää... tekee muuten aika pahaa oksentaa kun kurkku muutenkin pirun kipeä... sunnuntai iltana myös minulla alkoi silmätulehdus. Ei siis ollut paikkaa mihin ei olisi koskenut! Nyt on vatsatauti selätetty, ainakin mun osalta! Silmät on jo jonkin verran paremmat ja olo muutenkin hiukan parempi... mitään raskasta ei pysty harkitsemaankaan että tekisin ja muutenkin on vahvasti räköinen olo ja yskittää ihan hulluna! tänään aamulla 1 lapsista ilmoitti että on kipeä olo, joten kerhoon suostui vaan 1 jäämään... sattaa olla että en vie kerhoon ketään! Jos eskarin kuskais vaan... yskii täällä useampikin mukula ja toivon, voi Luoja kuin toivon, että lapsille ei tulis kurkkukipua! Tai vatsatautia! Perjantaina pitäis koirakin käyttää lääkärissä ja pahoin pelkään että sieltä ei tule mitään positiivista...
 
Oi Elsa miten ihan :happy:
Äippä voimia on sielläkin ollu tapahtumaa:Heartred
Meilläkin oli jonkunlainen vatta pöpö mutta meni vain mahan mourintana ja vähän oli pienillä löysällä... Yskää tuntuu olevan... Isoilla poilla pelejä joka viikonlopulle joten tietää kuskille hommia... Mieheltä poistettiin viisauden hammas ja oli ollu melkoinen homma:wtf: perjantaina sais kengät niitä niin kauan odottaneena:smiley-bounce013
 
Täällä alkoi kanssa koululaisten osalta arki. Huomenna pitti alkaa myös toisenlainen arki. Mie aloin tekee nyt normi vuoroja lyhennetyn viikon ja ilta vuorojen sijaan. Pienempien piti aloittaa huomen aamulla päiväkoti, mut pienin tulikin sit kipeeks. Nii aloitus siirty perjantaille. Jospa sit olis flunssa jo selätetty. Mies on nyt nää pari päivää sit kotona.
 
Voi eikä miten huono tuuri teillä äippä on! Ehkä tuossa ryppäässä onkin sitten kaikki vuoden sairastelut ja vuosi lähtee käyntiin sen jälkeen paremmin :)

Tämän kuun aikana pitääkin sitten ilmoittaa esikoinen jo eskariin :wideyed: en ehkä kestä, mun vauva muka jo niin iso:shy: ps 2.1 kierto starttasi käyntiin vuoden jälkeen, kyllä se pieni kuume nostaa vähän päätään, mutta haluaisin pikkuisen isomman ikäeron, jotta voi isompien kanssa nauttia kesästä ym ilman pahoinvointia ja raskausmahaa :grin
 
Takaisin
Top